FeriPapa Posztolva ekkor: 2022. augusztus 31. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. augusztus 31. (szerkesztve) Nem tudok belépni a levelező fiókomba. Az Outlokban sem működik. Semmi visszajelzés. Mi lehet? Szerkesztve ekkor: 2022. augusztus 31. Szerkesztő: FeriPapa Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. augusztus 31. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. augusztus 31. Szia! A webmail belépést érintő központi hibáról nincs tudomásunk. Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett email címet, MT ügyfélazonosítót, illetve hibaüzenetet – ha van, és ellenőrizzük a szolgáltatást. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 FeriPapa Posztolva: 2022. augusztus 31. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. augusztus 31. Privát üzenetet, jelen esetben hogy tudok írni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2022. szeptember 1. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 1. 14 órája, FeriPapa írta: Privát üzenetet, jelen esetben hogy tudok írni? A bejegyzésnél rákattintaszt a félkövér Telekom szakértő szövegre, majd az adatlapon az Üzenet küldése gomra kattintva meg tudod írni és el tudod küldeni az üzenetet Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
FeriPapa
Nem tudok belépni a levelező fiókomba. Az Outlokban sem működik. Semmi visszajelzés. Mi lehet?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.