Törölt_tag3557 Posztolva ekkor: 2015. június 30. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. június 30. A nevemen lévő 5 előfizetés közül 1 db. "Partner 3 díjcsomag vállalati kedvezményes" 3 db. ugyanilyen díjszabású társkártya és 1 db. Move M társkártya. Ezekkel kapcsolatosan a július 1.-i változásokkal összefüggésben milyen teendőm van? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. június 30. Megosztás Posztolva: 2015. június 30. Amenyiben téged is érint meg keresed a Telekomot pl a 1430-on, én a számlázási osztállyal beszéltem összesen 10 perc alatt meg voltam. Netplusz internet csomagokra nem vonatkozik dominósokra pedig a következő egyenleg feltöltésig érvényes csak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. június 30. Megosztás Posztolva: 2015. június 30. Helló!A Move M Társkártyát érinti a változás, ott 2 Ft-al emelkedik a perc és SMS díja, ha nem akarod elfogadni a változásokat jelezheted az ügyfélszolgálat felé. A Partner 3 díjcsomag nem szerepel a listában tehát azt nem érinti a változás, ezzel kapcsolatban nincs teendőd! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. július 9. Megosztás Posztolva: 2015. július 9. A nevemen lévő 5 előfizetés közül 1 db. "Partner 3 díjcsomag vállalati kedvezményes" 3 db. ugyanilyen díjszabású társkártya és 1 db. Move M társkártya. Ezekkel kapcsolatosan a július 1.-i változásokkal összefüggésben milyen teendőm van?Ez egy flotta, és mint ilyen keretszerződés szabályozza, amin nem olyan könnyen módosíthat a Telekom, mint a lakossági publikus tarifákon, én is hasonlót használok, szóval nyugodj meg, a változás téged nem érint. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. július 9. Megosztás Posztolva: 2015. július 9. Amenyiben téged is érint meg keresed a Telekomot pl a 1430-on, én a számlázási osztállyal beszéltem összesen 10 perc alatt meg voltam. Netplusz internet csomagokra nem vonatkozik dominósokra pedig a következő egyenleg feltöltésig érvényes csak.Sajnos a Magyar Telekom Számlarelamációs Osztálya idén márciustól már nem elérhető a 06 1 265 9700 számon. Illetékesektől is kérdezném, hogy ez miért van? Nekik volt jogosultságuk számlák hívásban történő kiemelésére jogosnak ítélt reklamációk esetében, Ehelyett a folyamat jelenleg a következő. Számlapanasz esetén a hívás közben egy normál ügyintéző a háttérben egyeztet, nem lehet megkérdezni, hogy miről beszél konkrétan a háttércsoporttal, majd visszajön, elmondja az ügyfélnek, ez kb. átlag öt perc. Megint egy lépés az ügyfélbarátabb ügyfélkiszolgálás felé, vagy inkább vissza? :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag3557
A nevemen lévő 5 előfizetés közül 1 db. "Partner 3 díjcsomag vállalati kedvezményes" 3 db. ugyanilyen díjszabású társkártya és 1 db. Move M társkártya. Ezekkel kapcsolatosan a július 1.-i változásokkal összefüggésben milyen teendőm van?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.