Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3923
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  2. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  3. Telekom szakértő

    Dunavarsány optikai kábel

    Szia @Dank35! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes, ahol a pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. ^Lia
  4. Szia @Vathy Roland! Köszönjük érdeklődésedet! Ha megírod a pontos címedet, megnézzük neked, de te is bármikor ellenőrizheted weboldalunkon: Telekom szolgáltatások - szolgáltatás módosítás. Ha tetszik az ajánlat, az igényedet is add le bátran honlapunkon. ^Lia
  5. Telekom szakértő

    Vásárlás

    Szia @yandelus! Az első esedékes részletet az átvétel utáni első vagy második havi számlán tüntetjük fel. A törlesztő részleteket minden hónap utolsó napjáig, havonta szükséges teljesítened, egészen addig, míg az utolsó részlet is lejár. ^Lia
  6. Telekom szakértő

    KAON okos wifi

    Szia @vucok! Jelentkezz be a közösségbe, kattints a boríték ikonra a privát üzenetek megnyitásához vagy írj nekünk Facebook Messengeren: m.me/TelekomHU. ^Lia
  7. Telekom szakértő

    KAON okos wifi

    Kedves @Vucokvucok A nyilvános felületen rendszerünk biztonsági okokból cenzúrázza az ügyféladatokat, így azt mi sem láthatjuk. Kérjük, keress minket privát üzenetben és ott írd meg az azonosítódat. Így illetéktelenek nem láthatják azt, mi viszont igen Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  8. Kedves Homoki Zsolt! Köszönjük szépen a türelmedet! Munkatársaink visszajelzése alapján az utolsó elfogadott frissítés az alábbi: Xiaomi 15 Ultra O1 OS3.0.3.0.WOAEUXM Android 16. A publikálása a készülékgyártótól függ, ezért bízunk benne, hogy hamarosan elérhető lesz ügyfeleinknek. Nagyon szépen köszönjük az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia
  9. Kedves tamasszabo! Kérjük ellenőrizd le az alábbi beállításokat: Bejövő (POP/IMAP) szerverek • POP3: mail.t-online.hu Használható portok: 110 (alap) vagy 995 SSL titkosítással • IMAP: mail.t-online.hu Használható portok: 143 (alap) vagy 993 SSL titkosítással • SMTP: mail.t-online.hu Használható portok: 25 (alap) vagy 465 SSL titkosítással, 587 TLS titkosítással Amennyiben minden rendben van, írd meg nekünk érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal privát üzenetben és segítségedre leszünk! Köszönjük! ^Szilvi
  10. Kedves wébertamás! Ahhoz, hogy leellenőrizhessük szolgáltatásaidat, és a pontos árat, kérjük, hogy írj nekünk privát üzenetet m.me/TelekomHU oldalunkon érintett telefonszámoddal és segítünk. Köszönjük! ^Szilvi
  11. Telekom szakértő

    KAON okos wifi

    Szia Vucokvucok! Kérjük szépen, keress meg bennünket privát üzenetben ahol küldd el nekünk az MT ügyfél-azonosítódat valamint a pontos hibajelenséget/hibaüzenetet, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella
  12. Kedves dragonkalo! Köszönjük érdeklődésedet! Kérjük szépen, hogy írd meg nekünk privát üzenetben a pontos címet, hogy egyeztetni tudjunk illetékes munkatársainkkal. Köszönjük! ^Szilvia
  13. Telekom szakértő

    Android tv jeltovábbítás

    Kedves @Brunnentaler! További türelmedet szeretnénk kérni válaszunkig! Köszönjük! ^Szilvia
  14. Kedves Balambeer! A fenti menüben a borítékra kattintva is írhatsz nekünk, de ellenőriztük a díjcsomagot és a lemondást kérheted e-mailben is ezen az oldalon feltüntetett folyamat szerint, ahol lemondó nyilatkozatot is találsz. Reméljük, hogy tudtunk segíteni. Állunk rendelkezésedre a továbbiakban is.^Szilvia
  15. Kedves Hipno! Elnézésedet kérjük az elírás miatt "megkeresésedet". ^Szilvia
×
×
  • Új...