Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3940
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Szia Istvan57! A használt készülékeket (pl. telefont), akkumulátorokat lehetőséged van leadni, a Telekom üzletekben. Az eszközöket a külön erre a célra rendszeresített és feliratozott tárolóba dobhatod, vagy az ügyfélkiszolgáló pultoknál adhatod le, és igényed szerint, a helyszínen átvételt igazoló bizonylatot is kiállítunk. A XVII. kerületben, a Tesco Pesti út, a 1173 Budapest XVII. ker., Pesti út 5 - 7. címen áll rendelkezésre. ^Kata
  2. Szia Nagyak! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonosítódat és a mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak a kérdésedet. ^Kata
  3. Szia Laci007! Cenzúráról szó sincs, csak adatvédelmi kötelezettségünknek teszünk eleget. Elnézést kérünk a félreértésért! Az előző két bejegyzésedben megadott számok a mi számaink, itt tudod ellenőrizni őket honlapunkon. Ha nem szeretnéd szeretnéd, hogy ajánlatainkkal megkeressünk, kérjük, eszerint módosítsd a beállításaidat a Telekom fiókodban. A honlapon vagy az appban teheted meg, hogy átállítod a nyilatkozataidat. a megkeresésekre vonatkozóan. ^Kata
  4. Telekom szakértő

    Smart box

    Szia Kissbady77! Köszönjük a pontosítást! Kérjük, a a sorrendet pontosan betartva, áramtalanítás, és pár másodperc várakozás után indítsd újra a központi egységet, és ha azon minden led lámpa a szokásos módon világít, akkor a beltéri egységet is. Ha nem oldódik meg a probléma, kérjük, írj privát üzenetet, amiben megadod az MT azonosítódat és egy mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassouk kivizsgálásra az ügyet. ^Kata
  5. Telekom szakértő

    Smart box

    Szia Kissbady77! Köszönjük szépen a megkeresést. Szeretnénk kérni egy pontosítást, hogy milyen tartalmat próbálsz kivetíteni, illetve a művelet során kapsz esetleg valamilyen hibaüzenetet? ^Barna
  6. Szia Kanesz! Kérdéseiddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes műszaki területünkkel. Ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatni fogunk. Addig is kis türelmedet kérjük. ^Barna
  7. Kedves @kalasz! Teljesen jogos a jelzésed, és elnézést kérünk a hosszú csendért. Tudjuk, hogy külső szemmel úgy tűnhet, mintha nem történne semmi, de biztosíthatunk róla, hogy a háttérben nem állt meg a munka. Az elmúlt hónapban is folyamatosan dolgoztunk a bevezetésen. Sajnos a helyzet változatlan abban a tekintetben, hogy a partnerekkel való együttműködés szigorú szabályai miatt továbbra sem oszthatunk meg konkrét dátumot vagy verziószámot az RCS funkciók érkezéséről. Ez az oka a hallgatásnak, nem pedig az, hogy feledésbe merült volna ez a nagyon fontos fejlesztés. Természetesen, amint a szolgáltatás elindul, arról a hivatalos kommunikációs csatornáinkon (pl. Facebook oldalunkon, weboldalunkon vagy sajtóközleményben) azonnal tájékoztatást adunk majd. Érdemes ezeket figyelni a friss hírekért. Köszönjük szépen a megértésed és a türelmed! ^Zsolti
  8. Szia @Laci007! Köszönjük a jelzésed! Sajnáljuk, hogy ilyen nem kívánt hívásokat és üzeneteket kapsz! Ha egy konkrét számról érkeznek ezek a hívások és sms-ek, a legjobb védekezés ellene, ha a telefonodon blokkolod a számot. Emellett érdemes lehet a számod titkosítani, hogy a tudakozóból ne legyen az megtalálható. Ebben bármely ügyfélszolgálati elérhetőségünkön tudnak Neked segíteni a munkatársaink. Ahhoz, hogy a bejelentésed továbbítani tudjuk illetékes csoportunknak, kérjük, privát üzenetben küldd meg nekünk a hívások/sms-ek adatait. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  9. Kedves @Gery19871130! Köszönjük a visszajelzésed! Örülünk, hogy frissítést követően megoldódott a probléma! Reméljük, hogy a továbbiakban is hibátlanul fog működni a készüléked! ^Zsolti
  10. Kedves Dávid! Köszönjük a jelzésed! Ha kérdésed adódna, nyugodtan írj nekünk itt vagy privát üzenetben. ^Zsolti
  11. Szia Ágnes72! Köszönjük szépen a türelmedet! A készülékeddel kapcsolatos friss információt megkaptuk illetékes kollégáinktól, mely szerint a Telekom oldaláról már elfogadtuk az OS3 szoftvert (2025. november 3-án). Azonban fontos tudni, hogy a publikálás már a Xiaomi feladata, amire sajnos nekünk nincs ráhatásunk. Érdemes figyelemmel kísérned a Xiaomi hivatalos csatornáit a szoftver megjelenésével kapcsolatban! Köszönjük a megértésedet! ^Gabi
  12. Szia @athew! Válaszoltunk neked privát üzenetedre, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia
  13. Kedves @Balázs007! A hatékonyabb segítségnyújtás érdekében kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a weboldal pontos nevét és egy elérhetőségi nevet, telefonszámot is. Köszönjük! ^Lia
  14. Szia @Laca72! Ha jelenleg is gondot tapasztalsz, várjuk privát megkeresésedet a kért adatokkal. Köszönjük! ^Lia
  15. Kedves @Blackdog! Köszönjük a segítőkészségedet és a küldött linkeket. ^Lia
×
×
  • Új...