anonymus

Megújul a Telekom weboldal, hamarosan vissza térünk!

Kérdés

prev.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

43 válasz erre a kérdésre

A Telekom fiókban mobil előfizetések esetében az egyenlegnél a lebeszélt percek száma nem stimmel, csak az összeg. My T-Mobile-ban nem volt ilyen probléma.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az emailes üzenetküldés is elromlott, mert ha vezetékes, ha mobil van kiválasztva, mindenképp a mobilkategóriákat adja be.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2016. 05. 29. at 19:45, anonymus írta:

Még ha kattintható is lenne 

 

Képkivágás.PNG

Előző szöveggel mi volt a gond @István ?

Képkivágás.PNG 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Részletfizetési bug javítva mobil részen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mobil fronton egy kis karbantartás folyik jelenleg!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

4 órája, Roli82 írta:

Végre átkerültem az új rendszerbe :D Majdnem 2 évet kellet rá várnomO.o:$:/

Én is átkerültem. :) Az első tapasztalatok: A havidíjak nem stimmelnek, kevesebb, mint amit most fizetek, ez alapján reklamálhatnék is. :) Az eddigi befizetett számláim eltűntek, pont a lényeg maradt ki. :) Eddig még csak egyszer sikerült belépni, mert azt írja ki belépés után, hogy sikeresen beléptél otthoni előfizetéseddel, de ez a megrendeléshez nem elegndő.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Vicc az hogy az elején ingyenesként hirdették :/

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Pár nap és kiderül, hogy ki számlázzák -e! :/

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem mobil fronton ez a korlátlan film opció napi  990-ért van be kapcsolva közbe mégse és nem akar el tűnni.  Jó kérdés hogy ki számlázzák e vagy nem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Reszelik még, pár dolgot meg tudtam már nézni trükközve. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mesélj működik végre vagy vannak gondok ?

Ui: Szolgáltatás testre szabás neked is homokozik csak ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Ekkor: 2016. 05. 27. at 20:21, zoli62 írta:

Na akkor,ha az értesítésben 3 nap karbantartás szerepel, akkor most van az utolsó nagyobb számlarendszer migrációs hullám ? :)

Végre átkerültem az új rendszerbe :D Majdnem 2 évet kellet rá várnomO.o:$:/

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem tudom hogy a tervek között szerepel-e a GYIK teljes újradizájnolása, de ez már 3 generáció óta talán nem változott és maradt ugyanolyan nem ízléses. Inkább nem kommentálom, de aki ott megtud találni valamit könnyen annak gratula.

Meg az oldalsó menün is lehetne dizájnolni mert ez az egész régimódi feeling. Több probléma is van vele:

  1. a szintezést hülyén kezeli (almenüpontok), picit beljebb tolja de konkrétan összefolyik a fentebb szintel. Nagyon jó példa rá az Internet fül (vezetékes) ott minden össze van nyomva egy menübe, az internetkiépítettségtől a hálózatfejlesztésen kezdve a NetMániával együtt. 
  2. ízléstelen

Ami új az tetszetős, kifejezetten jó ízlésű dolgokat tesznek bele, de ezek a régi dolgok elcsúfítják.

Ha mondjuk megtudnának szabadulni ettől az átláthatatlan oldalsó menürendszertől, és mellette csinálnának egy átlátható GYIK-et, mint ahogy a konkurenciák is megoldották, nem nagyon látnék problémát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem egyszerűbb letisztultabb  lett, csak hát vannak bugos részek sajnos.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

2 órája, anonymus írta:

Még ha kattintható is lenne 

 

Képkivágás.PNG

Ez http://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk jobb, mert kattintható. :) Neked nem az a véleményed, hogy az egész Telekom weboldal stílusa olyan minimalista lett, mint például a Windows 10 Edge böngészője?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még ha kattintható is lenne 

 

Képkivágás.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát ez durva 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Pedig ez már megújítás élőt is ott volt :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

De neeeeeeem, szerintem ez új!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Checkbox mellet eddig is ez a jel volt ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Őőőő ez egy ideje ilyen. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Képkivágás.PNG

Izgalmas új külső :DD

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Igen migrálás lesz, de hogy az utolsó lesz -e azt nem tudom. Várom, remélem most már átkerülök és végre kérhetem a második HD streamet. :D

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

5 órája, Roli82 írta:

Kedves Ügyfelünk!

2016. május 27-én 22 órától várhatóan május 30-án reggel 7 óráig előfordulhat, hogy egyes oldalak nem elérhetőek, illetve nem minden funkció működik online shopunkban és online ügyfél-szolgálatunkon. A weboldalunkat is futtató rendszerek megbízható működése alapfeltétele a Telekom működésének. Ennek érdekében folyamatosan, rendkívüli alapossággal végezzük a szükséges ellenőrzéseket és teszteléseket, jelenleg is egy ilyen karbantartáson dolgozunk. Az esetleges kellemetlenségek miatt elnézésed kérjük! Megértésed és türelmed köszönjük!

Na akkor,ha az értesítésben 3 nap karbantartás szerepel, akkor most van az utolsó nagyobb számlarendszer migrációs hullám ? :) Legutóbb erről egy  év végi céldátumot hallottam.  Közben az üzleti előfizetőket azzal szivatják, hogy az eddigi utólagos számlakiállítás helyett áttérnek a tárgyhavi számlázásra, így az átállás alatt két számlát kapnak az érintett ügyfelek.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most