Posztolva ekkor: February 2, 2021 Helló ! Szeretnék megkérdezni egy illetékest,hogy miért nem működik a tv go ???? Az alkalmazáson keresztül be sem lehet lépni a webről ha bejutok azonnal hibaüzenet jön,hogy később próbáljam. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: February 11, 2021 Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: February 11, 2021 igen.rendszeresen.Meg olyn is van,hogy egy készülékkel vagyok bejelentkezve mégis azt írja,hogy elértem a limitet és az eredmény az,hogy nem tudok tévézni.Tehát ***** az egész.Gyakorlatilag nem lehet használni.További kérdésem,hogy fel lehet e mondani hüség időn belül a szerződést önökkel mert minősíthetetlen a szolgáltatásuk.Ugyan ez vonatkozik az otthoni műholdas szolgáltatásukra is? Vagy kérdezzek egy ügyvédet? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: February 9, 2021 Szia Sándor! Még mindig tapasztalod a hibát? ^Zsani Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Helló ! Szeretnék megkérdezni egy illetékest,hogy miért nem működik a tv go ???? Az alkalmazáson keresztül be sem lehet lépni a webről ha bejutok azonnal hibaüzenet jön,hogy később próbáljam.
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon