Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3470
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves huhogomajom! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Javasoljuk, hogy törölj böngésző előzményeket, frissítsd azt vagy egy másik böngészőből próbálj meg belépni. Amennyiben továbbra is problémát tapasztalsz kérjük, hogy ezen a m.me/TelekomHU elérhetőségen vedd fel velünk a kapcsolatot. Együttműködésed köszönjük! ^Zsani
  2. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Kedves Virág! Meg is kaptuk a választ! Részünkről már kiment kettő újabb verzió is. Javasoljuk indíts manuális szoftverfrissítést. ^Zoli
  3. Szia! A nyertest értesítjük az applikációban valamint, telefonon is felvesszük vele a kapcsolatot. Ha a nyertes hozzájárul akkor az átadásról kép és videófelvétel is készül amit közzé teszünk Facebook oldalunkon. ^Zoli
  4. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Szia Virág! Kérdésed továbbítottuk illetékes kollégáink felé. Válaszukig türelmedet kérjük. ^Zoli
  5. Telekom szakértő

    Telekom Tv Go Samsung Smart Tv

    Szia @Lienad! Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  6. Kedves dzZahpapa! Türelmedet szeretnénk kérni, amíg utánajárunk kérdésednek! Amint megkapjuk az információt, természetesen tájékoztatni fogunk itt. Előre is köszönjük a türelmedet! ^Petra
  7. Kedves László! Köszönjük a visszajelzésedet! Külföldi lakcím esetén, valóban csak személyesen lehet elvégezni az adategyeztetést. Írtad azonban, hogy rendelkezel magyar lakcímkártyával, így arra online is elvégezhető. Ha pedig nem szeretnéd megtenni ezt évente, akkor érdemes átváltanod havi díjas előfizetésre (https://bit.ly/45IRZVm ). Amikor visszaérkezel belföldre, akkor ezt egyből megteheted az üzleteink egyikében (a 60 napos határidőn belül, hogy az utólagos adategyeztetéssel aktív legyen a kártyád). ^Petra
  8. Kedves Mapo! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, a neved és mobilszámodat is, hogy továbbítani tudjuk műszakilag illetékes kollégáinknak. Ők felkeresnek és segítenek Neked! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  9. Kedves akosvr! Elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért! A Non-Stop Wifi stick csak a Telekom által kihelyezett modembe bedugva működik. Más eszközzel csatlakoztatva sajnos nem. Megértésed köszönjük. ^Zsani
  10. Kedves Gery19871130! 2024 októbere óta már érkezett frissítés a készülékre, így mindenképpen azt javasoljuk, hogy fordulj szervizbe a készülékkel, hogy a legújabb verziót telepíthessék telefonodra és kiderüljön mi okozza a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
  11. Kedves Imre! Nyilvántartásunkban való ellenőrzés érdekében, kérjük, privát üzenetben küldd el a pontos címet irányítószámmal kezdve. Ajánlatainkról, akár weblapunkon is tudsz tájékozódni: https://bit.ly/39WiqLy. ^Oszkár
  12. Szia László! Ellenőrzésünk szerint a telefonszám helyesen működik, javasoljuk, próbáld újra. Bízunk benne, hogy sikerrel jársz. ^Oszkár
  13. Kedves @georgio! Mivel látszólag 4G képes a szóban forgó mobil router, így alkalmasnak kell lennie arra, hogy a mobilhálózatunkra csatlakozzon. Az internet használatához szükséges profil beállításához általános segédletet itt találsz: Hol találok segítséget a készülékem általános beállításaihoz - net, MMS, t-email? . Amennyiben a szükséges szolgáltatói beállításokat elvégezted, de ennek ellenére nincs internetkapcsolat , célszerű ellátogatnod a gyártó honlapjára, ahol megtekintheted az eszközöd részletes használati utasítását. ^Zsolti
  14. Kedves László! Amennyiben nem sikerül az adatokat megadnod a honlapunkon, akkor érdemes telefonon elvégezni az adategyeztetést, ha nem utazol haza még a határidő letelte előtt, hogy be tudj menni egy üzletünkbe, hogy segítségedre legyenek a kollégáink. Külföldről a +36-30-344-0861-es számot hívhatod ebből a célból. Fontos, hogy arról a telefonszámról indítsd a hívást, amire szeretnél adatot egyeztetni. Ezzel kapcsolatban weblapunkon ide kattintva találod a tájékoztatónkat. ^Rita
  15. Telekom szakértő

    Mi ez a netsebesség?

    Kedves ancsa18! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Add meg ott nekünk az MT azonosítódat, egy kapcsolattartó nevet és egy elérhetőségi mobilszámodat is. Az adatokat továbbítjuk műszaki csoportunkhoz és kivizsgáltatjuk jelzésedet. ^Rita
×
×
  • Új...