Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ebben az évben Január óta az internet megbolondult.
Nagyobb terhelés nélkül tökéletesen működik, de amikor több ember hazaér (nem itthon, általános emberek)(általában 13:00-tól, de hétvégente reggeltől is előfordul) az internet megáll. Értem én, hogy el kell osztani az internetet a községben lakó embereknek, de ez azt jelenti, hogy nekem megáll az internet?
Próbáltunk már Okoswifire váltani, kilőttünk minden külső forrást, routert, switchet. Továbbá is fenn áll a probléma. Etherneten és Wifin is.
Modemcsere nem volt, mert Telekom nem óhajtja megpróbálni kicserélni, inkább szerződést bontanának előtte minthogy megpróbálják.
Voltak kint szerelők, közölték (reggel 8-kor), hogy semmi problémát nem tapasztaltak. Itt hagytak egy eszközt is egy napra (amit nagyon ***** módjára a Router elé bekötöttek az üvegkábelre, és minden 30 percben szétkapcsolt mindenkit egy 5 perces tesztre, így senki nem használhatta aznap az internetet), ami alapján nekik minden rendben van.
Most már dolgozni sem tudunk itthon, annyira nincsen internetünk, pedig a családban 4-en is Home Office-ban dolgozunk. Aki szerencsésebb (mint pl. én), annak van egy 2Mbps-os mobilinternete, hogy legalább tudjon valamit tenni.
Ja és váltani sem lehet, mert ebbe a községbe csak Telekom van. Sem Yettel, sem *****fone. Csak Telekom.
Valami ötlet?

kép_2024-03-30_133513989.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia!

Igen, több oldalt is megpróbáltunk, a Telekom szerelője a szélessáv-ot akarta használni. Oldalak betöltésével volt baj, nem csak 1 oldallal.
Reset-et próbáltunk, aztán teljes defaultra visszamenő is volt. Sajnos nem mulasztotta el a problémát, de újraindítás után egy ideig megint jó volt. Volt kint 5 szerelő, mindegyik más-mást mondva, mert ennyire értenek hozzá ("40 éve ezzel foglalkozom" úriemberrel aki nem tudja, hogy csak az 1990-es évek közepétől van internet, nem lehet 40 év tapasztalata)
Már nagyjából körbejártam a problémát a 0 tudásommal, packet loss-unk volt nagyon magas egy teljesen véletlenszerű rádiótoronynál (amihez nem értek), és amiatt az internet nem tudott betölteni. Magyarrázatot ad miért működtek olyan dolgok, amelyeket már betöltött.
A mai naptól megjavult viszont (már 2 napja nem omlott össze), úgyhogy 100% Telekom hiba volt.
Ezért fizettették ki velünk a kiszállást..
Na mindegy...

kép_2024-04-04_093934859.png

Képernyőkép 2024-04-04 093557.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves @Telekom szakértő,  Zoltán!
Megkerestelek. Elküldtetek.
Majd amikor megint megkerestelek, akkor közöltétek, hogy "utánajártok". Ennek örömére amikor utoljára felhívtalak titeket, hogy miért zártátok le a hibajegyet, az volt a válasz, hogy "szerződésmódosítás javasolt" és nem foglalkoztok velünk.
Az inkompetenciátok miatt keresek segítséget.
Valami ötlet? :)
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves @Vik!

Abban az esetben, ha Telekom Okoswifi Rendszerrel  rendelkezel, akkor kérjük, hogy mindenképp keress fel minket ismét és rögzítjük a bejelentésedet! Továbbá javasoljuk, hogy tekintsd meg az alábbi két oldalunkat, ahol hasznos tanácsokat érhetsz el a wifi: kattints ide  és az internet: kattints ide beállításokhoz. A Telekom Okoswifi Rendszerről pedig honlapunkon ide kattintva és tájékozódhatsz részletesen. 

Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
55 perce, Telekom szakértő írta:

Kedves @Vik!

Abban az esetben, ha Telekom Okoswifi Rendszerrel  rendelkezel, akkor kérjük, hogy mindenképp keress fel minket ismét és rögzítjük a bejelentésedet! Továbbá javasoljuk, hogy tekintsd meg az alábbi két oldalunkat, ahol hasznos tanácsokat érhetsz el a wifi: kattints ide  és az internet: kattints ide beállításokhoz. A Telekom Okoswifi Rendszerről pedig honlapunkon ide kattintva és tájékozódhatsz részletesen. 

Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Kedves @Telekom szakértő, Zoltán!
Amennyiben ennyire linkelős kedvedben vagy, kérlek dobj egy linket az általatok vásárolható/cserére kapható modemekről, vagy esetleg mondd el mit tudok tenni az esetben, ha nem tudok megnyitni oldalakat az általatok szolgáltatott interneten. Az *általad* szolgáltatott linken azt írja, hogy " kiszolgáló szerver sebessége" miatt nem tudok, hiszen semmilyen oldalt nem tölt be. Akkor kinél is van a hiba? Nálam nem lehet ezek szerint.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 03. 30. at 19:43, uzman írta:

Szia

Ezt az üzenetet milyen program vagy oldal adja vissza?

Jelenleg milyen szolgáltatói eszkőz van nálad?

Szia!
A speedtest.net oldala. Próbálkoztam már a szélessáv-val is, de azt be sem tölti. a Speedtest legalább már eljut oda, akkor is ha hibát dob vissza.
Jelenleg a fent említett Technicolor fga2233 van nálam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...