Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3865
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves joobalazs90! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben tudsz belépni a Telekom fiókodba, ha előtte módosíttatod az elsődleges kapcsolattartói mobilszámod. Fontos, hogy ez csak magyar szám lehet illetve akkor tudjuk elvégezni a kérésed, ha ismered az előfizetésedhez tartozó 5 számjegyű ügyfélszintű jelszót. A módosítást kérheted a Telekom hivatalos facebook messenger-én (m.me/TelekomHU), Telekom chaten, a 1414-es számon vagy bármely Telekom üzletünkben is. Ha ez nem megoldható, akkor az e-mail-es számlaértesítő alapján eseti utalással ki tudod egyenlíteni a számlád, így nem veszik el az előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  2. Szia @Ricsii2001! Köszönjük az érdeklődésed! Valóban már van a kínálatunkban kifejezetten olyan set-top-box, aminek funkciói és egyedi, módosított távirányítója egyszerűbbé teszi a kezelést a látásérülteknek is. Új tv szolgáltatás megrendelése estén már minden esetben ezt az új SEI márkájú eszközt telepítjük. Amennyiben neked még másfajta boxot biztosítottunk az előfizetésedhez, ügyfélszolgálatunkon kérheted, hogy azt az akadálymentesített típusra cseréljük. Az igényed leadáskor MT ügyfélazonosítód és telefonos elérhetőséged szükséges megadnod, amin később elérhetnek a kollégáink, akik időpontegyeztetés miatt fognak keresni a helyszíni kiszálláshoz. Az új beltéri egységet technikus kollégánk állítja be a helyszínen, a régit pedig náluk le is adhatod. Reméljük, válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsolti
  3. Telekom szakértő

    E115 hibakód

    Szia Tibor! Ez a hibakód a legtöbbször arra utal, hogy hálózati probléma miatt nem indul el a műsor lejátszása az eszközödön. Ilyenkor célszerű az internetkapcsolatot ellenőrizni, telefon/tablet esetén repülő üzemmódba váltani egy rövid időre, akár a hálózati beállításokat is visszaállítani alapértékekre, illetve egy újraindítást is elvégezni. Ha ezek a lépések után is problémát tapasztalnál, kérjük privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segítségedre tudjunk lenni. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  4. Kedves Nemes94! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett előfizetés telefonszámával vagy MT azonosítóval illetve kérjük szépen, hogy mellékel mellé egy képernyőképet is problémáról, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Előre is köszönjük! ^Szilvia
  5. Telekom szakértő

    Telekom set top box

    Kedves Kovács Richárd! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint a mobil elérhetőségeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk! ^Szilvia
  6. Kedves Santiago! Amennyiben távirányító problémát tapasztalsz kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítódat és egy mobil elérhetőséget, hogy csere kérelmedet rögzíteni tudjuk. ^Zoli
  7. Telekom szakértő

    Kézikonzol

    Szia! Illetékes csoportunk visszajelzése alapján az MSI CLAW 8 várható a kínálatba december környékén. ^Zoli
  8. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @marcsi_! Köszönjük az érdeklődésed! A promócióról és az aktiválás lépéseiről részletes leírást ezen az oldalunkon találsz: SkyShowtime most 60 napig díjmentesen – Telekom lakossági szolgáltatások Szeretnénk kiemelni, hogy október 31-ig van lehetőség élni a kedvezménnyel, amelyet bejelentkezve a Telekom fiókodba a linkelt oldalon tudsz aktiválni. Az esetedben, ha IPTV díjcsomaggal rendelkezel, a mobil előfizetésed mellé tudod igényelni a szolgáltatást. Amennyiben további segítségre lenne szükséged, nyugodtan kérd kollégáink segítségét a chaten, amelyet ide kattintva érhetsz el. ^Zsolti
  9. Telekom szakértő

    Kimenő hívás

    Szia Erzsóka! A készüléked hívások menüpontján belül keress hívásbeállítás menüpontot és annak részeként Kiegészítő szolgáltatásokat. Ilyen kiegészítő szolgáltatás a híváskorlátozás és a hívásátirányítás, itt ellenőrizheted, hogy megfelelőek-e a beállításaid. ^Kata
  10. Szia Nikolett! A PUK kód díjmentesen megtekinthető a Telekom weboldalán a saját fiókodba belépve. Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd kattints a "Részletek" gombra. Az oldal alján, az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél találod meg a PUK kódot. Telekom Alkalmazásban is könnyedén hozzáférhetsz a PUK kódodhoz. (Az applikáció letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból is.) Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd a"SIM beállításai PUK" menüpontban válaszd a "SIM információ"-kat és azon belül a "PUK1 lekérdezés"-t. ^Kata
  11. Kedves dr.Kovácsné! Köszönjük érdeklődésedet! Folyamatos tartózkodáshoz vezetékes internetre és TV szolgáltatásra lenne szükséged, vagy ideiglenes tartózkodáshoz szeretnéd igénybe venni? ^Szilvia
  12. Kedves Roland74! Örömmel olvastuk visszajelzésedet, köszönjük, hogy megosztottad velünk! Használd egészséggel a készüléket! ^Szilvia
  13. Telekom szakértő

    TV GO

    Kedves Gyöngyvirág! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat, Telekom Fiókhoz tartozó email címedet, azt, hogy milyen eszközről szeretnéd használni és böngésződ típusát. Az információk alapján szakértő kollégáink segítségével kivizsgáljuk és megoldjuk a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
  14. Telekom szakértő

    SmartBox

    Szia @banderasz66! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia
  15. Szia Gergő! Javasoljuk, hogy a készülékedet vidd be egyik Telekom üzletünkbe és kivizsgáljuk esetedet. A garanciajegyet vidd magaddal, melyet a Telekom fiókodban találsz a "Dokumentumok" között. A javítással kapcsolatban bővebb információt ide kattintva olvashatsz. ^Lia
×
×
  • Új...