Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3862
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves Nemes94! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett előfizetés telefonszámával vagy MT azonosítóval illetve kérjük szépen, hogy mellékel mellé egy képernyőképet is problémáról, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Előre is köszönjük! ^Szilvia
  2. Telekom szakértő

    Telekom set top box

    Kedves Kovács Richárd! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint a mobil elérhetőségeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk! ^Szilvia
  3. Kedves Santiago! Amennyiben távirányító problémát tapasztalsz kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítódat és egy mobil elérhetőséget, hogy csere kérelmedet rögzíteni tudjuk. ^Zoli
  4. Telekom szakértő

    Kézikonzol

    Szia! Illetékes csoportunk visszajelzése alapján az MSI CLAW 8 várható a kínálatba december környékén. ^Zoli
  5. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @marcsi_! Köszönjük az érdeklődésed! A promócióról és az aktiválás lépéseiről részletes leírást ezen az oldalunkon találsz: SkyShowtime most 60 napig díjmentesen – Telekom lakossági szolgáltatások Szeretnénk kiemelni, hogy október 31-ig van lehetőség élni a kedvezménnyel, amelyet bejelentkezve a Telekom fiókodba a linkelt oldalon tudsz aktiválni. Az esetedben, ha IPTV díjcsomaggal rendelkezel, a mobil előfizetésed mellé tudod igényelni a szolgáltatást. Amennyiben további segítségre lenne szükséged, nyugodtan kérd kollégáink segítségét a chaten, amelyet ide kattintva érhetsz el. ^Zsolti
  6. Telekom szakértő

    Kimenő hívás

    Szia Erzsóka! A készüléked hívások menüpontján belül keress hívásbeállítás menüpontot és annak részeként Kiegészítő szolgáltatásokat. Ilyen kiegészítő szolgáltatás a híváskorlátozás és a hívásátirányítás, itt ellenőrizheted, hogy megfelelőek-e a beállításaid. ^Kata
  7. Szia Nikolett! A PUK kód díjmentesen megtekinthető a Telekom weboldalán a saját fiókodba belépve. Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd kattints a "Részletek" gombra. Az oldal alján, az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél találod meg a PUK kódot. Telekom Alkalmazásban is könnyedén hozzáférhetsz a PUK kódodhoz. (Az applikáció letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból is.) Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd a"SIM beállításai PUK" menüpontban válaszd a "SIM információ"-kat és azon belül a "PUK1 lekérdezés"-t. ^Kata
  8. Kedves dr.Kovácsné! Köszönjük érdeklődésedet! Folyamatos tartózkodáshoz vezetékes internetre és TV szolgáltatásra lenne szükséged, vagy ideiglenes tartózkodáshoz szeretnéd igénybe venni? ^Szilvia
  9. Kedves Roland74! Örömmel olvastuk visszajelzésedet, köszönjük, hogy megosztottad velünk! Használd egészséggel a készüléket! ^Szilvia
  10. Telekom szakértő

    TV GO

    Kedves Gyöngyvirág! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat, Telekom Fiókhoz tartozó email címedet, azt, hogy milyen eszközről szeretnéd használni és böngésződ típusát. Az információk alapján szakértő kollégáink segítségével kivizsgáljuk és megoldjuk a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
  11. Telekom szakértő

    SmartBox

    Szia @banderasz66! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia
  12. Szia Gergő! Javasoljuk, hogy a készülékedet vidd be egyik Telekom üzletünkbe és kivizsgáljuk esetedet. A garanciajegyet vidd magaddal, melyet a Telekom fiókodban találsz a "Dokumentumok" között. A javítással kapcsolatban bővebb információt ide kattintva olvashatsz. ^Lia
  13. Szia Ricsii2001! A Hitelesített Telekom Fiók törlése kizárólag ügyintézőtől kérhető. Legegyszerűbben a weboldalunkon felugró chat-en (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) kérheted úgy, hogy annak ideje alatt belépsz az érintett Hitelesített Telekom fiókodba. Megértésedet és együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra
  14. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Meghatározott biztonsági rendszerkövetelménynek kell megfelelnie az adott eszköznek. A társaságunk által forgalmazott készülékeken biztosított a Telekom app megfelelő működése. Egyéb cégektől beszerzett saját eszközökön nem garantált. Ennek oka, hogy ezeken teszteltük az adott szoftververziókhoz az appot, míg a nem tőlünk származó készülékeken lehetnek olyan módosítások melyeket az app szoftvere biztonsági kockázatként érzékel és emiatt nem működik. Amennyiben sikeresen frissítetted telefonodat, akkor azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Ha a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
  15. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Amennyiben a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
×
×
  • Új...