Wh15k3y Posztolva ekkor: 2021. július 1. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. július 1. "Elérte a maximális 5 aktív eszközt. A folytatáshoz lépjen ki egy eszközön." fura, én nem tudok számolni, vagy az app? bár, ha valamelyiket kiléptetem, akkor sem enged tovább. ilyenkor néha még hozzám vág egy 6-45-401-es hibakódot is.. egyre gázabb ez a szolgáltatás. kezd arra a szintre süllyedni, mint a DigiOnline.. ne tegyék, kérem. Attila Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. július 9. Sziasztok! Amennyiben annak ellenre, hogy nem használtátok ki az összes nézhető eszközök számát, de az "Elérted az egyidejű nézések maximális engedélyezett számát..." hibaüzenettel találkoztok, akkor ez egy átmeneti technikai hibára utal, mely 8-10 perc várakozás után megoldódik. Ilyenkor érdemes egy picit várakozni, de ha ez sem oldja meg a problémát, akkor hibabejelentést tudunk rögzíteni, melyhez privát üzenetben szükséges megadni az MT ügyfél-azonosító számot, egy értesítési telefonszámot és hogy milyen eszközön tapasztaljátok a jelenséget. ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 1. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. július 1. Szia! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz, elnézésed kérjük a kellemetlenség miatt! Javasoljuk, a következő lépéseket végezd el az eszköz menüjében; Menj a beállítások/alkalmazásokmenübe, ott keresd ki a TV GO-t, utána válaszd a Tárhely lehetőséget, azon belül pedig az adatok törlését. Ezt követően javasolt a telefon ki-bekapcsolását is elvégezni. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Wh15k3y Posztolva: 2021. július 2. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. július 2. köszönöm az infót. sajnos azt elfelejtettem leírni, hogy asztali gépről van szó. windows10+chrome és nem, nem segít a cookie-k törlése és az egyéb ráolvasások sem. egyéb ötlet? A. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 nemethkata2@gmail.com Posztolva: 2021. július 5. Megosztás Posztolva: 2021. július 5. Jó napot. Nekem már 4 napja ez van. Mindenféle böngésző, Cookie és egyéb temporary toeléseket végeztem. Egyik eszközön sem működik. Sem a számítógépeken, sem mobilon sem tableten. Számtílínszor törölve az előzményeket is és újraindítva a gépet. Ez egy nagy programozási baki. Elég kellemetlen. Sőt cseten és mail-ben is bejhelentettem. Eleve a belépést kizárja!!!! A böngészóben a védelem is ki van kapcsolva. A tvgo-nál előzőekben ez volt a probléma. Mára már a belépést sem engedi. Azért írhatnának valamit, mi a gond. A törlés semmit nem old meg kedves Andrea! SEMMIT! Most már idegesítő ez. Kérem a megoldásra egy normális választ, ami valóban jó. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 nemethkata2@gmail.com Posztolva: 2021. július 5. Megosztás Posztolva: 2021. július 5. Itt van még egy hiba Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 5. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. július 5. 29 perce, nemethkata2@gmail.com írta: Itt van még egy hiba Szia! Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a Telekom fiókban regisztrált e-mail címedet, mellyel a Telekom TV GO-ba is belépsz, illetve a vezetékes szolgáltatáshoz tartozó 9db számból álló MT azonosítódat. Ellenőrizzük a szolgáltatások helyes működését! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 5. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. július 5. Ekkor: 2021. 07. 01. at 18:54, Wh15k3y írta: "Elérte a maximális 5 aktív eszközt. A folytatáshoz lépjen ki egy eszközön." fura, én nem tudok számolni, vagy az app? bár, ha valamelyiket kiléptetem, akkor sem enged tovább. ilyenkor néha még hozzám vág egy 6-45-401-es hibakódot is.. egyre gázabb ez a szolgáltatás. kezd arra a szintre süllyedni, mint a DigiOnline.. ne tegyék, kérem. Attila Szia! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, a TV GO-hoz használt belépési azonosítódat, értesítési telefonszámodat, és az előfizető nevét. Ezek alapján felveszünk Neked egy hibabejelentést, és műszaki kollégáink a lehető leghamarabb elhárítják a hibát. Elnézésedet kérjük a kellemetlenségért. ^Zoli Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 merwin Posztolva: 2021. július 5. Megosztás Posztolva: 2021. július 5. Nálam is ugyanez a jelenség, rohadt idegesítő. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Wh15k3y Posztolva: 2021. július 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. július 8. érdekes hiba jött elő ismét. próbálom lejátszani valamelyik csatornát, erre kapok egy hibakódot. ok, megpróbálok másikat elindítani. jön a következő hibaüzenet: "Elérted az egyidejű nézések maximális számát..." - ez akkor most hogy? tényleg ennyire nehéz jó programozót találni (bár szerintem ehhez elég lenne egy közepes is..) rendesen megy lefelé a minőség. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Wh15k3y Posztolva: 2021. július 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. július 19. hát tényleg semmirevaló ez az szolgáltatás. néztem a notimon, majd csatornaváltás után semmi (DE SEMMI) műsor nem töltődött be. próbáltam vagy 20 csatornát, véletlenszerűen. aztán meguntam. KILÉPTETTEM a kliensemet, kikapcsoltam a notebookot. az asztali gépemen beléptem, majd a jól ismert üzenet várt. elérte az 5 aktív eszközt... úgy, hogy a listában 3 eszköz szerepelt és ugye előtte kijelentkeztem a másik gépemről. nagyszerű programozási munka, csak gratulálni tudok. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bucika Posztolva: 2021. július 28. Megosztás Posztolva: 2021. július 28. (szerkesztve) Na, nekem minden problémám megoldódott, 2 év kínlódás után felmondtam ezt a kritikán aluli szolgáltatást. Szerkesztve ekkor: 2021. július 28. Szerkesztő: bucika Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Zso Posztolva: 2021. augusztus 6. Megosztás Posztolva: 2021. augusztus 6. Hasonló képen, ma nap délelőtt óta ezt az üzenetet látom. Ez a combo nagyon ütős, annyira, hogy használhatatlan. Van erre megoldás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. augusztus 6. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. augusztus 6. 57 perce, Zso írta: Hasonló képen, ma nap délelőtt óta ezt az üzenetet látom. Ez a combo nagyon ütős, annyira, hogy használhatatlan. Van erre megoldás? Szia! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben a Telekom Fiók azonosítódat, melynek segítségével regisztráltál, azt, hogy milyen eszközön, milyen böngésző segítségével használod és szakértőink segítségével utánanézünk. Köszönjük! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Tamás Csorba Posztolva: 2021. augusztus 7. Megosztás Posztolva: 2021. augusztus 7. Sziasztok! Hasonló hiba mint az előzőek: laptop win10 firefox, android pocox3nfc app és böngésző is. Kiléptetni sem bírom az eszközt mert nincs mit, ha tovább erőltetem akkor jön a 6-45-401-es hiba. Régen legalább bírtam törölni eszközt, meg volt is mit, de így... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Wh15k3y
"Elérte a maximális 5 aktív eszközt.
A folytatáshoz lépjen ki egy eszközön."
fura, én nem tudok számolni, vagy az app?
bár, ha valamelyiket kiléptetem, akkor sem enged tovább. ilyenkor néha még hozzám vág egy 6-45-401-es hibakódot is..
egyre gázabb ez a szolgáltatás. kezd arra a szintre süllyedni, mint a DigiOnline..
ne tegyék, kérem.
Attila
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
14 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.