Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3171
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Szia Wartom! Amennyiben saját routert használsz optimális megoldás, ha az FGA2235-ön a pppoe passthrough-t bekapcsolod, majd a saját routeren PPPOE betárcsázással kell felcsatlakozni a felhasználónév és jelszó párossal az internetre. Ezt követően tudod a routeredben beállítani a szükséges port átirányításokat. Amiennyiben további segítségre lenne szükséged, kérjük keresd meg műszaki munkatársainkat a 1414 telefonszámon. ^Gabriella
  2. Szia Wood! A Telekom TV GO sajnos valóban nem működik a szóban forgó készüléken és nem lehet kivetíteni. Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. ^Kata
  3. Telekom szakértő

    Frissítés

    Szia Szakiszabi! A frissítéseket a gyártók ütemezik, nem kapja meg minden készülk egyszerre. Köszönjük terelmedet! ^Kata
  4. Telekom szakértő

    MSI CLAW

    Szia Nada! Kis türelmedet kérjük válaszunkig! Továbbítottuk a kérdésedet illetékes kollégáinknak! ^Kata
  5. Szia Lalaler! Minden település egyformán fontos, mindent elkövetünk, hogy a lehető legszélesebb körben elérhető legyen a legkorszerűbb technika ügyfeleink számára, de sajnos, lehetetlen mindenhol egyszerre fejlesztést végezni. Azokon a területeken kell hamarabb lépnünk, ahol egyáltalán nincs még internet hálózat, illetve, ahol még a lekorábbi réz vezetékeket kell kiváltani. Ha feliratkozol: https://bit.ly/43fCgNsűűált, értesítünk, ha már elérhető lesz legkorszerűb technikánk. Amennyiben további kérdésed merülne fel a későbbiekben, keress minket bizalommal itt, vagy akár privát üzenetben is! ^Kata
  6. Szia Zankoo! Az üzletben dolgozó munkatársaink tájékoztatása alapján kérjük még kis türelmedet. Amennyiben privát üzenetben megírod nekünk az érintett MT azonosítódat/ hívószámodat, utánanézünk hol tart a folyamat. Köszönjük! ^Lia
  7. Szia Fruzsina! Új Domino vagy havidíjas SIM kártyát vásároltál, azt szeretnéd aktiválni? Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk válaszodat és az érintett hívószámodat, hogy utánanézhessünk a lehetőségeknek. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  8. Kedves szabolcs77! Javasoljuk, nézd át az itt található leírást is. ^Andrea
  9. Kedves Saci1! Azzal a telefonszámmal indíthatod és kérheted a számhordozást, amelyiket a későbbiekben is használni szeretnél. Utólagos módosításra nincs lehetőség. Köszönjük a megértésedet. ^Andrea
  10. Telekom szakértő

    Android smart box kép kimaradás

    Kedves Rokko7754! Adataid biztonsága érdekében kérjük, privát üzenetben írd meg a kért adatokat. Köszönjük. ^Zoli
  11. Kedves Csilla! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítót, hogy ellenőrizni tudjuk mi történt. Valószínűleg az utolsó részarányos számla érkezett meg. ^Zoli
  12. Kedves @Andrewking! Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a készüléked IMEI számát. Illetékeseink továbbítjuk a mihamarabb megoldás érdekében. Köszönjük! ^Lia
  13. Telekom szakértő

    Sok tcp_syn_flood

    Szia! Köszönjük türelmedet! Megkaptuk illetékes kollégáink válaszát, mely szerint ha WiFi-n tapasztalható problémáról van szó, azt szükséges elsősorban vizsgálni, hogy a kábeles kapcsolaton is tapasztalható-e a jelenség vagy sem. Ha igen, javasoljuk, hogy állíts le minden eszközön olyan szinkronizálást vagy adatforgalmat, ami a teljes sávszélesség kihasználása miatt esetleges megnövekedett válaszidőket okozhat, majd egy újraindítást követően mérj újra. Ha ezután is észleled, javasoljuk, hogy hívd a 1414-es számunkat. Amennyiben csak WiFi-n tapasztalod, javasoljuk, hogy helyezd fizikailag távolabb más elektromos fogyasztóktól a modemet, a közelében mérj, illetve a belső felületén másik WiFi frekvenciát válassz ki. Itt is vizsgálható, hogy van-e eszköz, ami nagyobb mennyiségű adatot forgalmaz, - akár a tudtod nélkül is (pl. kamerarendszer, szinkronizációs és file letöltő programok, esetleg más alkalmazások, melyek feltöltést generálnak). A logokban található adatokat nem tudjuk vizsgálni, több típusú adatforgalom létezik, bármilyen oldal vagy alkalmazás, ami egy kliensről egy IP felé kérést indít, ugyanonnan megindulhat adatforgalom „visszafelé” is, (pl. ping). Ha megbízható forrásból töltesz le csupán szoftvereket, illetve tudatosan szörfölsz a neten, sokat tehetsz a biztonságos internethasználatért. ^Lia
  14. Telekom szakértő

    Smartbox

    Szia Attila! TV szolgáltatásunk igénybevételéhez elengedhetetlen a SmartBox és távirányító is. A SmartBox olyan, mint egy multimédia lejátszó: számos alkalmazás, pl. a YouTube is letölthető, ingyenesen hozzáférhetsz zene és film tartalmakhoz, igazi játékélményben lehet részed. Csatlakoztathatsz hozzá hangszórót, egeret, billentyűzetet és külső merevlemezt is. Részleteket a SmartBoxról, valamint távirányítótól ide kattintva: Ismerd meg a Telekom TV szolgáltatásodban rejlő lehetőségeket találsz. ^Lia
  15. Szia @Angri Béla! Az Általános szerződési feltételek és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására. Így még egy kis türelmedet kérjük! Erről weboldalunkon ide kattintva találsz információt. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
×
×
  • Új...