Ugrás a tartalomhoz
  • 0

eSIM szolgáltatás nem kapcsolódik kompatibilis eszközzel.


Somas

Kérdés

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.

Telekom privát flottában lévő telefonszámomhoz igényeltem eSIM szolgáltatást. (ugyan azt a számot használja, ugyan azt a netet) Küldték is a QR kódot.

Vettem egy kínai huawei Mi Watch Premium Edition-t és szerettem volna aktiválni az eSIM-et.

Fórumokon előtte utána olvastam és azt írták (videóval igazolták), hogy itt az EU-ban működik e-simmel, hiszen B20 kompatibilis.

Hát nekem sajnos nem adja ki az igazat, azonnal errort küld. (csatolt error)

Kibontottam a QR kódot:
LPA:1$rsp-0003.oberthur.net$N***********************

Megnéztem az órában, hogy az apns-conf.xml file tartalmazza-e a magyar telekomot, és igen:

...apns-conf.xml:

<apn carrier="T-Mobile H"

      mcc="216"

      mnc="30"

      apn="internet.telekom"

      type="default,supl"

      authtype="1"


megpróbáltam elérni a szervert gépről (PC), de nem tudja elérni, pingelni a szervert.
 

$ ping rsp-0003.oberthur.net

PING ro1-http-in.production.oberthur.net (213.39.85.20): 56 data bytes

Request timeout for icmp_seq 0

Request timeout for icmp_seq 1

Request timeout for icmp_seq 2

Request timeout for icmp_seq 3

 

Megpróbáltam mobilnetemről, androidtól terminal emulatorral pingelni: ugyan csak host unreachable.

Ami egybe vág a hibaüzenettel, hogy nézzek rá a grid-connectionre. (csatoltam)

Nagyon szeretném, hogy működjön, hiszen ennek működnie kell! Egyelőre a flottámon keresztül ezt a default semmit mondó lerázó szöveget kaptam:


"csak a Telekom által forgalmazott készülékeken tudják biztosítani az eSIM szolgáltatást. Lehetséges, hogy más készülékben is működni fog, csak még nem publikálták, de vállalni csak azt tudják, amit forgalmaznak, azaz tesztelni is tudnak."

Tud valaki segíteni? Illetve, hogy hol tudnám kikerülni a Telekomos chatrobot hadat és a Level1-es kollegákat akik azt sem tudják mit kérdezek?

Megértem, hogy ez egy új dolog 2021ben Magyarországon, de ha már szolgáltatást nyújtanak, akkor az legyen teljes körű...
 

 

Screenshot 2021-06-11 at 10.04.41.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 0

Szia

A B20 egy GSM frekvenciasáv (4G 800MHz) semmi köze ahhoz, hogy egy készülék támogatja-e az eSIM-et avagy nem. A B20 támogatás ahhoz kell, hogy a készülék EU-ban (is) működjön az egyes 4G GSM hálózatokon.

B20

Én sajnos nem találtam meg az általad említett fórumokat, videókat, ezzel szemben az egyik honi mobilos oldalon ez áll:

Screenshot_1.jpg

Valószínűleg ezért nem tudja aktiválni az eSIM-et.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszi a választ! Emiatt a videó miatt gondolom, hogy kellene itthon is működnie:


Spanyolországban (és egyéb más országokban is sikeresen használják :) )
" A B20 támogatás ahhoz kell, hogy a készülék EU-ban (is) működjön az egyes 4G GSM hálózatokon." - igen, ezért mertem megvenni ezt az órát, mert bár kínai belpiacos, a chipset támogatja a B20-at és reménykedtem, ha a spanyol kollegának megy, akkor nekem is fog itthon.

Van szerinted remény számomra?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 órája, Somas írta:

Köszi a választ! Emiatt a videó miatt gondolom, hogy kellene itthon is működnie:


Spanyolországban (és egyéb más országokban is sikeresen használják :) )
" A B20 támogatás ahhoz kell, hogy a készülék EU-ban (is) működjön az egyes 4G GSM hálózatokon." - igen, ezért mertem megvenni ezt az órát, mert bár kínai belpiacos, a chipset támogatja a B20-at és reménykedtem, ha a spanyol kollegának megy, akkor nekem is fog itthon.

Van szerinted remény számomra?

Szia! 

Az ezzel kapcsolatos hírekért minden esetben javasoljuk követni a gyártó hivatalos oldalát.
Ha az eSIM képesség Magyarországon is bővül, akkor ott azonnal feltüntetik. ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 14/06/2021 at 9:51, Telekom szakértő írta:

Szia! 

Az ezzel kapcsolatos hírekért minden esetben javasoljuk követni a gyártó hivatalos oldalát.
Ha az eSIM képesség Magyarországon is bővül, akkor ott azonnal feltüntetik. ^Oszkár

Köszönöm Oszkár a gyorsz választ, de ezzel nem lettem beljebb sajnos. Hogyan tudnám elérni a Telekomot, hogy kezdjenek legalább egy ticketet nyitni erre a dologra?

Egyre több ember vásárol ilyen kütyüket, lenne rá nagy igény ami nekik sem egy utolsó szempont.

Cseteltem már az ügyfélszolgálattal, de mindig átirányítottak, majd vissza. Átlag embernek nincs erre ideje, de szeretné megoldani a ezt a problémát.

