Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves csodasinternet! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy a kövezetkő adatokat küldd el nekünk privát üzenetben, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log, MT ügyfél-azonosító, név és mobilszám! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zsani
  3. Telekom szakértő

    Nincs hálózati kapcsolat. E:102

    Kedves Mnj! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Előfordulhat, hogy egy rövid ideig tapasztalható probléma állt fent. Még mindig tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
  4. Kedves István! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben az alábbi adatokat küldd el nekünk, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
  5. Telekom szakértő

    t-online

    Kedves Sándor! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsani
  6. Kedves Lakner Zoltánné! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az érintett előfizetés azonosítóját, hogy utána tudjunk nézni a történteknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsani
  7. Today
  8. DroneZ

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    Szia, csak torrent esetében figyeltem meg. Magával a sávszélességgel látszólag nincs probléma. Bár speedtest-en kívül mással nem nagyon próbálkoztam még.
  9. Tegnap
  10. T. Cím! 2024. április 23-án történ az átállítás analógról digitálisra. Azóta sajnos "Rejtett szám" kijelzést ad minden hívó félnél. A hűségidő sincs beállítva és a szerelés is úgy tűnik, mintha meg sem történt volna. Az ügyintézők azt mondták, hogy az informatikai rendszerükben történt elakadás és addig, amíg azt, meg nem szüntetik, addig semmit nem kapok vissza, sem a híváskijelzést, sem a hűségidőt. Meddig kell erre várnom, mert nekem ez így problémát okoz, hiszen hiába keresnek, fogalmam sincs, hogy kit kellene visszahívnom. Ebből nekem csak károm van. Kérem sürgős intézkedésüket, mert ez így tarthatatlan és kénytelen leszek magasabb fórumhoz fordulni. Üdvözlettel: Lakner Zoltánné
  11. uzman

    Tv okosito párositás

    Szia Légy szíves kicsit bővebben körülírni a hibát. Pl: milyen TV okosító, mi lenne a cél, stb? A tv okosító eszközök alapvetően nem internet megosztásra szolgálnak, hanem kiegészítik a TV-t olyan szolgáltatásokkal, amit alapvetően a TV nem tartalmaz
  12. uzman

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    Szia Ez a jelenség csak torrentezés közben áll fenn vagy akkor is ha nem fut a kliens és "normál" igénybevételnek van kitéve az eszköz (pl böngészés)
  13. Kedves patrik.2199! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a következő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT-azonosítód, cél és forrás IP-cím, illetve trace log! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy meg tudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia
  14. Szia Lekent! Amennyiben problémát tapasztalsz a szolgáltatás működésében, kérjük, hogy keress minket privát üzenetben, hogy mihamarabb segíthessünk! ^Szilvia
  15. Cloudflare hiba mikorra várható, hogy megoldódik? Minden szolgáltató a budapesti CF központot használja az országban kivéve a Telekomot. Már 1 hete ismét használhatatlan a Discord a CF miatt, mert a Deutsche Telekomtól 200+ms a ping és magas packet loss van. Free planes IP-k pedig február óta New York-ba vannak routolva, ami szintén csak a Telekomnál probléma.
  16. Utolsó hét
  17. Nem tom xiaomi tv okositoval netet küldeni a tv-be. Miért? Kösz
  18. jozsi

    3 napos net nem jó

    Sziasztok. 3nap net nem aktiv , tv okositoval, mi a hiba? Domino. Kösz
  19. Lesz erre megoldás valamikor? Megint hetek óta haldoklik főleg az esti órákban számos külföldi kapcsolat, leginkább az, ami Németországon keresztül megy. Kezd egy kicsit dühítő lenni, hogy lényegében már évek óta fennáll ez a probléma, és tartós megoldás nem született.
  20. Sziasztok, tapasztalt már valaki hasonlót? Most költöztem új lakásba, a HGW-t leszámítva minden maradt a régi beállításon a gépeken és a routeremen is. Ilyen problémával eddig még nem találkoztam, torrent feltöltés konkrétan zéró! Először nat-olt IP-t kaptam, kértem nyilvánosat, be is állították, tehát az a probléma megoldódott. Most azonban a feltöltés szinte nulla, 5-10 percenként felugrik 30-50MBit/s-re de azonnal vissza is esik nullára. Találkozott már ilyennel valaki?
  21. Sziasztok! Az esti órákban (fél 8 környékétől egészen 10-ig kb.) folyamatosan nagy pinggel, disconnectekkel szembesülünk Albion Online játszásakor . Az alábbi képen látható, hogy hol merül fel probléma a routing során. Lehetne ezzel valamit kezdeni? Mert egészen elképesztő, hogy csak ennél a szolgáltatónál van ilyen probléma! A szerver üzemeltetői szerint nem szerveroldlai a probléma, ami igazolja azt is, hogy el sem ér a csomag a szerverhez, már felugrik a ping. (Az összes telekomos ismerősömet kérdeztem erről, aki a játékkal játszik és nekik is pontosan ugyanez a problémája) Más szolgáltatóknál miért működik normálisan? Hogy "választ más utat" az ő gépe a csomagok küldése során? Mit tudunk csinálni? Ez így ebben a formában tarthatatlan!
  22. Varga Sándor

