Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Android box azonnali felvétel


zoli62

Kérdés

Androidos boxon odakapcsolok egy adott csatormára, és csak attól a pillanattól kezdve veszi fel a műsort. Amennyiben pedig már az adott csatornán vagyok, akkor is csak a felvétel gomb megnyomása időpontja utáni műsorrészt rögzíti. Kedden bejelentettem hibára, mert a helpdesk szerint is hibás működés. Csütörtökön rákérdeztem, nem egyedi hiba.  Pénteken letelt a 72 óra. Természtesen ilyen jellegű hibát boxcsere nem oldc meg, amúgy is két hete indult nálam a szolgáltatás.  Közben egy emailt is kaptam, hogy a hiba javítása szakértőknál van. Mikorra várható a hiba jevítása? Hetek, hónapok, vagy évek kélrdése?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @zoli62! Amennyiben műszaki munkatársunktól azt az információt kaptad, hogy ez nem egyedi hiba, akkor várhatóan egy frissítéssel fogják tudni orvosolni a hibát. Amikor szakértőink lezárják a hibabejelentést, arról természetesen küldeni fognak értesítést. Bízunk benne, hogy rövidesen lesz megoldás a problémára! ^Zsolti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 11. 25. at 14:04, Telekom szakértő írta:

Szia @zoli62! Amennyiben műszaki munkatársunktól azt az információt kaptad, hogy ez nem egyedi hiba, akkor várhatóan egy frissítéssel fogják tudni orvosolni a hibát. Amikor szakértőink lezárják a hibabejelentést, arról természetesen küldeni fognak értesítést. Bízunk benne, hogy rövidesen lesz megoldás a problémára! ^Zsolti

Szia!

Addig is kötbér jár, mert még mindig látom a Telekom fiókban, hogy a hibaelhárítás folyamatban van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia zoli62! Nagyon sajnáljuk, hogy továbbra is tapasztalod a problémát! Amennyiben bejelentetted az észrevételed, az Általános szerződési feltételek és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására. Csak abban az esetben van kötbérfizetési kötelezettségünk, ha ezt az időtartamot túllépjük. Ebben az esetben, a kötbér összegét automatikusan jóváírjuk a következő havi számládon. ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...