Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hogyan szívatott meg a Tmobil


FürediTibor

Kérdés

Az egyik havidíjj számlákat késve fizettem be ezért a T-Mobile megemelte évi 60000 Ft-tál a társkártya dijját, de ez még nem volt elég eltörölték az összegyűjtött pontjaimat is ezzel legalább évi 160 000. - Ft tál többet kell fizetnem.
Kérdésem a következő ez maguk szerin igy etikus, vagy gusztustalan az ügyféllel szemben?
25 éve használom a T-Mobile szolgáltatását enyi hűség van már a hátunk mögött de most kiakadtam igaz késtem a befizetéssel de ki fizettem azonnal miután értesítettek se biróság se végrehajtó se részlet fizetés nem volt, és mégis jól ki asztal velem. A kérdésemre várom a válaszukat. üdvözlettel.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Amennyiben elveszíted a kiemeltségi szintet,úgy automatikusan átvált nagyobb tarifára a rendszer értesítés nélkül,ez benne van a szerződésben is.

A kapcsolatprogram szabályzat szerint jogosult a szolgáltató számlatartozás miatt törölni a kiemeltségi szintet és a beváltható pontokat is.

A fórum nem hivatalos ügyfélkapcsolati pont, itt nem kapsz hivatalosnak tekinthető választ,az itt felbukkanó Telekom alkalmazottak,saját nevükben nyilatkozhatnak ha akarnak,illetve a közösség segíti az ide látogatókat.

 

Szabályzat

 

kp.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello, megértelek Tibor, de az van, amit Roli82 írt. illetve nekem nem kerek a történet, segíts légyszi.

annak idején akkor törlte a Té az aranykártyát, ha fél éven belül kétszer előfordult, hogy számlaelmaradás miatt korlátozták a hívásokat (a sógorék belefutottak). egy egyszerű figyelmeztetés soha nem okozott ilyet. nálad biztosan csak egy figyelmeztetés volt? ha igen, akkor ez hibának tűnik, hívd az ügyfélszolgálatot a 1430-on és kérj magyarázatot. hidd el, megoldják. azonban ha nem csak egy figyelmezteés volt, akkor ne a Tét okold, bár én ekkor is hívnám őket, és jó kufárként a patyolat múltamra tekintettel megpróbálnék alkudozni...

 

zárójelben és a saját kíváncsiságomra (én sem örülnék a helyedben, így tényleg nem akarlak húzni, de a matek nem áll össze nekem). a 60000-et értem, de hogy jött ki az évi160000? évente 100000 pontot gyűjtesz? dupla zárójelben a T-mobile szerintem 21 éves...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem eddig mindent sikerült megoldani a T-Mobile telefonos ügyfélszolgálatával. Legutób például tévesen töröltek egy mobilinternet szolgáltatást a kártyámon és egyúttal törölték a régit. Miután ezt jeleztem, visszaállították az eredeti csomagot, és egyúttal jóváírást is kaptam a következő havi számla díjából. Mennyit késtél a befizetéssel?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...