Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3784
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves @NORKER! Jelenleg is aktívan dolgozunk az RCS szolgáltatás bevezetésén iOS eszközökre. Célunk, hogy a lehető leghamarabb elérhetővé tegyük számodra ezt a modern üzenetküldési technológiát. Kis türelmedet kérjük még! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  2. Szia @DJani! Az általad említett csalást Facebook felületünkön privát üzenetben ide kattintva is jelezheted kollégáinknak. Várjuk megkeresésedet. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  3. Kedves Tamás! Jelenlegi információink alapján továbbra is elérhető lesz az Alkalmazás a frissítést követően is. Amennyiben bármilyen gondot észlelsz, keress minket bátran! Köszönjük! ^Szilvi
  4. Telekom szakértő

    Frissítés

    Kedves János! Köszönjük türelmedet! Sajnos még nem kaptunk a gyártótól újabb szoftvert tesztelésre, de amint megérkezik, azonnal elvégezzük a szükséges ellenőrzéseket és visszaküldjük azt. Ezt követően a verziót a gyártó publikálja. Türelmedet addig is nagyon köszönjük! ^Szilvi
  5. Kedves confel! A bevonás feltétele, hogy a Domino feltöltőkártya előfizetője megegyezzen az otthoni szolgáltatások előfizetőjével. Amennyiben ez nem így van, online adategyeztetés segítségével ezen módosíthatsz is. Keress minket bátran, ha kérdésed merülne fel! ^Szilvi
  6. Kedves Tamás! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes részlegünkkel a kapcsolatot. Amint megérkezik a válaszuk, azonnal tájékoztat fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  7. Kedves Adrienn! Amennyiben az adott telefonra van még részleted, azt mindenképpen rendezned kell, akkor is, ha úgy döntesz, hogy azt valamiért eladnád. Jelenleg készülékbeszámítási akciónk, sajnos nincs. A Telekomnál viszont segítséget nyújtunk a régi készülékek eladásában a Recommerce program keretében. Így az adott összeget be tudod forgatni egy újba. A részletekről weblapunkon ide kattintva találod a tájékoztatónkat. ^Rita
  8. Telekom szakértő

    Frissítés

    Kedves János! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes kollégáinkkal a kapcsolatot. Amint megérkezik válaszuk, azonnal tájékoztatni fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  9. Kedves @KatyiSajnáljuk a kellemetlenséget! Amennyiben gondod merül fel a szolgáltatásod működésében kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. ^Lia
  10. Szia Kopernecky! Köszönjük a visszajelzést, örülünk, hogy már az előtt megoldódott a probléma, hogy megláttuk volna az üzeneted Egyébként az általános - Előzmény és süti törlés - Reklámblokkoló ideiglenes kikapcsolása - Inkognitó ablak használata módszerek egyike a legtöbbször be szokott válni ilyen esetekben, de ha nem vezetnének eredményre, akkor hibabejelentést is tudunk rögzíteni a mielőbbi megoldás érdekében. ^Dániel
  11. Telekom szakértő

    webmail 12 hónapos email-ek

    Szia! A Webmail felület alap esetben nem törli a 12 hónapnál régebbi leveleket, így első körben a dátum szűrést érdemes ellenőrizni, hogy nincs-e beállítva 12 hónapra. Ha igen, akkor ezt a szűrést érdemes törölni. Érdemes megnézni, hogy a régi levelek, nem kerültek-e az archivált levelek közé. Ehhez kapcsolódóan érdemes átnézni, hogy van-e beállítva valamilyen szabály a levelezésedre, ami esetlegesen archiválja vagy törli a régi üzeneteket. Ha korábban levelezőprogramot használtál és így töltötted le a leveleidet (POP3), akkor a szerverről való törlés miatt a 12 hónapnál régebbi üzenetek már nem lesznek elérhetők a webmailen - ilyen esetben az adott levelezőkliensben tudod ellenőrizni, hogy megvannak-e a régebbi levelek. ^Dániel
  12. Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk a kért adatokat ott! Köszönjük. ^Zsani
  13. Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk ott válaszodat! ^Zsani
  14. Szia Kijó! Szeretnénk neked segíteni, ezért kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosító számodat! Ha esetleg nincs aktív Telekom szolgáltatásod, akkor a pontos címedre lesz szükségünk ahhoz, hogy a területileg illetékes kollégáinkkal egyeztetni tudjunk. Várjuk a visszajelzésedet! ^Gabriella
  15. Szia WGábor! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk az illetékes munkatársainkkal. Egyelőre a türelmedet szeretnénk kérni, amint visszajeleznek a kollégák, azonnal értesítünk. ^Gabriella
×
×
  • Új...