Törölt_tag6326 Posztolva ekkor: 2016. május 24. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. május 24. Több napja próbálkozom az interneten keresztül telefont rendelni. A rendelés véglegesítésénél minden alkalommal azt írja ki, hogy a rendelés során hiba történt, próbáljam meg újra, de hiába próbálom. Miért nem sikerül? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2016. május 25. Megosztás Posztolva: 2016. május 25. Üdv @donzsu! A weboldal átalakítása óta sajnos előfordulhat ilyen anomália. Melyik telefonról lenne szó? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 teherwagon Posztolva: 2016. június 7. Megosztás Posztolva: 2016. június 7. Hello donzsu, plusz milyen böngészővel próbálod? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoli62 Posztolva: 2016. szeptember 30. Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 30. Telefonon nem próbáltál meg rendelni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag6799 Posztolva: 2016. október 3. Megosztás Posztolva: 2016. október 3. Igen, próbáltam, androidos telefonon, a lányom iphone-ján, a tabletemen , és 2 laptopon különböző böngészőkkel, a javasol IE 11 , firefox és chrome böngészőkkel. Engedélyeztem a felugró ablakokat és töröltem a cookie-kat .A jelenség ugyanaz. Jeleztem a hibát e-mailben is, ahol közölték, hogy a hiba központi elhárítás alatt van, de elképzelhető, hogy én használok rossz böngészőt. Na ne... Amúgy az e-mailben kapott ügyfél elégedettségi linkre is "404-es hiba, az oldal nem található ! " üzenetet kapok. :))) http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/tajekoztatok/ugyfelelegedettseg Ezt már nem is minősítem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag6799 Posztolva: 2016. szeptember 29. Megosztás Posztolva: 2016. szeptember 29. Pontosan ilyen problémám van nekem is. Jeleztem a chat-en. A válasz az volt, hogy ilyen hibát senki sem jelzett, de most ő is kipróbálta, tényleg nem működik, de majd most ő azonnal. El is ment, majd amikor visszajött közölte, hogy hamarosan javítják. Ennek 12 órája. Próbáltam 5 féle böngészővel, mindegyikkel ugyanolyan eredménytelenséggel, sőt teljesen más helyről is. A honlap amúgy is vacak, Szinte minden kattintás után jönnek hibaüzenetek, ez nem anomália ez *****. Azért az ország ilyen jellegű szolgáltatójától ez szerintem szégyen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6326
Több napja próbálkozom az interneten keresztül telefont rendelni. A rendelés véglegesítésénél minden alkalommal azt írja ki, hogy a rendelés során hiba történt, próbáljam meg újra, de hiába próbálom. Miért nem sikerül?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.