Sziasztok!
A következőben kérnék segítséget. Adott a telekom otthoni szolgáltatása, melyet a következőképp használok. A telekomtól kapott eszközön be van állítva a PPPOE Passthrough és az 1-es LAN portjára a saját routerem van csatlakoztatva és azon adom meg a felhasználónevet és a jelszót.
Eddig egy Speedport entry i2 eszközöm volt a szolgáltatótól, de miután kiépítették az optikai hálózatot a lakóhelyemen, átváltottam arra. Meg is történt a beüzemelés, kaptam a speedport helyett egy Sagemcom F@st 5670 eszközt. Csak net és telefon van Tv nincs.
Beállítottam ezen is a PPPOE Passthrough-t, 1-es proton rádugtam a routeremet. Na erre a Sagemcom úgy reagált, hogy kb 1-2 perc után totál kifagyott. Telefonhoz tartozó LED piros lett, power és PON ledek továbbra is zölden világítanak. Ilyenkor a webes felülete sem jön be a telekomos eszköznek. Újraindítás után megint 1-2-3 percig jó minden, aztán ugyanezzel a jelenséggel megszűnik minden. Speedtest vagy egyéb le és feltöltés esetén a művelet megkezdésekor 1 percen belül vagy azonnal kifagy a Sagemcom 5670. Ha viszont nem csatlakoztatom rá a saját routeremet, akkor újraindítás után jó minden, a PPPoE kapcsolatot a gépem építi fel, a router nincs a gép és az ONT között.
Szembejött esetleg valakinek már ehhez hasonló hiba? Vagy csak az új Telekomos eszköz ennyire hulladékra sikeredett?
Úgy tűnik, hogy egyszerűen a Sagemcom F@st 5670 eszköz finnyás a TP-Link TL-WR1043ND v2.1/v3.0 és a TP-Link AC1750 Archer C7 v2/v3 routerre. Mások is és Telekomos szakik is próbáltak segíteni, de csak nem akar együtt dolgozni ez a digitális elosztó az én routereimmel. Amik más szolgáltatóknál minden hiba és gond nélkül tökéletesen működnek, működtek. Többen azt a tanácsot adták kérjem át teljesen 100%-ra Bridge módba a Sagemcom F@st 5670 eszközt, az megoldja a problémát. Hogyan és hol kell kérni ezt a Bridge módba átrakást? Ha már a PPPoE Passtrought nem jött össze.
Kérdés
OnlineAdat
Sziasztok!
A következőben kérnék segítséget. Adott a telekom otthoni szolgáltatása, melyet a következőképp használok. A telekomtól kapott eszközön be van állítva a PPPOE Passthrough és az 1-es LAN portjára a saját routerem van csatlakoztatva és azon adom meg a felhasználónevet és a jelszót.
Eddig egy Speedport entry i2 eszközöm volt a szolgáltatótól, de miután kiépítették az optikai hálózatot a lakóhelyemen, átváltottam arra. Meg is történt a beüzemelés, kaptam a speedport helyett egy Sagemcom F@st 5670 eszközt. Csak net és telefon van Tv nincs.
Beállítottam ezen is a PPPOE Passthrough-t, 1-es proton rádugtam a routeremet. Na erre a Sagemcom úgy reagált, hogy kb 1-2 perc után totál kifagyott. Telefonhoz tartozó LED piros lett, power és PON ledek továbbra is zölden világítanak. Ilyenkor a webes felülete sem jön be a telekomos eszköznek. Újraindítás után megint 1-2-3 percig jó minden, aztán ugyanezzel a jelenséggel megszűnik minden. Speedtest vagy egyéb le és feltöltés esetén a művelet megkezdésekor 1 percen belül vagy azonnal kifagy a Sagemcom 5670. Ha viszont nem csatlakoztatom rá a saját routeremet, akkor újraindítás után jó minden, a PPPoE kapcsolatot a gépem építi fel, a router nincs a gép és az ONT között.
Szembejött esetleg valakinek már ehhez hasonló hiba? Vagy csak az új Telekomos eszköz ennyire hulladékra sikeredett?
Úgy tűnik, hogy egyszerűen a Sagemcom F@st 5670 eszköz finnyás a TP-Link TL-WR1043ND v2.1/v3.0 és a TP-Link AC1750 Archer C7 v2/v3 routerre. Mások is és Telekomos szakik is próbáltak segíteni, de csak nem akar együtt dolgozni ez a digitális elosztó az én routereimmel. Amik más szolgáltatóknál minden hiba és gond nélkül tökéletesen működnek, működtek. Többen azt a tanácsot adták kérjem át teljesen 100%-ra Bridge módba a Sagemcom F@st 5670 eszközt, az megoldja a problémát. Hogyan és hol kell kérni ezt a Bridge módba átrakást? Ha már a PPPoE Passtrought nem jött össze.
Köszönöm előre is az esetleges válaszokat.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
11 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.