Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Folyamatos romlás, és magas ping.


Matee

Kérdés

Sziasztok! 

Annyi lenne a problémám hogy folyamatosan romlik az internetem teljesítménye és a pingem is hetente magasabb lesz, körülbelül egy évvel ezelőtt megvolt a 30mb/s letöltési sebesség jelenleg 5-12mb/s, a pingem régen megvolt a stabil 30ms, jelenleg több játékban is megnézve a legközelebbi szervereken 70ms és 80ms, és 70 alá nem is nagyon megy, a legjobb érték az is csak egy 1 másodpercig tart az ilyen 56ms, mit lehetne ezzel kezdeni, és hogyan tudnám drasztikusan csökkenteni a pingem?

Modem: Speedport entry 2i

DSL kábeles hálózat.

Üdvözlettel! Máté.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Máté! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz! A pinget tőlünk független dolgok  is befolyásolják. Kérjük, privát üzenetben írd meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT azonosító, cél és forrás IP-cím, illetve trace log. A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Továbbá kérjük, hogy a problémát a tartalomszolgáltatód felé is jelezd, mert részükről is fontos, hogy megfelelő nemzetközi elérést biztosítson hálózatunk fele. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A probléma február 2-3 óta áll fent. Jellemzően a Cloudflare mögötti oldalakat érinti, de ma már ott tartunk, hogy kb minden reggel újra kell indítanom a routert is, mert semmilyen oldal nem képes betölteni, folyamatosan az jön be, hogy a kapcsolat időtúllépés miatt nem érhető el. Aztán türelmesen várnom kell úgy 1-2 órát, mire normalizálódik a helyzet, de ezt pár napja MINDEN reggel el kell játszani.

1-2 hete jeleztem a problémát az online hibabejelentően, a mai napig nem jött válasz még arra sem, hogy a bejelentés be lett fogadva, vagy rögzítve lett a rendszerben.

Más szolgáltatónál ez a probléma nem áll fent, csak és kizárólag a Telekom ügyfeleit érinti. Ezt több ismerősöm megerősítette, sőt én is tapasztaltam, amikor február 2 után máshol interneteztem. Jó lenne, ha valami érdemi előremozdulás történne magyar vagy német oldalon, ha mint fizetős ügyfél kérhetem.

 

Köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...