Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3429
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Szia @LCK_Laci Vanda trükkel nem megkerülhető. A vele való célirányos beszélgetés során tud eljuttatni a megfelelő területhez. Ehhez ide kattintva is találhatsz útmutatót: https://bit.ly/2HmRbgs. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  2. Szia klingerzoli! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a részleteket, valamint az MT azonosítódat, egy kapcsolattartó nevet és egy elérhetőségi mobilszámot is, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
  3. Szia István! Amennyiben jelenleg is fennáll a hiba, kérjük, próbáld meg az alkalmazást frissíteni vagy újratelepíteni az eszközödön. Ha ezt követően sem indul el a szolgáltatás, kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat egy értesítési mobil telefonszámot, valamint írd meg, hogy milyen típusú eszközön próbáltad meg a lejátszást elindítani. ^Gabriella
  4. Telekom szakértő

    Pont kiengedése

    Szia KR.Balint! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal a 1414 telefonszámon, akik igyekeznek a segítségedre lenni. Együttműködésedet köszönjük! ^Gabriella
  5. Telekom szakértő

    Xiaomi pad 7

    Szia ISBE! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk az illetékes munkatársainkkal. Egyelőre a türelmedet szeretnénk kérni, amint megkapjuk a választ, értesítünk. ^Gabriella
  6. Szia Judit1983! Privát üzenetben felvettük veled a kapcsolatot, kérjük szépen nézd meg az üzenetet! ^Gabriella
  7. Kedves ÁkosV! Meg is érkezett a válasz illetékes csoportunktól a kérdéseidre. Az SetTopBox-nak nem muszáj közvetlen kábeles csatlakozással a Telekom-os végponti eszközhöz kapcsolódnia, de fontos, hogy amelyik készülék megoldja a kábel helyettesítését az rendelkezzen IGMP Snooping funkcióval, ezen keresztül tud a TV adás működni. A Telekom nem akadályozza külső eszközök használatát, ez a leírt modell működőképes lehet. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  8. Kedves ÁkosV! Köszönjük a megkeresésed, amit továbbítottunk műszakilag illetékes csoportunknak. A válaszuk megérkezéséig a türelmedet kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  9. Kedves udyvokst! Társaságunk jelenleg az ezen az https://bit.ly/3KfjI6G oldalon található eszközöket telepíti. Választási lehetőség sajnos nincs, olyan eszközt létesítenek a kollégák, ami éppen a rendelkezésükre áll. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  10. Telekom szakértő

    Tvgo használata projektoron

    Szia @másikandras, Igen, akár ez is elképzelhető. Amennyiben ez meg is valósul a későbbiekben, ezzel kapcsolatban bővebb információt fogunk megosztani, amely alapján egyszerű lesz döntést hozni. Javasoljuk kövesd figyelemmel ügyfélértesítési csatornáinkat. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  11. Telekom szakértő

    T Phone 2 frissítés

    Kedves abalazs04! A következő frissítés előreláthatólag március hónapban érkezik. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  12. Telekom szakértő

    Tvgo használata projektoron

    Szia @másikandras! Erre sajnos nincs lehetőség. Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  13. Kedves Taqui! Érdemes leellenőrizni a készülékbe helyezett SIM kártya mérete megfelelő-e, illetve a telefon hálózati korlátozását, mely akadálya lehet annak, hogy elfogadja a kártyát. Amennyiben ezek a gondok nem merülhetnek fel, előfordul, hogy az eszköz a szoftver frissítésének hiánya miatt már nem tudja kezelni ezt a SIM-et. Keress minket bizalommal, a jövőben is, ha kérdésed merül fel! ^Szilvi
  14. Telekom szakértő

    Debrecen hálózatfejlesztés

    Szia Yero! Kérjük, a pontos címet írd meg nekünk az m.me/TelekomHU oldalunkra kattintva. Köszönjük az együttműködésedet! ^Andrea
  15. Kedves Valéria! Ha megvan az a műanyag kártya, amiből a SIM kártyát kivetted, annak hátoldalán megtalálod a PUK kódot. Ha ez nincs meg, akkor se aggódj, ez esetben ha be vagy jelentkezve a Telekom alkalmazásba valamelyik eszközödről, a hívószámodra kattintva a SIM beállításai menüpontban találod a PUK kódot. Ha ez sem oldható meg esetedben, akkor a PUK kódot az ide kattintva olvasható további módokon is kérheted. ^Erika
×
×
  • Új...