Szia János! Szerintem eltúlzod a dolgot. Egy szolgáltató nem engedheti meg magának a valótlan adatokat tartalmazó számlák készítését. Gyorsan megnéztem a legutóbbi mobilos számlámat, mert furcsálltam, amit írsz. Az én számlámon a Kapcsolat Program információnál (meg másutt, pl. záróegyenlegnél is) van egy kis 3-as szám, ami egy magyarázathoz vezet: 2015.06.30-i állapot szerint. Ez szerintem egy július elején kelt számlánál normális is, hiszen logikusan kell bizonyos időt adni a rendszernek, amíg az adatok összesítése, frissítése megtörténik, és a számla elkészül. Vagy mire gondoltál pontosan, melyik státuszra? Egyébként ha nem értesz egyet a számláddal, akkor a szolgáltató köteles kivizsgálni a panaszod, ha például e-mailt írsz nekik, megadod az adataidat. Én pedig kimondottan örülök a Kapcsolat Pontoknak, sosem gondolkoztam még azon, hogy ezek miatt reklamáljak, vagy kérdőjelezzem meg az egész számlázási rendszer működését.........hiszen amit telefonálok, azt ki is fizetem. Végül pedig nem kell ahhoz számlalevelet nézni, hogy ráláss a kedvezményedre: én rendszeresen a weben nézem meg a szolgáltatásaimat, számlainfokat, és ott látható a hűségpontjaim/program menüben az aktuális kedvezménystátuszt is.