Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hívószám kijelzés és RCS iPhone készüléken -t
-
Kedves Attila73! Azzal az információval rendelkezünk, hogy az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja, bízunk benne, hogy hamarosan már elérhető lesz. Kérjük szépen még egy kis türelmedet és köszönjük az eddigit is! ^Szilvia
-
hall.jpeg
gallery image megjegyzést írt lawrencecaroll felhasználó Kvin megjegyzésére itt: Publikus albumok
- Today
-
lawrencecaroll belépett a közösségbe
-
Attila73 belépett a közösségbe
-
Szép napot! Telekom fórumban nincs tapasztalatom, remélem jó hekyre írok! Lehet tudni legalább nagyjaból, hogy iPhonera mikor lesz elérhető az RCS csevegés? Már nem emlékszem milyen oldal írta még tavaly, hogy idén tavaszra ígérte a Magyar Telekom.
-
Kedves florianimus! Ahhoz, hogy a honlappal kapcsolatos egyedi problémát kivizsgálhassuk, úgy mindenképp szükségünk lenne a korábbi posztunk alatt felsorolt adatokra, amit privát üzenetben kérjük, hogy továbbíts nekünk, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Válaszodat előre is köszönjük! ^Barna
- Tegnap
-
Bolla Gáborné belépett a közösségbe
-
Ott a T optika a házban de szerintetek nincs ott szolgáltatásotok
question válaszolt Telekom szakértő Pipa bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Csaba! A jelzetteket felülbírálni nincs lehetőségünk, panaszként tudjuk továbbítani, rögzíteni. Kérjük, keress fel minket privát üzenetben szolgáltatásodhoz tartozó MT azonosítóval. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár -
Szia @Bugovics Javasoljuk, ügyfélszolgálatunkkal vedd fel a kapcsolatot, akár weblapunkon elérhető chat-en vagy közösségi oldalunkon privát üzenetben és segítünk a szolgáltatás ellenőrzésében szükség esetén beállításában. ^Oszkár
-
Bugovics elkezdte követni Hívószám kijelzés -t
-
Érdeklődnék, hogy egy Gigaset da310-es készüléken hogyan lehet beállítani, hogy küldje el a számomat és ne ismeretlenként hívjak fel másokat. A központban azt mondták, hogy náluk aktiválva van és az én készülékemen kellene beállítani. A leírásban viszont ilyen nincs is. Előre is köszönöm a választ.
-
Bugovics belépett a közösségbe
-
Ott a T optika a házban de szerintetek nincs ott szolgáltatásotok
question válaszolt Pipa Pipa bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Zoltán! Azt nem tudom megemészteni, hogy az üzemszünet havi díját miért nekem kell fizetni. Nekem ez kényszerpálya. Telekomnak értékelni kellene a türelmemet kitartásomat, lojalitásomat felétek, EZT NEKTEK KÉNE BENYELNI(már mint a ha vi költséget,amig nincs áthelyezve a szolgáltatás)! De le sem ****! Én használnám a szolgáltatást eddig 2hónapja ,de Ti nem tudjátok biztosítani, és ezt nem tudjátok hogy még mennyi hónapon keresztül nincs szolgáltatás. Hányok az egész történettől. EZ NEM FER! Várom válaszod Hampel Csaba -
katasztrofaturista belépett a közösségbe
-
Ott a T optika a házban de szerintetek nincs ott szolgáltatásotok
question válaszolt Telekom szakértő Pipa bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves @Pipa! A használatbavételi engedély a Telekom esetében azt jelenti, hogy az adott hálózati elem, szolgáltatás vagy rendszer – miután minden szükséges teszten és ellenőrzésen átesett – hivatalosan is üzembe helyezhető és használható. Ez egy fontos lépés, amely biztosítja, hogy a Telekom szolgáltatásai a vonatkozó szabályoknak és előírásoknak megfelelően működjenek, és a lehető legjobb minőséget nyújtsák az ügyfelek számára. Amint ezt az engedélyt megkapjuk a hatóságoktól, akkor a szolgáltatást is tudjuk biztosítani majd. Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán -
Sziasztok! Javasoljuk, hogy első körben frissítsétek a beltéri egységet a következők szerint: a "Beállítások" / "Android TV beállítások" / "Eszköz beállítások" / "Névjegy"-nél a rendszerfrissítést indítsátok el, ha nem naprakész (a "Rendszerfrissítés" gombra kattintva). Ezzel kapcsolatban videós segítséget ide kattintva találhattok. Abban az esetben, ha ezt követően is rendellenességet tapasztaltok, akkor kérjük, hogy keressetek fel minket privát üzenetben, ahol adjátok meg a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót, elérhetőségeteket (kapcsolattartói nevet és mobiltelefonszámot), valamint részletesen írjátok meg mit érzékeltek, hogy kivizsgálhassuk és a lehető leghamarabb javíthassuk! Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán
- 4 válasz
-
- telekom tv
- smartbox
-
(és még 1 )
Címkék:
- Utolsó hét
-
T.Szakértő! A múlt héten kedden nem működött az internet. A 1414 útmutatása (áramtalanítás, újraindítás) után az internetkapcsolat helyreállt, azonban a Telekom oldal akkor sem és azóta sem működik. A Telekom honlap kezdőoldala bejön és azután árnyékos lesz és nem lehet semmit indítani így fiókba sem lehet belépni. -Google Chrome böngészővel indul a honlap -Használt -alapértelmezett- böngésző: Firefox Browser 138.01 (64 bites) -
-
Ott a T optika a házban de szerintetek nincs ott szolgáltatásotok
question válaszolt Pipa Pipa bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Andrea! Pontosan milyen használatbavételi engedély ez. Mikor lesz szolgáltatás kb.? Köszönöm Hampel Csaba -
Gregor Man elkezdte követni Tv Box bekapcsolás hiba -t
-
Pontosan ugyanez a problémám. Rendszeres, hogy a távitányítóval nem tudom bekapcsolni a boxot, és a készüléken lévő kis gombbal sem. Olyankor hátul kihúzom az áramellátó csatlakozóját, várok kb. 5 mp-et visszadugom, és lassan magához tér. De ugye nem ez a készülék rendszerszerű müködési módja? A tudósok találtak már rá valamilyen valódi megoldást, vagy ezután ezzel így kell együtt élni?
