Ugrás a tartalomhoz
  • 0

díjváltozás


Törölt_tag3557

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

 

A nevemen lévő 5 előfizetés közül 1 db. "Partner 3 díjcsomag vállalati kedvezményes" 3 db. ugyanilyen díjszabású társkártya és 1 db. Move M társkártya. Ezekkel kapcsolatosan a július 1.-i változásokkal összefüggésben milyen teendőm van?

Ez egy flotta, és mint ilyen keretszerződés szabályozza, amin nem olyan könnyen módosíthat a Telekom, mint a lakossági publikus tarifákon, én is hasonlót használok, szóval nyugodj meg, a változás téged nem érint. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Amenyiben téged is érint meg keresed a Telekomot pl a 1430-on, én a  számlázási osztállyal beszéltem összesen 10 perc alatt meg voltam. Netplusz internet csomagokra nem vonatkozik dominósokra pedig a következő egyenleg feltöltésig érvényes csak.

Sajnos a Magyar Telekom Számlarelamációs Osztálya idén márciustól már nem elérhető a 06 1 265 9700 számon. Illetékesektől is kérdezném, hogy ez miért van? Nekik volt jogosultságuk számlák hívásban történő kiemelésére jogosnak ítélt reklamációk esetében,  Ehelyett a folyamat jelenleg a következő. Számlapanasz esetén a hívás közben egy normál ügyintéző a háttérben egyeztet, nem lehet megkérdezni, hogy miről beszél konkrétan a háttércsoporttal, majd visszajön, elmondja az ügyfélnek,  ez kb. átlag öt perc. Megint egy lépés az ügyfélbarátabb ügyfélkiszolgálás felé, vagy inkább vissza? :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...