Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3951
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Telekom szakértő

    TV csere történt

    Kedves @Kácsor Józsefné! Ha a TV szolgáltatást tőlünk veszed igénybe és a beltéri egységet (egységeket) nem tudod beüzemelni, szívesen segítünk. Egyéb esetben javasoljuk, egyeztess a gyártóval. ^Andrea
  2. Telekom szakértő

    Telekom Tv Go Samsung Smart Tv

    Kedves Hegedűs János Tibor! Köszönjük a jelzésedet! Folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Jelenleg számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Megértésedet köszönjük! ^Rita
  3. Telekom szakértő

    CAM modul (CI+)

    Szia @Etele von Bahnhof, Rendelkezésre álló információink szerint a közeljövőben nem várható, hogy beltéri egységink nélkül is biztosítani/ kínálni tudjuk a Telekom TV szolgáltatást. Természetesen, amennyiben bármilyen változás történik, azonnal közzétesszük ügyfélértesítési csatornáinkon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  4. Kedves WargamingPlayer! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, és együtt dolgozunk a mielőbbi megoldáson. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  5. Telekom szakértő

    World of Tanks

    Kedves gabo77! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, bízunk a gyors megoldásban. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  6. Kedves Brunnentaler! Ez a funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el. Kérdés esetén, keress minket bátran a jövőben is! ^Szilvi
  7. Telekom szakértő

    Telekom wifi okos eszközök

    Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a lehetőségeknek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  8. Telekom szakértő

    Telefon nem müködik

    Kedves erika70! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  9. Telekom szakértő

    e-mail működése

    Kedves György! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  10. Kedves Krisztián! Köszönjük a visszajelzésed. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, hogy illetékeseink személyre szabott választ/segítséget tudjanak adni. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  11. Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Ezt a problémát optikai hálózat fejlesztés tudja megoldani. Kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítót vagy a pontos címet és utána kérdezünk, hogy várható-e az adott területen fejlesztés. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  12. Szia Istvan57! A használt készülékeket (pl. telefont), akkumulátorokat lehetőséged van leadni, a Telekom üzletekben. Az eszközöket a külön erre a célra rendszeresített és feliratozott tárolóba dobhatod, vagy az ügyfélkiszolgáló pultoknál adhatod le, és igényed szerint, a helyszínen átvételt igazoló bizonylatot is kiállítunk. A XVII. kerületben, a Tesco Pesti út, a 1173 Budapest XVII. ker., Pesti út 5 - 7. címen áll rendelkezésre. ^Kata
  13. Szia Nagyak! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonosítódat és a mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak a kérdésedet. ^Kata
  14. Szia Laci007! Cenzúráról szó sincs, csak adatvédelmi kötelezettségünknek teszünk eleget. Elnézést kérünk a félreértésért! Az előző két bejegyzésedben megadott számok a mi számaink, itt tudod ellenőrizni őket honlapunkon. Ha nem szeretnéd szeretnéd, hogy ajánlatainkkal megkeressünk, kérjük, eszerint módosítsd a beállításaidat a Telekom fiókodban. A honlapon vagy az appban teheted meg, hogy átállítod a nyilatkozataidat. a megkeresésekre vonatkozóan. ^Kata
  15. Telekom szakértő

    Smart box

    Szia Kissbady77! Köszönjük a pontosítást! Kérjük, a a sorrendet pontosan betartva, áramtalanítás, és pár másodperc várakozás után indítsd újra a központi egységet, és ha azon minden led lámpa a szokásos módon világít, akkor a beltéri egységet is. Ha nem oldódik meg a probléma, kérjük, írj privát üzenetet, amiben megadod az MT azonosítódat és egy mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassouk kivizsgálásra az ügyet. ^Kata
×
×
  • Új...