drvaradiati

díjváltozás

Kérdés

A nevemen lévő 5 előfizetés közül 1 db. "Partner 3 díjcsomag vállalati kedvezményes" 3 db. ugyanilyen díjszabású társkártya és 1 db. Move M társkártya. Ezekkel kapcsolatosan a július 1.-i változásokkal összefüggésben milyen teendőm van?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Amenyiben téged is érint meg keresed a Telekomot pl a 1430-on, én a  számlázási osztállyal beszéltem összesen 10 perc alatt meg voltam. Netplusz internet csomagokra nem vonatkozik dominósokra pedig a következő egyenleg feltöltésig érvényes csak.

Sajnos a Magyar Telekom Számlarelamációs Osztálya idén márciustól már nem elérhető a 06 1 265 9700 számon. Illetékesektől is kérdezném, hogy ez miért van? Nekik volt jogosultságuk számlák hívásban történő kiemelésére jogosnak ítélt reklamációk esetében,  Ehelyett a folyamat jelenleg a következő. Számlapanasz esetén a hívás közben egy normál ügyintéző a háttérben egyeztet, nem lehet megkérdezni, hogy miről beszél konkrétan a háttércsoporttal, majd visszajön, elmondja az ügyfélnek,  ez kb. átlag öt perc. Megint egy lépés az ügyfélbarátabb ügyfélkiszolgálás felé, vagy inkább vissza? :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

A nevemen lévő 5 előfizetés közül 1 db. "Partner 3 díjcsomag vállalati kedvezményes" 3 db. ugyanilyen díjszabású társkártya és 1 db. Move M társkártya. Ezekkel kapcsolatosan a július 1.-i változásokkal összefüggésben milyen teendőm van?

Ez egy flotta, és mint ilyen keretszerződés szabályozza, amin nem olyan könnyen módosíthat a Telekom, mint a lakossági publikus tarifákon, én is hasonlót használok, szóval nyugodj meg, a változás téged nem érint. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Helló!

A Move M Társkártyát érinti a változás, ott 2 Ft-al emelkedik a perc és SMS díja, ha nem akarod elfogadni a változásokat jelezheted az ügyfélszolgálat felé. A Partner 3 díjcsomag nem szerepel a listában tehát azt nem érinti a változás, ezzel kapcsolatban nincs teendőd!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Amenyiben téged is érint meg keresed a Telekomot pl a 1430-on, én a  számlázási osztállyal beszéltem összesen 10 perc alatt meg voltam. Netplusz internet csomagokra nem vonatkozik dominósokra pedig a következő egyenleg feltöltésig érvényes csak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most