Ugrás a tartalomhoz
  • 0

elmegy az adás


Jozefina77

Kérdés

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Azon leszünk, hogy mielőbb segíteni tudjunk Neked! Javasoljuk, hogy áramtalanítsd a modemet és a boxot is(húzd ki az áramból, majd 2-3 perc múlva dugd vissza) és ellenőrizd le a szolgáltatást. Abban az esetben, ha továbbra sem jó, kérjük, hogy küldd el privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségedet is(kapcsolattartói nevet, telefonszámot), hogy kivizsgálhassuk a hibajelenség okát és mihamarabb javítani tudjuk! Bízunk benne, hogy kollégáink megoldást találnak a problémára és reméljük, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerzel! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...