zrx8 Posztolva ekkor: 2022. január 4. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. január 4. Nem tudom szebben fogalmazni. Talán azért szívatják a dominósokat, hogy minél többen térjenek át számlás előfizetésre ? Elküldöm az űrlapot, párszor ezt kapom: "Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük! Frissítsd az oldalt, ha még mindig nem jelent meg az általad kért tartalom!" utána meg: " Technikai hiba történt az adatok ellenőrzése közben. Kérjük, próbáld meg újra! " Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2022. január 4. Megosztás Posztolva: 2022. január 4. Ilyennel biztos nem szivatnak senkit. Ez szimpla szerveroldali technikai probléma. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zrx8 Posztolva: 2022. január 4. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. január 4. Gyerekek ez egy rakás S*Z*A*R ! A chates ügyintéző azt mondta, töröljem a cookie-kat, megtettem, semmi nem változott. A TELEKOM a magyarországi informatika SZÉGYENE ! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2022. január 4. Megosztás Posztolva: 2022. január 4. 1 perce, zrx8 írta: Gyerekek ez egy rakás S*Z*A*R ! A chates ügyintéző azt mondta, töröljem a cookie-kat, megtettem, semmi nem változott. A TELEKOM a magyarországi informatika SZÉGYENE ! Szerver oldali hibát azzal nem fogsz elhárítani, ha törlöd a sütiket. Ezt mondjuk az ügyintéző is tudhatná. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zrx8 Posztolva: 2022. január 4. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. január 4. 4 perce, btz írta: Szerver oldali hibát azzal nem fogsz elhárítani, ha törlöd a sütiket. Ezt mondjuk az ügyintéző is tudhatná. És ilyenkor egyáltalán ránéz valaki? És ha emiatt vesztem el a domino számomat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2022. január 4. Megosztás Posztolva: 2022. január 4. Épp most, zrx8 írta: És ilyenkor egyáltalán ránéz valaki? És ha emiatt vesztem el a domino számomat? Egy működő szervert általában figyelni szoktak ügyeletes rendszergazdák. Jobb helyeken a rendszergazda figyelmeztetést is kap, ha a rendszerrel gond van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zrx8 Posztolva: 2022. január 4. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. január 4. 24 perce, btz írta: Egy működő szervert általában figyelni szoktak ügyeletes rendszergazdák. Jobb helyeken a rendszergazda figyelmeztetést is kap, ha a rendszerrel gond van. "Jobb helyeken a rendszergazda figyelmeztetést is kap" szóval ebben az esetben nem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2022. január 4. Megosztás Posztolva: 2022. január 4. 43 perce, zrx8 írta: "Jobb helyeken a rendszergazda figyelmeztetést is kap" szóval ebben az esetben nem Nem mondtam ilyesmit. Általában a Telekom hamar ki szokta javítani az ilyen jellegű problémáit. Igaz gyakran előfordul sajnos. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 N Géza Posztolva: 2022. december 27. Megosztás Posztolva: 2022. december 27. (szerkesztve) 1 éve elteltével sem működik a rendszer, 3 különböző eszközön próbálom már 1 hete. Szóval, nehezen hiszem hogy nem szándékos, vagy ami rosszabb ha ilyen szinten gyenge emberek üzemeltetik. Ja és ami vicces hogy ha párszor "frissíted" a lapot botnak érzékel és letilt a rendszer. "Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük" Ez most komoly?? Szerkesztve ekkor: 2022. december 27. Szerkesztő: N Géza Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 N Géza Posztolva: 2022. december 27. Megosztás Posztolva: 2022. december 27. Még annyit fűznék hozzá hogy működő, már regisztrált telefonszámokkal is kértem azonosító kódot(többszörösen), és azoknál simán elküldi az SMS-t. Szóval 100% kijelenthető hogy kártyákat megkülönböztetik, és az új kártyák online regisztrációját szándékosan blokkolják. Felesleges bosszantani az ügyfeleket és rabolni a drága idejüket, ez nagyon negatív! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 27. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. december 27. Szia zrx8! Javasoljuk, hogy próbáld meg egy másik böngészőn keresztül elindítani a folyamatot, mert előfordulhat, hogy csak átmeneti fennakadás miatt tapasztalod a hibát. Az is segíthet, ha a privát vagy inkognitó ablakot használva kezdeményezed az egyeztetést, mert így az esetlegesen korábban felmerülő hibák nem zavarják a mostani műveletet. Amennyiben így sem jársz sikerrel kollégáink a chaten tudnak neked segíteni egy egyszeri azonosítást követően. Ide kattintva további segítséget találsz a Domino adategyeztetésről. ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 N Géza Posztolva: 2022. december 27. Megosztás Posztolva: 2022. december 27. Kedves szakértő, vegyen egy új dominó kártyát és próbálja regisztrálni online, akkor majd megérti a problémát! Bejelentkezett fiókból, már regisztrál számoknál simán működik. Ezzel az új számmal bármilyen eszközön, bármilyen op rendszerrel más IP címmel vagy azonossal SEM működik 1 HETE! Szóval, itt nem a böngészővel hanem a rendszerrel vannak kőkemény problémák! Egyébként, én egy másik felhasználó vagyok de ugyanaz a problémám mint a kérdezőnek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 domján lajos Posztolva: 2023. január 9. Megosztás Posztolva: 2023. január 9. Ekkor: 2022. 01. 04. at 19:24, zrx8 írta: Nem tudom szebben fogalmazni. Talán azért szívatják a dominósokat, hogy minél többen térjenek át számlás előfizetésre ? Elküldöm az űrlapot, párszor ezt kapom: "Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük! Frissítsd az oldalt, ha még mindig nem jelent meg az általad kért tartalom!" utána meg: " Technikai hiba történt az adatok ellenőrzése közben. Kérjük, próbáld meg újra! " Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 domján lajos Posztolva: 2023. január 9. Megosztás Posztolva: 2023. január 9. Jajajajja Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
zrx8
Nem tudom szebben fogalmazni. Talán azért szívatják a dominósokat, hogy minél többen térjenek át számlás előfizetésre ?
Elküldöm az űrlapot, párszor ezt kapom:
"Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük! Frissítsd az oldalt, ha még mindig nem jelent meg az általad kért tartalom!"
utána meg:
" Technikai hiba történt az adatok ellenőrzése közben. Kérjük, próbáld meg újra! "
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
13 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.