palfi.sandor Posztolva ekkor: 2021. február 2. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. február 2. Helló ! Szeretnék megkérdezni egy illetékest,hogy miért nem működik a tv go ???? Az alkalmazáson keresztül be sem lehet lépni a webről ha bejutok azonnal hibaüzenet jön,hogy később próbáljam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. február 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. február 9. Szia Sándor! Még mindig tapasztalod a hibát? ^Zsani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 palfi.sandor Posztolva: 2021. február 11. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. február 11. igen.rendszeresen.Meg olyn is van,hogy egy készülékkel vagyok bejelentkezve mégis azt írja,hogy elértem a limitet és az eredmény az,hogy nem tudok tévézni.Tehát ***** az egész.Gyakorlatilag nem lehet használni.További kérdésem,hogy fel lehet e mondani hüség időn belül a szerződést önökkel mert minősíthetetlen a szolgáltatásuk.Ugyan ez vonatkozik az otthoni műholdas szolgáltatásukra is? Vagy kérdezzek egy ügyvédet? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2021. február 11. Megosztás Posztolva: 2021. február 11. Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
palfi.sandor
Helló ! Szeretnék megkérdezni egy illetékest,hogy miért nem működik a tv go ???? Az alkalmazáson keresztül be sem lehet lépni a webről ha bejutok azonnal hibaüzenet jön,hogy később próbáljam.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.