Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3955
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves @TamaS-51p62KXh! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha az app újratelepítése nem segített, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az alábbi adatokat és hibajegyet rögzítünk: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  2. Telekom szakértő

    Unifi 5G Max Outdoor

    Kedves @cina! Kérjük, hogy keresd ez ügyben az üzleti elérhetőségeinket ide kattintva: Elérhetőségek - Telekom üzleti szolgáltatások. Köszönjük!^Lia
  3. Szia @Józsi21, Ha magán a tableten használod a Telekom TV GO-t és nem egy kiterjesztett képernyőn akkor ez hibás működésre utalhat. Javasoljuk, hogy töröld az alkalmazást, ellenőrizd, hogy van-e elérhető szoftverfrissítése a tabletnek és az alkalmazásnak. Bízunk benne, hogy ezt követően már nem fogsz hibával találkozni. Ha mégis, kérjük, privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, MT azonosítód és a Telekom TV GO-hoz használt e-mail címed elküldésével. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  4. Telekom szakértő

    Bejelölés megszüntetése

    Szia Zoli- Maci! Ez a megoldás eddig mindenknek működött, legalább 5 másodpercig tartsd nyomva vagy ha ez mégsem megy, A Beállítások menüben kapcsold ki a "Talkback"-et. ^Kata
  5. Telekom szakértő

    TV csere történt

    Kedves @Kácsor Józsefné! Ha a TV szolgáltatást tőlünk veszed igénybe és a beltéri egységet (egységeket) nem tudod beüzemelni, szívesen segítünk. Egyéb esetben javasoljuk, egyeztess a gyártóval. ^Andrea
  6. Telekom szakértő

    Telekom Tv Go Samsung Smart Tv

    Kedves Hegedűs János Tibor! Köszönjük a jelzésedet! Folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Jelenleg számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Megértésedet köszönjük! ^Rita
  7. Telekom szakértő

    CAM modul (CI+)

    Szia @Etele von Bahnhof, Rendelkezésre álló információink szerint a közeljövőben nem várható, hogy beltéri egységink nélkül is biztosítani/ kínálni tudjuk a Telekom TV szolgáltatást. Természetesen, amennyiben bármilyen változás történik, azonnal közzétesszük ügyfélértesítési csatornáinkon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  8. Kedves WargamingPlayer! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, és együtt dolgozunk a mielőbbi megoldáson. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  9. Telekom szakértő

    World of Tanks

    Kedves gabo77! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, bízunk a gyors megoldásban. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  10. Kedves Brunnentaler! Ez a funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el. Kérdés esetén, keress minket bátran a jövőben is! ^Szilvi
  11. Telekom szakértő

    Telekom wifi okos eszközök

    Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a lehetőségeknek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  12. Telekom szakértő

    Telefon nem müködik

    Kedves erika70! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  13. Telekom szakértő

    e-mail működése

    Kedves György! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  14. Kedves Krisztián! Köszönjük a visszajelzésed. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, hogy illetékeseink személyre szabott választ/segítséget tudjanak adni. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  15. Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Ezt a problémát optikai hálózat fejlesztés tudja megoldani. Kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítót vagy a pontos címet és utána kérdezünk, hogy várható-e az adott területen fejlesztés. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
×
×
  • Új...