Most vettem egy Gigaset E290 es hordozható készüléket. Egy másik szolgáltató hálózatán használnánk. A bázisállomást sikerült csatlakoztatni a telefonelosztóba, áram is van, elemek is töltődnek, eddig rendben is van, de valamiért a készülék regisztrációja sikertelen. Elösször azt kérdezi meg, hogy regisztrálok e valami Fritzbox-on. Ha ezt elutasítom, azonnal indul a Kézibeszélő regisztrációja, de nem kéri a kézikönyv szerinti PIN kódot. Csak egy idő után kiírja hogy Regisztráció sikertelen.
A vezetékes telefonszámot (amire a Gigasetet csatlakoztattam) ha mobilról felhívom, nem csörög, semmi nem jelenik meg a Gigaset készüléken. De ha a Gigasetről tárcsázom ezt a mobil, akkor van kimenő hívás.
Kérdés
T-Gábor
Most vettem egy Gigaset E290 es hordozható készüléket. Egy másik szolgáltató hálózatán használnánk. A bázisállomást sikerült csatlakoztatni a telefonelosztóba, áram is van, elemek is töltődnek, eddig rendben is van, de valamiért a készülék regisztrációja sikertelen. Elösször azt kérdezi meg, hogy regisztrálok e valami Fritzbox-on. Ha ezt elutasítom, azonnal indul a Kézibeszélő regisztrációja, de nem kéri a kézikönyv szerinti PIN kódot. Csak egy idő után kiírja hogy Regisztráció sikertelen.
A vezetékes telefonszámot (amire a Gigasetet csatlakoztattam) ha mobilról felhívom, nem csörög, semmi nem jelenik meg a Gigaset készüléken. De ha a Gigasetről tárcsázom ezt a mobil, akkor van kimenő hívás.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.