Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Hibaelhárítás


Jazz

Kérdés

Már hónapok óta a felhasználói felületemen ez a hibaüzenet jelenik meg:

Hibaelhárítás folyamatban

Szolgáltatásod működésében kiesést tapasztalhatsz. A hibaelhárítást megkezdtük. Köszönjük a türelmed!

Az otthoni TV-t és Internetet érinti... Ez normális? 99% rendelkezésre állással ilyenkor mi a helyzet,  mert a számla az nem csökkent... :) Ilyenkor nem kellene kompenzálni? Jah... lehet ez az üzenet a kompenzáció ... :)))
A TV az eléggé gatya, főként mióta az új smart boxokat használjuk néha csak pörög-pörög a várjak még egy kicsit ikon,  hol megtalálja az internet kapcsolatot (pedig vezetékes :) ), hol nem ....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Kedves Kata! Köszönöm a választ, de itt nem hiszem hogy bejelentést kellene tennem, mivel az üzenet szövege: "Hibaelhárítás folyamatban Szolgáltatásod működésében kiesést tapasztalhatsz. A hibaelhárítást megkezdtük. Köszönjük a türelmed!" Magyarán tudomásuk van a hibáról, mivel a jelzett szolgáltatások felett szép sárga mezőben, veszélyt jelző alapjára állított háromszöggel kiegészítve,  a Hibaelhárítás alatt felirat jelenik meg, a kérdés az, hogy hónapok óta miért nem sikerül javítani.... mivel hosszú ideje ezek a sárgával díszített üzenetek jelennek meg bizonyos szolgáltatásaim felett. (És... türelmes vagyok... :) )

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Jazz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Jazz! Amennyiben bejelentetted a hibát, az ÁSZF, és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására. Abban az esetben van kötbérfizetési kötelezettségünk, ha ezt az időtartamot túllépjük. Ekkor a kötbér összegét automatikusan jóváírjuk a következő havi számládon.

Ha a szolgáltatásaink használata közben hibát tapasztalsz, kérjük, hogy minden esetben jelezd számunkra elérhetőségeinken. Ez azért fontos, hogy az egyedi problémák minden esetben a tudomásunkra juthassanak és a javításról minél hamarabb gondoskodni tudjunk. ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
14 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Jazz! Amennyiben bejelentetted a hibát, az ÁSZF, és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására. Abban az esetben van kötbérfizetési kötelezettségünk, ha ezt az időtartamot túllépjük. Ekkor a kötbér összegét automatikusan jóváírjuk a következő havi számládon.

Ha a szolgáltatásaink használata közben hibát tapasztalsz, kérjük, hogy minden esetben jelezd számunkra elérhetőségeinken. Ez azért fontos, hogy az egyedi problémák minden esetben a tudomásunkra juthassanak és a javításról minél hamarabb gondoskodni tudjunk. ^Kata

Viszont ha csoportos hibajegyre van felvéve, akkor egy forintot sem fizet a Telekom. Nekem van olyan hibajegyem nyitva, amit eredetileg 2022.11.14 lett először megnyitva.

Itt egy példa TV, ugyan ez van netre telefonra is.

1378617147_Kepernyofoto2023-10-28-6_48_45.thumb.png.2ee2ad3a3f017298578577da874160b1.png

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
18 órája, Jazz írta:

Kedves Kata! Köszönöm a választ, de itt nem hiszem hogy bejelentést kellene tennem, mivel az üzenet szövege: "Hibaelhárítás folyamatban Szolgáltatásod működésében kiesést tapasztalhatsz. A hibaelhárítást megkezdtük. Köszönjük a türelmed!" Magyarán tudomásuk van a hibáról, mivel a jelzett szolgáltatások felett szép sárga mezőben, veszélyt jelző alapjára állított háromszöggel kiegészítve,  a Hibaelhárítás alatt felirat jelenik meg, a kérdés az, hogy hónapok óta miért nem sikerül javítani.... mivel hosszú ideje ezek a sárgával díszített üzenetek jelennek meg bizonyos szolgáltatásaim felett. (És... türelmes vagyok... :) )

Szia Jazz! 

A jelzett üzenet szövege központi hibára utal, melynek során teljes szolgáltatáskiesés lehet tapasztalható. Mivel ezeket a hibákat illetékeseink jellemzően pár órán belül javítani tudják, így előfordulhat, hogy az üzenet ragadt be a fiókodban és a hozzá kapcsolódó hibajegy már javításra és lezárásra került. 
Bejelentés során ellenőrizni tudjuk, hogy valóban egy hónapok óta fennálló hibáról van-e szó, vagy jelenleg már nem érintett központi hibában a szolgáltatásod. Utóbbi esetben ha problémát tapasztalsz, akkor egyedi bejelentés formájában tudjuk a szolgáltatásodat kivizsgálásra továbbítani. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...