Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TVGO


Wolwerine

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Jelenleg a Telekom TVGO kiegészítő szolgáltatásunk csak böngészőből laptop/számítógépen, míg alkalmazás letöltéssel mobiltelefon és tabletten érhető el. Kérjünk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd szofvert/applikációkat, böngésző esetében a mindenkori előzményeket töröld ki, zárd be és újra nyisd ki a Chrome/Mozzila böngésződet. A hibát továbbra is tapasztalod, töröld alkalmazásunkat, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni ismét. Az aktív adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú betöltést, hibás működést tapasztalni. Köszönjük. ^Noel

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...