Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Megint kezdődik a Packet Loss esti órákban...


ati912

Kérdés

Tavaly október/november egészében minden este 7 óra és 11 óra között egy bizonyos hop Magyarország és Amerika között, Párizsban, brutális 50%+ packet loss volt tapasztalható, teljesen ellehetetlenítve az online játszást. később lassan megszűnt és idáig jó volt, de megint kezdődik újra ..

Van-e valami amit a Telekom Hungary tudna tenni, hogy kerülje a magyarországi adatforgalom ezt a hop-ot nyugat irányában?

image.thumb.png.814d9ecd6f269fb92d101a9c953c7f1c.pngimage.thumb.png.9ebf280d2d2408630015e426815c3123.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Szia

Az OVH SAS egy szolgáltató. Ha ő bármilyen módon részese az online játéknak vagy szolgáltatója a kapcsolatnak, közvetlenül náluk lenne célszerű érdeklődni.

Sajnos a nemzetközi routing nem annyira egyszerű, hogy egyszer erre megyünk, egyszer arra, az is lehet, hogy ez a csomópont megkerülhetetlen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos nem csak a játéknál probléma, hanem megint valami hasonló gond lesz, mert konkrétan már éjjeltől egész délelőttig elképesztő válaszidő szokott lenni olyan alap oldalak felé, mint a telex.hu vagy akár egy aboutyou.hu

 

Nálam az látszik, hogy mind egy németországi, mind egy franciaországi csomópontnál ugrik brutálisat (30ms-ről 300ms-re) a történet. Kb egy hete van, már mindent is újraindítottam, kipróbáltam, és fixen a telekomnál lesz valami, hiszen ha vpnezek a másik szolgáltatós magyar hálózatra, akkor meg tökéletesen megy minden.

 

Szóval értem én a dumát, hogy a telekom nem tud mit tenni, csak kár hogy érdekes módon más szolgáltatóknál ez a probléma nem jelentkezik, csak itt, de itt úgy tűnik évente adnak egy hónap szenvedést ezzel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Rendkívül bosszantó, hogy a Telekom továbbra sem hajlandó normálisan peerelni az egyik legnagyobb CDN szolgáltatóval. Érdekes módon a Vodácska sem a BIX-en keresztül kommunikál a Cloudflarevel, mégis sikerül használható kapcsolatot kiépíteniük, olcsóbb árfekvésű szolgáltatás mellett.

cloudflare-mtr.thumb.png.8d5d2c1b5fa4ba62f7360b6cceddcbb1.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: thakivagyok
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Felvettük a kapcsolatot az egyik szerver szolgáltatónkkal, akik a Dataplexben közvetlenül a Telekomnál vannak. Jelezték a NOC-nak, majd pár óra múlva írták, hogy orvosolták a problémát. Nálunk már jelentősen javult a kapcsolat.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: thakivagyok
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2023. 11. 24. at 21:41, thakivagyok írta:

Felvettük a kapcsolatot az egyik szerver szolgáltatónkkal, akik a Dataplexben közvetlenül a Telekomnál vannak. Jelezték a NOC-nak, majd pár óra múlva írták, hogy orvosolták a problémát. Nálunk már jelentősen javult a kapcsolat.

Szia. Nekem az EA FC 24 jatszhatatlan, főleg ha némettel, francia, vagy török játékossal dob össze. Szerinted mi lehetne a megoldás??? Mert ez a buzerans, nyomorult, penzehes ***** cég, csak terel és azt mondja minden rendben.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Számomra is teljesen érthetetlen, hogy más szolgáltató esetén semmi baj nincs a packetloos-al de itt rendszerint élvezhetetlen a streaming, valamint, ha jelzed ezt mind az ügyfélszolgálat felé, akkor már kiszállási díjat (5000 Ft), valamint 30 percenként 3000 Ft-ot számláznak ki, arra hivatkozva, hogy a felhasználó hibája miatt van ez mind, hol ott a másik szolgáltatónál semmi packetloos nem volt sosem. (Csak azért jöttem át ide, mivel mindenki iszonyatosan dicsérte, valamint valamennyivel olcsóbb, de mi árán?)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Frissítés: Minden reklamáció után fel veszi velem a kapcsolatot a (magyar) Telekom, loggolják a panaszt és próbálnak segíteni. Általában sikerül rákényszeríteni a Német routert hogy kapcsolja át az adat forgalmamat egy gyorsabb kevésbé terhelt szerverre, de csak ideig-óráig, mire végül megint visszakerülök. Ma pedig itt tartunk, kora délutáni időszakban...

