sziapo

Internetes fizetés bank kártyával

Kérdés

Sajnos hónapok óta hiába üzenem, hogy az OTP-n keresztüli fizetés bank kártyával meghiusul vagy a fizetési módba belépéskor, de újabban már a regisztrációval belépést követően sikerül az előfizetéseim esedékes díjait kijelölni, azonban OTP-hez az adat-átvitelnél megbukik a program::: Mintha fizettem volna állapotot kijelezve megakadályozza a tényleges fizetést!
DEE a fizetés persze elmarad!
EZT a leggagyibb internetes áruház is jól műveli, EHHHEZ KÉÉÉPEST az internet szolgáltató Telekom erre képtelen???

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

*foxylady írta:

@sziapoazok után amit leírtál, még egy valami jutott az eszembe: böngésző előzmények törlése (ha még nem tetted meg...) *Szerintem ezen már túl van. Az tényleg igaz, hogy a Telekom a szoftvereinél általában nem támogatja a linux rendszereket, de böngészésnél ennek nem szabadna, hogy gondot okozzon.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon



azok után amit leírtál, még egy valami jutott az eszembe: böngésző előzmények törlése (ha még nem tetted meg...) 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Végül tisztázzuk a Tkom-OTP kapcsolatot én nem vagyok jogosult lekérdezni. A Tmobil oldalán regisztrált vagyok, a kijelölése a fizetendőnek működik a Tovább a bank oldalára nem megy!
Hol a fenében létezne itt a bank kártyám adata, hol lehetne nekem ebben a lépésben bármit tennem?????
Eléggé körül írtam mi a gáz oka? Tkom internetes oldala kijelölve a fizetés számla adatait nem képes az OTP-be átküldeni.
Ennyi, ez az amit mini cégek internetes fizetése hibátlanul művel pl. az ELMÜ is!
Ezután én mit tehetnék, szólam!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ejnye: A Tkom azt a legfrissebb kinézetet teszi fel az internetre, amelyiket akarja, én nem töltök le applikációkat ezerféle intenetes cégtől, mert mindegyik lehet férges. Azaz nálam nincs frissítési lehetőség, de a Tkom-Tmobil kellene, hogy megtegye cégérdekből! Például ez a fórum is működik jól!
Az ügyfélszolgálatba mindekor bemegyek, és közlik ők csak az én-rájuk tartozó fizetési állapotom látják, az internetes hibákat a telekom hibajelző címére továbbítsam. Ezt havonta megteszem, mibilról nem fizetek soha, nem biztonságos eljárás,
BBC Earth műsora: A Wifi hot-spotok roszindulatú fenntartói tetszőleges adatokhoz hozzáférhetnek, a védekezésről, jelszavakról, stb nem beszéltek, csak bemutatták, hogy a 10 egynéhány jelelévőnél 1,5 óra alatt képernyő hátteret, stb kicseréltek teljesen másra, miközben azok egymással chat-eltek!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bocs kimaradt: Internetes általános tanács a számlát adó cégeknél nem okos letárolni a saját bank-kártyám adatait, ezek nem megbízhatóak, és néha még a Pay-Pal rendszerét is feltörik, volt erre példa, amint meg nem nevezett magyar bankokét is feltörték már, akkor titkosítatlan kiscégekét gagyi SW-el pláne tilos kártya adatokkal ellátni!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szóval linuxos gépből Firefox és Google Chrome mindegyikével indultam több hónapon át, de midori és Cromium is képes volt más cégeknél, pl. ELMÜ, de itt egyik esetben sem jutottam tovább az OTP rendszerébe, ugyanakkor írtam, hogy gagyi internetes áruházaknál is tudtam OTP, és Pay-pal rendszerben is fizetni még külföldre is ugyanazzal a bank kártyával! Annak pedig hogy azt a Tmobil telefonszámlám amit a Tmobil előfizetéses mobilon okozta, ugyanazzal akarjam fizetni, az vicc.
Valami a Tmobil rendszerében hiba van, de ugyanezt műveli a ******* tv is, kidolgozatlan SW-t használnak, hibajelzés kezelésük zéró! Ebay, és egyebek, hazai kis cégek hibátlanul kezelik mindegyik bőngészőt kivétel nélkül. Ráadásul az OTP titkosított adatátvitele is bármelyik böngészőn működik
Az csak városi legenda, hogy böngésző függő..., kivéve, ha gagyi a cég kezelő rendszere!
Tisztázzuk, ha látható hol kell klikkelni, akkor nulla a hiba esélye, ha a cég jó helyre küldi az adatokat,
Az OTP,Pay-Pal teljesen más és titkosított adatátvitellel hibátlanul működnek, hát nem érdekes?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon



 

egyetértek az előttem szólókkal, én sem tapasztalok problémát a bankkártyás fizetésnél. szerintem benne van a pakliban, hogy ez nem telekom oldali probléma, hanem banki... vagyis én a helyedben a bankkal is egyeztenék

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves sziapo!

Eszembe jutott egy dolog. Ehhez tudnom kellene, hogy melyik banknál van a kártyája. Nem minden bankkártya támogatja az internetes fizetést, pl. a K&H esetében igényelni kell erre külön elektronikus kártyát. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, egyetértek, én a Té honlapján és Távszámlán is fizetek, és soha, semmilyen gondom nem volt. használj Firefoxot vagy Chromot, és ellenőrizd a kártyaadatokat (ha azokat eltároltad a felületen). amennyiben ezek stimmelnek, akkor 1430 vagy 1412, mert valami egyéni hiba okozza...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Sziapo!

Csak egy ötlet. Próbáld meg frissíteni mobilodon a Telekom applikációt. 
Én személy szerint mobilon fizetem a számlát és a bankkártyaadatok megadásával mindig sikerült befizetni a számlákat.

Ha a legfrissebb van és a kártyaadatok is stimmelnek, akkor érdemes befáradni egy személyes ügyfélszolgálatra, hogy a kollegák is láthassák a hibajelenséget.

Remélem tudtam segíteni!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most