anonymus

Megújul a Telekom weboldal, hamarosan vissza térünk!

Kérdés

prev.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

43 válasz erre a kérdésre

Holnap délelőtt folyamán, ha minden igaz. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Késő délellőt szoktak ki kerülni az újdonságok, szerintem ez is akkor kerül ki.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Igen, kb 11 óra után élesedik majd a weboldal, ha minden jól megy. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A weboldal újra elérhető. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Jobb mint volt, de azért még maradtak undorítóan összerakott részek. Telekom fiók szépen bővült, de pl. a Dokumentumok, a Személyes adatok, Hűségprogram, Rendelések fül továbbra is gányolt.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Roli82 írta:

A weboldal újra elérhető. :)

Vannak foghíjas részei még, webshop is hiányos pl részletfizetés meg ilyenek hiányoznak. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A folyószámla jelszóval használható  mobil elektronikus hívásrészletező megszűnt, vagy eltűnt és csak én nem látom? Korábban az üzleti aloldal alján volt a linkje.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@zoli62

Esetleg Alapadatok - Híváslista?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
14 órája, Roli82 írta:

@zoli62

Esetleg Alapadatok - Híváslista?

Ezt hol látod a Telekom weboldalán? :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Esetleg valami ilyesmire gondolsz ? Mert ez ott van belépés után a fizetett csomag neve alatt lakossági esetén. 

 

Képkivágás.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
46 perce, zoli62 írta:

Ezt hol látod a Telekom weboldalán? :)

Belépés után a hívószám alatt vannak legördülő menüpontok és ott az utolsó. :)

12.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
54 perce, anonymus írta:

Esetleg valami ilyesmire gondolsz ? Mert ez ott van belépés után a fizetett csomag neve alatt lakossági esetén. 

 

Képkivágás.PNG

Nem, hanem erre gondolok. https://eft.t-mobile.hu/error/errordoc_502.html  A korábbi (május 20-.a előtti) Teéekom weboldal üzleti részének alján volt Elektronikus hívásforgalmi részletező belépő oldal néven. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:0sqMPum0_hsJ:www.telekom.hu/uzleti+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=us Lakossági előfizetők is használhatják, folyószámlaszintű jelszóval belépve tartalmazza az aktuális hónapot megelőző két lezárt hónap részletes híváslistáját a hívott telefonszámmal, a hívás idejével, időtartalmával és díjával html  táblázatban és letölthető csv formátumban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Van egy kis ici-pici észrevételen a web-es műsoújjság nem teljesl, hibás.Sok HD csati hiányzik,vannak olyan csatik ami már rég nincs a kínálatba pl.extr.sport channel ,motors.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Webshop még közel van a késztől elég bugosnak tűnik. pl Iphone SE telefont nem vehetek move xs el részletre új előfizetőként de Samsung Galaxy S7 -et igen. Meg több telefonnál láttam hogy nem 19 hó a törlesztő hanem 14 de így full random.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Mobilos részen előrehozott készülék váltással arany státusszal nem enged részletre vásárolni, fel sem kínálja a lehetőséget csak az egyösszegű vásárlást. Van hiba bőven a weblapon.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát igen van egy rakat hiba.

Mondjuk egyedül azt tartom brutálisan nagynak hogy nincs ár, pl. az internetnél. Azért ezt korrigálhatnák, hiszen aki rendelni akar, és mondjuk még nincs tisztában az árral, az nem fog vakon telefonálni, inkább hagyja a rendelést.

Az hogy neten nem lehet rendelni mert rossz a webshop, az szintén nem jó, de érthető. A legviccesebb hogy az internet árak alatt az szerepel, hogy az akció május 20-tól visszavonásig, az árak pedig "nincs adat" néven szerepelnek.

A webshop az valóban úgy bugos ahogy van, már rögtön a legeleje ugyanis nem érti az irányítószámot, várost, utcát, házszámot, de mint írtam, a webshopos rendelés hiánya senkit nem vág a földhöz, de azt azért ne várja el a T, hogy majd az ÁSZF-ben fognak turkálni az akciós árak után, mikor az egy rakat oldal tömény szöveg, nehezen értelmezhető + sokszor nem egyértelmű.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Ügyfelünk!

2016. május 27-én 22 órától várhatóan május 30-án reggel 7 óráig előfordulhat, hogy egyes oldalak nem elérhetőek, illetve nem minden funkció működik online shopunkban és online ügyfél-szolgálatunkon. A weboldalunkat is futtató rendszerek megbízható működése alapfeltétele a Telekom működésének. Ennek érdekében folyamatosan, rendkívüli alapossággal végezzük a szükséges ellenőrzéseket és teszteléseket, jelenleg is egy ilyen karbantartáson dolgozunk. Az esetleges kellemetlenségek miatt elnézésed kérjük! Megértésed és türelmed köszönjük!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

5 órája, Roli82 írta:

Kedves Ügyfelünk!

2016. május 27-én 22 órától várhatóan május 30-án reggel 7 óráig előfordulhat, hogy egyes oldalak nem elérhetőek, illetve nem minden funkció működik online shopunkban és online ügyfél-szolgálatunkon. A weboldalunkat is futtató rendszerek megbízható működése alapfeltétele a Telekom működésének. Ennek érdekében folyamatosan, rendkívüli alapossággal végezzük a szükséges ellenőrzéseket és teszteléseket, jelenleg is egy ilyen karbantartáson dolgozunk. Az esetleges kellemetlenségek miatt elnézésed kérjük! Megértésed és türelmed köszönjük!

Na akkor,ha az értesítésben 3 nap karbantartás szerepel, akkor most van az utolsó nagyobb számlarendszer migrációs hullám ? :) Legutóbb erről egy  év végi céldátumot hallottam.  Közben az üzleti előfizetőket azzal szivatják, hogy az eddigi utólagos számlakiállítás helyett áttérnek a tárgyhavi számlázásra, így az átállás alatt két számlát kapnak az érintett ügyfelek.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Igen migrálás lesz, de hogy az utolsó lesz -e azt nem tudom. Várom, remélem most már átkerülök és végre kérhetem a második HD streamet. :D

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Képkivágás.PNG

Izgalmas új külső :DD

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Őőőő ez egy ideje ilyen. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Checkbox mellet eddig is ez a jel volt ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

De neeeeeeem, szerintem ez új!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most