image.thumb.png.e9afa493669fdaebd3e19f9749f5c712.png

Aki online játszik és fontos neki a minimális ping és csomagvesztés, javaslom próbálja kerülni a Telekom szolgáltatót.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Várható, hogy végre az Ügyfeleket helyezitek előtérbe? Olyan nincs, hogy 0-24 órában túlcsordul az átjáró, ha az nem direkt van vagy bekorlátozva vagy túlterhelve (https://www.hwsw.hu/hirek/67806/deutsche-telekom-cloudflare-paid-peering-halozat-osszekapcsolas-isp-magyar-dataplex-bix.html).

Ez egy döntés, hogy konkrétan az Ügyfelek szívnak... Ha leadom hibára az előttem szólókhoz hasonlóan lezárásra kerül, hogy nincs hiba. Egy sima ping is 20-40%-ban packet loss-os a szerverek felé. Ugyan ez más szolgáltató mobilnetjéről, vagy vezetékes netjéről meg hibátlan.

Várhatóan szép lassan felnő egy generáció, aki jó messziről fogja kerülni a szolgáltatásaitokat és talán majd akkor sikerül a BIX-ben átadni a forgalmat a CloudFlarenek és nem megjáratni fél Európában...

Szomorú, hogy itt tart ma a Telekom, amire 24 év alatt mindig úgy tekintettem, hogy egy megbízható szolgáltató. :( Kár érte...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Telekom,

Az utobbi honapokban tobbszor is telefonaltam... eleinte leraztak, utana elismertek es dolgoznak rajta. Ma mar ott jarunk, hogy nyilik egy ticket ami rogton lezarasra kerul, hogy semmi gond.

Honapok ota igy van... Szoval ugy dontottem a mostani szamlat igy nem fizetem be mivel a szolgaltatas nem megfelelo es a harmada a csomagoknak elvesz.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: AdamoA
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, AdamoA írta:

Kedves Telekom,

Az utobbi honapokban tobbszor is telefonaltam... eleinte leraztak, utana elismertek es dolgoznak rajta. Ma mar ott jarunk, hogy nyilik egy ticket ami rogton lezarasra kerul, hogy semmi gond.

Honapok ota igy van... Szoval ugy dontottem a mostani szamlat igy nem fizetem be mivel a szolgaltatas nem megfelelo es a harmada a csomagoknak elvesz.

Ezzel a számla nem fizetéssel megégetheted magad. Szolgáltatóváltás nem megoldás? Mivel érdemi javítás nélkül zárják le a te hibajegyeidet is, hűségidő alatt is van lehetőség felmondani a szolgáltatást. Feltételek:

  • a bejelentett hibát a szolgáltató nem hárította el a 72 órás javítási időt követő 15 napon belül;
  • a felmondást megelőző 90 napon belül több, mint 10 általa bejelentett hiba elhárítására került sor;
  • a szolgáltató a szolgáltatást 30 napon át nem szerződésszerűen teljesítette.

Az első pont simán megállhatja a helyét nálad is.

Más fórumon egyébként többen jelezték, hogy a hiba miatt inkább szolgáltatót váltottak.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: hmbl
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, hmbl írta:

Ezzel a számla nem fizetéssel megégetheted magad. Szolgáltatóváltás nem megoldás? Mivel érdemi javítás nélkül zárják le a te hibajegyeidet is, hűségidő alatt is van lehetőség felmondani a szolgáltatást. Feltételek:

  • a bejelentett hibát a szolgáltató nem hárította el a 72 órás javítási időt követő 15 napon belül;
  • a felmondást megelőző 90 napon belül több, mint 10 általa bejelentett hiba elhárítására került sor;
  • a szolgáltató a szolgáltatást 30 napon át nem szerződésszerűen teljesítette.

Az első pont simán megállhatja a helyét nálad is.

Más fórumon egyébként többen jelezték, hogy a hiba miatt inkább szolgáltatót váltottak.

Mar regota nem vagyok husegben es en is szolgaltato valtason gondolkodom. Magentas vagyok mar 1000 eve de meguntam, hogy tavasz ota hadakozok veluk es most mar ott jarunk, hogy instant zarva a hibajegy, hogy minden rendben. Kozbe meg 50% packet loss is van estenkent

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...