Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom TVGO


Wh15k3y

Kérdés

"Elérte a maximális 5 aktív eszközt.

A folytatáshoz lépjen ki egy eszközön."

fura, én nem tudok számolni, vagy az app?

bár, ha valamelyiket kiléptetem, akkor sem enged tovább. ilyenkor néha még hozzám vág egy 6-45-401-es hibakódot is..

egyre gázabb ez a szolgáltatás. kezd arra a szintre süllyedni, mint a DigiOnline..

ne tegyék, kérem.

 

Attila

Képernyőkép 2021-07-01 184810.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

14 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia!  Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz, elnézésed kérjük a kellemetlenség miatt!  Javasoljuk, a következő lépéseket végezd el az eszköz menüjében; Menj a beállítások/alkalmazásokmenübe, ott keresd ki a TV GO-t, utána válaszd a Tárhely lehetőséget, azon belül pedig az adatok törlését. Ezt követően javasolt a telefon ki-bekapcsolását is elvégezni. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jó napot. Nekem már 4 napja ez van. Mindenféle böngésző, Cookie és egyéb temporary toeléseket végeztem. Egyik eszközön sem működik. Sem a számítógépeken, sem mobilon sem tableten.  Számtílínszor törölve az előzményeket is és újraindítva a gépet. Ez egy nagy programozási baki. Elég kellemetlen. Sőt cseten és mail-ben is bejhelentettem. Eleve a belépést kizárja!!!!  A böngészóben a védelem is ki van kapcsolva. A tvgo-nál előzőekben ez volt a probléma. 

Mára már a belépést sem engedi. Azért írhatnának valamit, mi a gond.  A törlés semmit nem old meg kedves Andrea! SEMMIT!

Most már idegesítő ez. Kérem a megoldásra egy normális választ, ami valóban jó.

SharedScreenshot2.jpg

SharedScreenshot.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
29 perce, nemethkata2@gmail.com írta:

Itt van még egy hiba

Clipboard01.jpg

Szia! Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a Telekom fiókban regisztrált e-mail címedet, mellyel a Telekom TV GO-ba is belépsz, illetve a vezetékes szolgáltatáshoz tartozó 9db számból álló MT azonosítódat. Ellenőrizzük a szolgáltatások helyes működését! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2021. 07. 01. at 18:54, Wh15k3y írta:

"Elérte a maximális 5 aktív eszközt.

A folytatáshoz lépjen ki egy eszközön."

fura, én nem tudok számolni, vagy az app?

bár, ha valamelyiket kiléptetem, akkor sem enged tovább. ilyenkor néha még hozzám vág egy 6-45-401-es hibakódot is..

egyre gázabb ez a szolgáltatás. kezd arra a szintre süllyedni, mint a DigiOnline..

ne tegyék, kérem.

 

Attila

Képernyőkép 2021-07-01 184810.png

Szia! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, a TV GO-hoz használt belépési azonosítódat, értesítési telefonszámodat, és az előfizető nevét. Ezek alapján felveszünk Neked egy hibabejelentést, és műszaki kollégáink a lehető leghamarabb elhárítják a hibát. Elnézésedet kérjük a kellemetlenségért. ^Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

érdekes hiba jött elő ismét. próbálom lejátszani valamelyik csatornát, erre kapok egy hibakódot.

ok, megpróbálok másikat elindítani. jön a következő hibaüzenet:

"Elérted az egyidejű nézések maximális számát..." - ez akkor most hogy? 

 

tényleg ennyire nehéz jó programozót találni (bár szerintem ehhez elég lenne egy közepes is..)

rendesen megy lefelé a minőség.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
  • Telekom

Sziasztok! Amennyiben annak ellenre, hogy nem használtátok ki az összes nézhető eszközök számát, de  az "Elérted az  egyidejű nézések maximális engedélyezett számát..." hibaüzenettel találkoztok, akkor ez egy átmeneti technikai hibára utal, mely 8-10 perc várakozás után megoldódik. Ilyenkor érdemes egy picit várakozni, de ha ez sem oldja meg a problémát, akkor hibabejelentést tudunk rögzíteni, melyhez privát üzenetben szükséges megadni az MT ügyfél-azonosító számot, egy értesítési telefonszámot és hogy milyen eszközön tapasztaljátok a jelenséget. ^Gabriella

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

hát tényleg semmirevaló ez az szolgáltatás.

néztem a notimon, majd csatornaváltás után semmi (DE SEMMI) műsor nem töltődött be. próbáltam vagy 20 csatornát, véletlenszerűen.

aztán meguntam. KILÉPTETTEM a kliensemet, kikapcsoltam a notebookot. az asztali gépemen beléptem, majd a jól ismert üzenet várt. elérte az 5 aktív eszközt... úgy, hogy a listában 3 eszköz szerepelt és ugye előtte kijelentkeztem a másik gépemről.

nagyszerű programozási munka, csak gratulálni tudok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
57 perce, Zso írta:

Hasonló képen, ma nap délelőtt óta ezt az üzenetet látom. Ez a combo nagyon ütős, annyira, hogy használhatatlan.
Van erre megoldás?

 

combo.JPG

Szia!

 

Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben a Telekom Fiók azonosítódat, melynek segítségével regisztráltál, azt, hogy milyen eszközön, milyen böngésző segítségével használod és szakértőink segítségével utánanézünk. Köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...