Már hónapok óta a felhasználói felületemen ez a hibaüzenet jelenik meg:
Hibaelhárítás folyamatban
Szolgáltatásod működésében kiesést tapasztalhatsz. A hibaelhárítást megkezdtük. Köszönjük a türelmed!
Az otthoni TV-t és Internetet érinti... Ez normális? 99% rendelkezésre állással ilyenkor mi a helyzet, mert a számla az nem csökkent... Ilyenkor nem kellene kompenzálni? Jah... lehet ez az üzenet a kompenzáció ... :)))
A TV az eléggé gatya, főként mióta az új smart boxokat használjuk néha csak pörög-pörög a várjak még egy kicsit ikon, hol megtalálja az internet kapcsolatot (pedig vezetékes ), hol nem ....
Kérdés
Jazz
Már hónapok óta a felhasználói felületemen ez a hibaüzenet jelenik meg:
Hibaelhárítás folyamatban
Szolgáltatásod működésében kiesést tapasztalhatsz. A hibaelhárítást megkezdtük. Köszönjük a türelmed!
Az otthoni TV-t és Internetet érinti... Ez normális? 99% rendelkezésre állással ilyenkor mi a helyzet, mert a számla az nem csökkent... Ilyenkor nem kellene kompenzálni? Jah... lehet ez az üzenet a kompenzáció ... :)))
A TV az eléggé gatya, főként mióta az új smart boxokat használjuk néha csak pörög-pörög a várjak még egy kicsit ikon, hol megtalálja az internet kapcsolatot (pedig vezetékes ), hol nem ....
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.