Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves Gyula! Köszönjük a türelmedet. Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben és írd meg az MT azonosítódat, hogy ellenőrizni tudjuk a szolgáltatást. Köszönjük! ^Szilvia
  3. Today
  4. Szia kiskakas! A modem konfigurációs felületét nem tudod publikus internet felől elérni, ez biztonsági beállítás minden eszközünknél, ezt nem tudod felülbírálni. Megértésedet köszönjük! ^Szilvia
  5. Kedves Gyula! Továbbítottuk a jelzésedet műszaki munkatársaink felé, kis türelmedet kérjük válaszunkig. ^Szilvia
  6. Kedves Vicsor! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Mindenképpen javasoljuk, hogy jelezd a problémát a szolgáltatód felé. ^Szilvia
  7. Kedves Éva! PUK kódodat díjmentesen megtekintheted weboldalunkon belépve https://bit.ly/2TgRQIQ a Telekom fiókban (az "Áttekintés" menüpontban, az adott előfizetés kiválasztása után a "Részletek"-re kattintva, az oldal alján találod). Bővebben ide kattintva https://bit.ly/3DGyL6V tájékozódhatsz a lekérdezés módjairól. Ha nem tudsz belépni, akkor kérheted még munkatársaink segítségét is ezen az oldalon https://bit.ly/47RZs6n felugró chat ablakban. ^Szilvia
  8. Kedves Zsani! Köszönöm a gyors válaszát! Ez valóban így van, az esztergomi GRAN TV műsorát az indulás pillanatától kezdve tudom nézni az IPTV 317-es programhelyén, viszont Esztergomnak kettő televíziója is van. Nekem a másikkal, az Ön által mellékelt IPTV lista 264-es programhelyén lévő KTV Esztergom nevezetű csatornával vannak gondjaim. Ez az, ami itt nálam Esztergomban teljesen hiányzik a készülékeim csatornalistájából. Ha manuálisan adom meg a távirányítóval ezt a csatornaszámot, akkor egyszerűen visszaugrik az IPTV Box az 1-es programhelyre, mintha területileg nem is létezne ilyen. A teljes csatornalistát átböngészve sem jelenik meg a KTV Esztergom műsora, tehát még csak el sincs rejtve ez a csatorna nálam. A digitális kábelen viszont megy az adás, ott a 230-as programhelyen "IPTV Esztergomi KTV" néven keresi le a tévém. Üdv.: Gyula
  9. nekem már vagy 8 hónapja megy ez havi 1-2 hívás yetteles vagyok! vagy a telók vagy a szolgáltatók hibája lehet első három hónapban 2 simem volt egy 30 as vállalati és egy 20-as saját elözményeket megnézve sose hívtam senkit nincs a kontaktok között se
  10. Hargittai Éva

    Puk kód lekérése

    Emrontottam a pin kódomat. A puk kódot nem tudom. Szeretném megkérdezni mi az
  11. Sziasztok, Sagemcom f@st 3686 esetében be lehet állítani, hogy távolról, a modem publikus címén elérjem a modemet? Menüben nem találtam rá dedikált beállítást, portforwardot felvettem 80/443-as portra, de elérhetetlen. köszönöm!
  12. Kedves zoli62! Bízunk benne, hogy nem lesz ennyi időre szükség és hamarosan a TV szolgáltatást is mellé rendelheted! ^Attila
  13. Tegnap
  14. Ez elég szomorú, mert ez eltarthat akár hónapokig is. Addig se szolgáltatás nem tudok rendelni, se számlát fizetni.
  15. Egy egy szutyok szolgaltato, q *****fone-nal együtt... arra váltottam és ugyanaz van mint ezeknél... totál *****nak nézik az embert....
  16. Egy Mikrotik hAP ax3 van a HGW mögött, bekapcsolt PPPoE passthrough-val. Megpróbálok majd egy HGW reset után 0-ról újra beállítani mindent, hátha.
  17. Kedves Zoltán! Első lépésben javasoljuk, hogy töröld és telepítsd újra az Alkalmazást. Amennyiben ez nem segített, kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben a készülék típusát, operációs rendszert és verzióját, az alkalmazás verziószámát, és szükségünk van a telefonszámodra, MT-azonosítódra, vagy Telekom fiók azonosítódra amellyel belépsz az applikációba. Köszönjük! ^Szilvi
  18. Telekom szakértő

    Wifi ip kamera

    Kedves Ajax! A kapcsolat létrejön a HGW és kamera között? Az eszköz fel tud csatlakozni a wifire? ^Szilvi
  19. Utolsó hét
  20. uzman

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    A torrent sajnos kismilló ki/bejövő kapcsolatot használ és minden bizonnyal ezt már nem tudja lekövetni. Valószínűleg nem ilyen teljesítményre van tervezve az eszköz, én erre tudok gondolni.
  21. Gergő2

    Tv go hiba...

    Szia @Sunyix! Írj a supportnak pm-be, megadod az adataid, visszanézik, hogy valódi, gondolom valami cache -t törölnek, mert nagyon mást nem csinálnak, és minden működik újra. Appot nem írják átt, gondolom szabályok miatt. Ezért a sok sablon dolog sajnos Mivel nem olyan probléma, ami a rendszer (rom) működését befolyásolja, ezért azon az oldalon még ennyit se foglalkoznak vele. Keress rá, a google-be, megtalálható egyébként, de az is ideig - óráig működhet. szerk: @zengl istvan, sajnos a sok egt szabály + a google szigorításai teszik ezt velünk. A szögeletes biztonság érdekében mnden alternatív megoldást szépen blokkolnak. Írj, a supportnak, helyre teszik egy darabig jó fog majd megint lenni utána...
  22. Telekom szakértő

    Föld munkák

    Kedves Norbert! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Mint megkapjuk válaszát, továbbítani fogjuk Neked. Ennek megtörténtéig a türelmed kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  23. Telekom szakértő

    3 napos net nem jó

    Kedves Józsi! Kérjük, hogy pontosíts. A mobilkészüléken sincs internet szolgáltatás? Vagy csak megosztani nem tudod a mobilneted? Várjuk válaszod. ^Zsani
  24. Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  25. Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani My Document.pdf
  26. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
  27. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
  28. Kedves csodasinternet! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy a kövezetkő adatokat küldd el nekünk privát üzenetben, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log, MT ügyfél-azonosító, név és mobilszám! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zsani
  29. Telekom szakértő

    Nincs hálózati kapcsolat. E:102

    Kedves Mnj! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Előfordulhat, hogy egy rövid ideig tapasztalható probléma állt fent. Még mindig tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...