 

Tudod esetleg Oszkár, hogy hogyan és miként lehetne ebből ticket, amit nyomon is követhet az ügyfél?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
3 órája, Somas írta:

Köszönöm Oszkár a gyorsz választ, de ezzel nem lettem beljebb sajnos. Hogyan tudnám elérni a Telekomot, hogy kezdjenek legalább egy ticketet nyitni erre a dologra?

Egyre több ember vásárol ilyen kütyüket, lenne rá nagy igény ami nekik sem egy utolsó szempont.

Cseteltem már az ügyfélszolgálattal, de mindig átirányítottak, majd vissza. Átlag embernek nincs erre ideje, de szeretné megoldani a ezt a problémát.

 

Tudod esetleg Oszkár, hogy hogyan és miként lehetne ebből ticket, amit nyomon is követhet az ügyfél?

3 órája, Somas írta:

Köszönöm Oszkár a gyorsz választ, de ezzel nem lettem beljebb sajnos. Hogyan tudnám elérni a Telekomot, hogy kezdjenek legalább egy ticketet nyitni erre a dologra?

Egyre több ember vásárol ilyen kütyüket, lenne rá nagy igény ami nekik sem egy utolsó szempont.

Cseteltem már az ügyfélszolgálattal, de mindig átirányítottak, majd vissza. Átlag embernek nincs erre ideje, de szeretné megoldani a ezt a problémát.

 

Tudod esetleg Oszkár, hogy hogyan és miként lehetne ebből ticket, amit nyomon is követhet az ügyfél?

Szia! 

Sajnáljuk, de ilyen jellegű ügyre nem tudunk bejelentést rögzíteni.
Javasoljuk, hogy a gyártó hivatalos weboldalát kövesd nyomon ez ügyben.

Együttműködésed köszönjük. ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! 

Sajnáljuk, de ilyen jellegű ügyre nem tudunk bejelentést rögzíteni.
Javasoljuk, hogy a gyártó hivatalos weboldalát kövesd nyomon ez ügyben.

Együttműködésed köszönjük. ^Zsani

Szia Zsani,

Köszönöm gyors válaszodat, de szeretnék technikai segítséget igényelni a problémámhoz. Légyszíves mutass nekem utat ez ügyben, és segítsetek ezt az ügyet felgöngyölíteni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 06. 13. at 20:01, Somas írta:

Köszi a választ! Emiatt a videó miatt gondolom, hogy kellene itthon is működnie:


Spanyolországban (és egyéb más országokban is sikeresen használják :) )
" A B20 támogatás ahhoz kell, hogy a készülék EU-ban (is) működjön az egyes 4G GSM hálózatokon." - igen, ezért mertem megvenni ezt az órát, mert bár kínai belpiacos, a chipset támogatja a B20-at és reménykedtem, ha a spanyol kollegának megy, akkor nekem is fog itthon.

Van szerinted remény számomra?

Saját tapasztalatom az , hogy a videós oldalakon a rengeteg hasznos és támogató információ mellett sok fake videó van. Sőt alatta a hozzászólások között sok olyan van, aki írja, hogy bár sikerül a regisztráció, de a hívás, sms vagy egyéb adatforgalmi szolgáltatás nem működik.

Az látszik, hogy történik valami eSIM-es művelet, de mivel minden kínai, nem tudni, hogy pontosan mi.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
14 órája, Somas írta:

Szia Zsani,

Köszönöm gyors válaszodat, de szeretnék technikai segítséget igényelni a problémámhoz. Légyszíves mutass nekem utat ez ügyben, és segítsetek ezt az ügyet felgöngyölíteni.

Szia!

 

Kérdéseddel kapcsolatban az eddig megírtakat tudjuk megerősíteni a Telekomnál hasznát eSIM szolgáltatással és a hozzá kapcsolódó készülékek használatával kapcsolatban. Megértésedet köszönjük!

Amit javasolni tudunk, hogy honlapunkon ide kattintva műszaki szakembereinkkel lehetőséged van felvenni a kapcsolatot vagy visszahívást kérni és megnézik, hogy tudnak-e valamilyen más megoldást javasolni esetleg. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 16/06/2021 at 11:08, Telekom szakértő írta:

Szia!

 

 

 

Kérdéseddel kapcsolatban az eddig megírtakat tudjuk megerősíteni a Telekomnál hasznát eSIM szolgáltatással és a hozzá kapcsolódó készülékek használatával kapcsolatban. Megértésedet köszönjük!

 

Amit javasolni tudunk, hogy honlapunkon ide kattintva műszaki szakembereinkkel lehetőséged van felvenni a kapcsolatot vagy visszahívást kérni és megnézik, hogy tudnak-e valamilyen más megoldást javasolni esetleg. ^Rita

 

Kedves Rita,

a 1422 egy prémium ügyfélszolgálati kapcsolat, ahol azt mondták, hogy ez nem az ő asztaluk. Az úriember azt is elmondta, hogy az alapján amit felsoroltam neki, szerinte a QR kóddal lesz a probléma.

Szeretném, ha segitenétek, és nyitnátok a megfelelő csapatnak erről egy hibajegyet, és elkezdhetnénk végre dolgozni ezen az ügyön, majd megoldást találni.

Várom szives válaszotokat és köszönöm előre is segitségeteket!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...