Wolwerine Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. Egyáltalán nem enged beklpni, fel se kínálja a beképési adatokat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 23. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 23. Szia! Jelenleg a Telekom TVGO kiegészítő szolgáltatásunk csak böngészőből laptop/számítógépen, míg alkalmazás letöltéssel mobiltelefon és tabletten érhető el. Kérjünk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd szofvert/applikációkat, böngésző esetében a mindenkori előzményeket töröld ki, zárd be és újra nyisd ki a Chrome/Mozzila böngésződet. A hibát továbbra is tapasztalod, töröld alkalmazásunkat, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni ismét. Az aktív adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú betöltést, hibás működést tapasztalni. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Wolwerine
Egyáltalán nem enged beklpni, fel se kínálja a beképési adatokat.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.