Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3071
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves @Laci64 A témával kapcsolatban a másik posztodnál válaszoltunk. ^Oszkár
  2. Megértjük a bosszúságodat és sajnáljuk a kialakult helyzetet! Bízunk benne, hogy már valóban nem kell sokáig türelemmel legyél! ^Oszkár
  3. Kedves @Laci64! Sajnos legjobb szándékunk ellenére is felléphetnek hibák az informatika rendszerekben. Mindent megteszünk a mihamarabbi javítás érdekében, hogy minél előbb használhasd új készülékedet. A 14 napos elállás a készülék átvételének időpontjától indul. Megértésed és türelmed köszönjük! ^Oszkár
  4. Kedves @Laci64! Sajnáljuk, hogy a megrendeléseddel probléma adódott, azonban előfordulhatnak hibák nálunk is. Amennyiben felvetted a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel, akkor munkatársaink azon lesznek, hogy a rendellenesség elháruljon és mihamarabb megkapd a készüléket. Addig is türelmedet, az okozott kellemetlenségért pedig elnézésedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  5. Kedves @doracs! A leggyakoribb csalásokkal kapcsolatos felhívásunkat ide kattintva találod. Az általad említett csalást Facebook felületünkön privát üzenetben ide kattintva is jelezheted kollégáinknak. Várjuk megkeresésedet. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  6. Kedves @ejelaci! Ammenyiben a következő bejelentkezés során ismét tapasztalod a problémát, akkor kérjük, hogy az alábbi adatokkal jelezz vissza nekünk privát üzenetben, hogy szakembereink megvizsgálhassák: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma), platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1), készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini), alkalmazás verzió: (pl. 5.0), észlelés időpontja (2023.10.06 15-16 óra között), internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI), MT-azonosító, hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség). Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  7. Telekom szakértő

    Gigaerős net

    Kedves @tenere! Nagyon szívesen! További kérdés esetén keress minket bizalommal! Szép napot kívánunk! ^Zoltán
  8. Kedves Pál! Mire lennél kíváncsi a számlafizetéssel kapcsolatban? ^Dániel
  9. Kedves Péter! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot online ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon elérhető chat-en, ahol kollégáink utána tudnak járni az okoknak és segítenek megoldást találni. ^Dániel
  10. Szia! Az 5Ghz-es hálózatot nem feltétlenül kell kikapcsolni, párhozamosan is tud mellette működni a 2,4 Ghz-es hálózat és a Strong eszköz alkalmazásában tudod beállítani, hogy a rá csatlakozó eszközök (jelen esetben az új kamera) mely hálózatot használja. Ettől függetlenül ha nem szeretnéd használni az 5 Ghz-es hálózatot, úgy azt a digitális elosztó/modem hálózati beállításaiban kapcsolhatod ki. Ennek pontos menete eszközönként eltér, de alábbi oldalunkon megtalálhatod az általunk biztosított hálózati eszközök útmutatóját: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/keszulekbeallitasok/halozati-eszkozok ^Dániel
  11. Szia! Külföldön a helyi partnerszolgáltató hálózatát is meg kell járni az SMS-nek, így az később érkezhet meg mint a haza, saját hálózatunkon. Emiatt érdemes beállítani belépési azonosítónak egy e-mail címet is a fiókodhoz, és ilyen helyzetben erre kérni a belépéshez szükséges kódot. Ezt a webes felületünkön, a "Beállítások / Profil és biztonsági beállítások" pontokban tudod megtenni. ^Dániel
  12. Szia István! A fentiek mellett még a reklámblokkoló kikapcsolását érdemes megpróbálni ha van ilyen. Ha nincs, vagy nem segít a lépés, akkor a fenti infók mellett kérjük, privátan még az alábbi adatokat írd meg nekünk és rögzítünk egy hibabejelentést: - Az előfizető neve - Egy elérhetőségi telefonszám (lehet akár a tiéd is) - Ha otthoni szolgáltatás mellett használod a Telekom TV GO-t, akkor az MT ügyfél-azonosító - A TV GO-ra történő belépéshez használt belépési azonosító - A használt böngészők verziószámai Illetve az átláthatóság kedvéért megköszönjük ha az itt leírt adatokat a privát üzenetedbe is bemásolod, hogy minden meglegyen egyben is. ^Dániel
  13. Telekom szakértő

    Android tv, 1/2-1 percre megáll

    Szia! A leírás pillanatnyi hálózati hibára utal, amit a legtöbbször megold ha pár percre áramtalanítod a beltéri egységeidet és a modemedet. Ezt követeöen egy sorrendi újraindítást kell csinálni, azaz, először csak a modemet helyezd újra áram alá, majd 2-3 perc elteltével a TV beltéri egységeit is. Ha ez nem segít, úgy hibabejelentésre van szükség. Ezt itt a fórumon is rögzíteni tudjuk a számodra, ha privát üzenetben megírod nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatás MT azonosítóját és elérhetőségi telefonszámodat. ^Dániel
  14. Telekom szakértő

    Telekom TV app

    Kedves Szia @csZ! Egyelőre nem tervezzük. Köszönjük a megértésedet. ^Andrea
  15. Telekom szakértő

    Bejelentkezési hiba

    Szia @dr. Nagy Vitéz! Bízunk benne, a probléma már orvosolva lett. Ha mégsem, kérjük, keress minket az m.me/TelekomHU oldalon. ^Andrea
×
×
  • Új...