Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv Box bekapcsolás hiba


Lacikaaa

Kérdés

Üdv! 

olyan problámám lenne hogy az Andriod box  ( még az első szériás SDMC ) 2 naponta esténként nem hajlandó bekapcsolni, se távirányitóval nem reagál, sem pedg a box elején található gomb nyíomására nem csinál semmit,  egyenlőre bejelentést nem tettem ,  de az hogy 2 naponta ki kell huzni mert úgy hajlandó bekapcsolni az kicsit bosszantó... Van erre valami megoldás ? 

gyorsitótárat töröltem , elemet cseréltem mást én se tudok, elvileg jött ki egy kliens frissités novemberben de még az se ért ide egy tv-re sem.. 

Megoldás ? :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
12 órája, Telekom szakértő írta:

Kedves Lacikaaa!

 

Amennyiben még nem jelezted, kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal, neveddel együtt és elindítjuka probléma megoldását. Köszönjük! ^Szilvi

Szia :) nem akartam jelenteni még hátha tudunk rá megoldást találni , tudom hogy egy ilyen problémával a műszaki kolégák sem tudnak sok mindent kezdeni mivel ez belső android hiba, frissités kellene , ez nem a tányéros tv amit meg kell igazitani esetleg.. tegyük fel kijön a srác.. mit csinál? semmit, box csere, amin természetesen ugyanaz a rendszer fut mint ami most van.. igazábol felesleges.. FRISSITÉS  !!! 

sürün .. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Pontosan ugyanez a problémám. Rendszeres, hogy a távitányítóval nem tudom bekapcsolni a boxot, és a készüléken lévő kis gombbal sem. Olyankor hátul kihúzom az áramellátó csatlakozóját, várok kb. 5 mp-et visszadugom, és lassan magához tér. De ugye nem ez a készülék rendszerszerű müködési módja? A tudósok találtak már rá valamilyen valódi megoldást, vagy ezután ezzel így kell együtt élni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok! 

Javasoljuk, hogy első körben frissítsétek a beltéri egységet a következők szerint: a "Beállítások" / "Android TV beállítások" / "Eszköz beállítások" / "Névjegy"-nél a rendszerfrissítést indítsátok el, ha nem naprakész (a "Rendszerfrissítés" gombra kattintva). Ezzel kapcsolatban videós segítséget ide kattintva találhattok. Abban az esetben, ha ezt követően is rendellenességet tapasztaltok, akkor kérjük, hogy keressetek fel minket privát üzenetben, ahol adjátok meg a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót, elérhetőségeteket (kapcsolattartói nevet és mobiltelefonszámot), valamint részletesen írjátok meg mit érzékeltek, hogy kivizsgálhassuk és a lehető leghamarabb javíthassuk! Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...