- 4 válasz
-
- telekom tv
- smartbox
-
(és még 1 )
Címkék:
-
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Szia NORKER! Egyelőre nincs újabb információ róla. ^Andrea -
Ott a T optika a házban de szerintetek nincs ott szolgáltatásotok
question válaszolt Telekom szakértő Pipa bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia Csaba! A használatba vételi engedélyekre várunk. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet. ^Andrea -
Ott a T optika a házban de szerintetek nincs ott szolgáltatásotok
question válaszolt Pipa Pipa bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Sziasztok T! Mikor lesz elérhető az optika a 1135 Bp Csata u 3-7 5/11 ben ? 2 hónapja várok az áthelyezés áthelezhetőségére. Ígéretekkel már tele a padlás is. Határidős válaszra várva. Köszönöm Hampel Csaba -
NORKER belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Érdekelne, hogy van-e esetleg valami fejlemény a témában? Hiszen a tavasz végénél vagyunk. Oké, hogy leghamarabb, csak hátha van valami update. Köszi a választ előre is!
-
Kedves Rita! Nagyon köszönöm a segítséget. Zoom
-
Telekom szakértő elkezdte követni Telekom honlap hibája és Packet loss CS2, War Thunder, Discord - tűrhetetlen 45%+ -t
-
Packet loss CS2, War Thunder, Discord - tűrhetetlen 45%+
question válaszolt Telekom szakértő KHB bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves KHB! A jelzett jelenség nem a Telekom oldalán merül fel, hanem a nemzetközi hálózati útvonalon. Javasoljuk, hogy a problémában érintett játék kapcsolattartói elérhetőségén keresztül vedd fel a kapcsolatot, akik a Cloudflare felé is jelezhetik a tapasztalt problémát. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita -
Kedves Zoltán! Amennyiben az adott készüléken hivatalos alkalmazások vannak használva, akkor az nem lehet rootolt. Általában az ismeretlen helyekről és nem megbízható forrásokból telepített alkalmazások, kiegészítők okozzák ezt a jelenséget. Amennyiben nem használt eszközről van szó, akkor megfelelőnek kell lennie a szolgáltatás használatához, ha a többi feltétel is adott. A Telekom TV GO használati feltételeit ide kattintva tudod megtekinteni. ^Rita
-
Otthoni internet csomagok megtekintése során egy specifikus cím hibát okoz több eszközről és böngészőből is
question válaszolt Telekom szakértő Viktor555 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves EnikőMészáros! Nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Jelenleg nem áll fenn ilyen jellegű probléma, így egyediként tudjuk vizsgálni. Első körben kérünk, hogy töröld az előzményeket és a sütiket, majd próbáld meg másik böngészőben is, hogy ott mit tapasztalsz. Ha egyik sem hoz megoldást kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Add meg nekünk ott az alábbi adatokat és kivizsgáltatjuk. • Mikor (nap, óra, perc) próbáltál bejelentkeztél a Telekom fiókodba, • A böngésző típusa, verziószáma, • Milyen azonosítóval léptél be (MT ügyfélazonosító/mobilszám vagy Telekom fiókos belépés e-mail cím/Facebook fiók), • Böngésző URL-je, • Hibajelenség leírása és hozzá képernyőkép megküldése. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita -
Kedves florianimus! Nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Amennyiben az előzmények törlése vagy másik böngészőben is ugyanezt tapasztalod kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Másod be nekünk oda is a hibaüzenet. Ezen kívül add meg nekünk még az alábbi adatokat is és kivizsgáltatjuk a jelzésed. • Mikor (nap, óra, perc) próbáltál bejelentkeztél a Telekom fiókodba, • A használt böngésző típusa, verziószáma, • Milyen azonosítóval léptél be (mobilszám vagy Telekom fiókos belépés e-mail cím/Facebook fiók esetén az ahhoz tartozó e-mail cím), • Böngésző URL-je, • Hibajelenség leírása és hozzá képernyőkép megküldése. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita
-
IPV6 hálózat beállítása Mikrotik routeren!
question válaszolt uzman blaszlo bejegyzésére, itt: Internet
Szia Én anno az alábbi leírás alapján raktam össze és működött https://logout.hu/bejegyzes/adika4444_mikrotik_ipv6_digi_pppoe-vel.html -
kuru renáta belépett a közösségbe
-
SamsungGalaxyTab elkezdte követni Telekom TV Go -t
-
Kedves Szilvi! Köszönöm a választ. Mondjuk, egy internetes boltban veszem. Hogyan tudom ellenőrizni, hogy nem rootolt? Zoltán
-
EnikőMészáros belépett a közösségbe
-
Otthoni internet csomagok megtekintése során egy specifikus cím hibát okoz több eszközről és böngészőből is
question válaszolt EnikőMészáros Viktor555 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia, nem nálad lesz a hiba. Hónapok óta ugyan ez jelenik meg nekem is, igaz nekem nem csak az internetnél, hanem az összes otthoni szolgáltatasnál, bármelyiket választom.