Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3936
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Telekom szakértő

    Smart box

    Szia Kissbady77! Köszönjük szépen a megkeresést. Szeretnénk kérni egy pontosítást, hogy milyen tartalmat próbálsz kivetíteni, illetve a művelet során kapsz esetleg valamilyen hibaüzenetet? ^Barna
  2. Szia Kanesz! Kérdéseiddel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot illetékes műszaki területünkkel. Ahogy kapunk visszajelzést, úgy azonnal tájékoztatni fogunk. Addig is kis türelmedet kérjük. ^Barna
  3. Kedves @kalasz! Teljesen jogos a jelzésed, és elnézést kérünk a hosszú csendért. Tudjuk, hogy külső szemmel úgy tűnhet, mintha nem történne semmi, de biztosíthatunk róla, hogy a háttérben nem állt meg a munka. Az elmúlt hónapban is folyamatosan dolgoztunk a bevezetésen. Sajnos a helyzet változatlan abban a tekintetben, hogy a partnerekkel való együttműködés szigorú szabályai miatt továbbra sem oszthatunk meg konkrét dátumot vagy verziószámot az RCS funkciók érkezéséről. Ez az oka a hallgatásnak, nem pedig az, hogy feledésbe merült volna ez a nagyon fontos fejlesztés. Természetesen, amint a szolgáltatás elindul, arról a hivatalos kommunikációs csatornáinkon (pl. Facebook oldalunkon, weboldalunkon vagy sajtóközleményben) azonnal tájékoztatást adunk majd. Érdemes ezeket figyelni a friss hírekért. Köszönjük szépen a megértésed és a türelmed! ^Zsolti
  4. Szia @Laci007! Köszönjük a jelzésed! Sajnáljuk, hogy ilyen nem kívánt hívásokat és üzeneteket kapsz! Ha egy konkrét számról érkeznek ezek a hívások és sms-ek, a legjobb védekezés ellene, ha a telefonodon blokkolod a számot. Emellett érdemes lehet a számod titkosítani, hogy a tudakozóból ne legyen az megtalálható. Ebben bármely ügyfélszolgálati elérhetőségünkön tudnak Neked segíteni a munkatársaink. Ahhoz, hogy a bejelentésed továbbítani tudjuk illetékes csoportunknak, kérjük, privát üzenetben küldd meg nekünk a hívások/sms-ek adatait. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  5. Kedves @Gery19871130! Köszönjük a visszajelzésed! Örülünk, hogy frissítést követően megoldódott a probléma! Reméljük, hogy a továbbiakban is hibátlanul fog működni a készüléked! ^Zsolti
  6. Kedves Dávid! Köszönjük a jelzésed! Ha kérdésed adódna, nyugodtan írj nekünk itt vagy privát üzenetben. ^Zsolti
  7. Szia Ágnes72! Köszönjük szépen a türelmedet! A készülékeddel kapcsolatos friss információt megkaptuk illetékes kollégáinktól, mely szerint a Telekom oldaláról már elfogadtuk az OS3 szoftvert (2025. november 3-án). Azonban fontos tudni, hogy a publikálás már a Xiaomi feladata, amire sajnos nekünk nincs ráhatásunk. Érdemes figyelemmel kísérned a Xiaomi hivatalos csatornáit a szoftver megjelenésével kapcsolatban! Köszönjük a megértésedet! ^Gabi
  8. Szia @athew! Válaszoltunk neked privát üzenetedre, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia
  9. Kedves @Balázs007! A hatékonyabb segítségnyújtás érdekében kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a weboldal pontos nevét és egy elérhetőségi nevet, telefonszámot is. Köszönjük! ^Lia
  10. Szia @Laca72! Ha jelenleg is gondot tapasztalsz, várjuk privát megkeresésedet a kért adatokkal. Köszönjük! ^Lia
  11. Kedves @Blackdog! Köszönjük a segítőkészségedet és a küldött linkeket. ^Lia
  12. Kedves @Anonymous.! Megpróbálunk ismét utánakérdezni, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a diagnosztikai adatokat. Köszönjük! ^Lia
  13. Szia @Ágnes72! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak. A válaszukig türelmedet kérjük, köszönjük! ^Lia
  14. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  15. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
×
×
  • Új...