    t-online

    Bocsánat mégis megvan a beállítások menüben!!!!!!
  23. Varga Sándor

    t-online

    Igen , köszönöm a chat segítségével kaptam új jelszó, be tudok lépni!! Viszont a jelszómódosítás hiányzik a beállítások, személyes adatok menüből!!! Nem lehet jelszót módosítani???????
  24. Telekom szakértő

    Műsorújság app. (Android)

    Szia e095! köszönjük a türelmed! Illetékes kollégánk válasza szerint a Műsorújság alapértelmezésben nem tud különbséget tenni a felhasználók között, ezért pl. az SD és a HD csatornák is megjelennek a listában azért, hogy az SD-csatorna előfizetői is megkapják a műsorinfót, hogy ők is tudjanak felvételeket indítani az alkalmazásból. Ez sok esetben redundáns adatmegjelenítésként látszódik a felületen. Ami nagy különbség a settop-box és a mobil appok között az az, hogy a mobil appokban a regionális TV-csatornák nincsenek megjelenítve. Amennyiben hiányzik valamilyen csatorna műsora az alkalmazásból, akkor kérjük, jelezd, mert nincs tudomásunk ilyen hibáról. A megjelenítés sorrendjét regisztráció után mindenki úgy állítja be, ahogy akarja. A settop-boxok közötti szinkronizációra alkalmazáson belül nincs lehetőség. Az app csak egy boxhoz tud kapcsolódni.^Kata
  25. Üdvözlöm! otthon optikai hálózatom van egy sagem fast 5670 modemmel. Tegnap a telekom app-on belül sikerült távoli eléréssel az internet blokkolását megoldani, mára viszont ez az opció eltűnt az applikációból. Ebben kérném a segítséget. Köszönetttle, Lipták Zoltán
  26. Szia Csilla! A folyamatban lévő megrendelésed után ügyfélszolgálatunkon érdeklődhetsz. A 1414-es telefonszámunk és személyes irodáink mellett a honlapunkon elérhető chat-en is kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal, akik azonosítást követően utána tudnak nézni a rendelés állapotának és szükség esetén megsürgetik a folyamatot illetékes területünknél. ^Dániel
  27. Szia Ferenc! Az IPTV szolgáltatás megszüntetése jelenleg nem szerepel a terveink között, a parabola antennás SAT TV szolgáltatásunk áll kivezetés alatt. Ez utóbbi is szakaszosan történik, így ha egy ügyfelünk érintetté válik, akkor bőven a megszüntetés időpontja előtt tájékoztatni fogjuk erről. Az IPTV-ről még annyit érdemes megemlíteni, hogy ha egy adott címen elérhető már az Androidos boxokkal üzemelő Telekom TV szolgáltatásunk, akkor oda már csak ez rendelhető, IPTV nem. De a meglévő IPTV szolgáltatásokat jelenleg nem tervezzük megszüntetni. ^Dániel
  28. Telekom szakértő

    eSIM csere sikertelen

    Szia Rebeka! Az IDE kattintva elérhető oldalunkon olvashatod el az eSIM áthelyezésének menetét. Ha ezek alapján jártál el eddig, és úgy tapasztalod a problémát, akkor érdemes felkeresned egy személyes ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink segítenek a csere elvégzésében. Ehhez időpontot is foglalhatsz üzletkereső oldalunkon. ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...