Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mikor cserélhetek telefont?


KuruczJoci

Kérdés

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

szia! ezt a visszaszámlálós cuccot én még nem láttam. Nem vmi akcióról volt szó, ahol az igénybevételi időt számlálta vissza?

A hűségidőd lejártáról a számlán találsz pontos infót, nézd meg ott.

Illetve, ha belépsz a My T-be, és egy készüléknél "meglévő havidíjas" vásárlást választod, látni fogod, hogy engedélyezett-e vagy sem a készülékcsere :-)

 csere.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

 

 

Szia!

Előrehozott készülék váltást, arany vagy platina kártyás ügyfélnek ,a szerződés lejárata előtt 90 nappal ,míg kiemeltségi szintet nem rendelkező ügyfélnek a szerződés lejárata előtt 30 nappal már lehet előrehozott készülék váltást csinálni. Számládon a díjcsomagod felett találhatod a szerződés lejáratának időpontját. Ilyen visszaszámlálót én nem láttam a weboldalon.

 

Remélem segítségedre lehettem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Igen olvastam, viszont Kb 2 hónapja hívtam őket hogy mikor vehetek új telefont...azt mondta az úriember, hogy December 29én..erre belépek a telekom oldalra de nem enged telefont venni :@@@@
Számlán 2015.03.29 a dátum de a telekom oldal nem írja hogy arany vagy platina lennék...de akkor megint nem értem hogy miért mondta az emberke hogy vehetek....ez az egyik dolog..

A másik!
Telekom oldal azt írja hogy pár számlám nincs befizetve már jó pár hónapja, kaptam is csekkett bementem személyesen hogy mondom ez mi? Én mindent kifizettem.Megnézte a rendszerbe a hölgy és mutatta is hogy semmi elmaradásom sincs és hogy tépjem szét a csekket... Szóval valami nem oké ezzel az oldallal...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kedves a két dolog, amit írtál, összefügg. Nekem sem engedte a rendszer addig a vásárlást, amíg lejárt tartozásom volt. De befizettem és utána már engedte. A befizetetlen számlákat itt tudod megnézni, rögtön a belépés után. Ha korábban volt pl. számlakorrekciód, az a weboldalon nem látható, ilyenkor érdemes újra rákérdezned az ügyf.szolg-on, mert amíg a könyvelés nincs rendben, és a rendszer tartozást mutat, addig vásárolni sem tudsz.

 

Egyébként a fent hivatkozott oldalon a Hűségprogram menüben tudod ellenőrizni, hogy a szerződésed milyen szinten van, arany platina-e.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...