Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3352
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Kedves Zsolt! A kellemetlenségért ez úton is elnézésedet kérjük. A hibát Vanda segítségével, közvetlenül is bejelentheted, akár ügyintézői közreműködés nélkül is. Virtuális asszisztensünk telefonon és chat-en is önállónan képes rögzíteni a bejelentést. Ehhez érdemes csak egy-egy szóval válaszolni a kérdéseire, a részleteket pedig majd ez alapján műszakis kollégáink fogják vizsgálni és javítani. A Vandával való kapcsolattartáshoz IDE kattintva találhatsz tippeket. Természetesen mi is szívesen rögzítünk részedre hibajegyet, ha privát üzenetben megírod nekünk az előfizető teljes nevét, elérhetőségi mobilszámát, valamint a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel
  2. Telekom szakértő

    Lassú bekapcsolás

    Kedves @hogy! Felvettük Veled a kapcsolatot privát üzenetben. ^Zsani
  3. Szia @Martinz1! Az alábbi beállításokat javasoljuk, hogy próbáld meg az Outlook levelező rendszeredben: Kiszolgáló: mail.t-online.hu SMTP port: 587 (STARTTLS) IMAP port: 993 (SSL/TLS) Abban az esetben, ha így sem működik a levélküldés, akkor kérjük, hogy privát üzenetben add meg az MT azonosítódat és a mobilelérhetőségedet is! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  4. Telekom szakértő

    Lefagyott műsorcsatornák

    Szia @parduc63! Szomorúan olvastuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Javasoljuk, hogy 5 percre áramtalanítsd az eszközeidet, úgy, hogy a modemet kapcsold vissza első körben. Amikor a rendszer helyreállt, akkor üzemeld be a vevőegységeket is és tekintsd meg a működésüket. Amennyiben ezután is tapasztalható a probléma, akkor kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat és elérhetőségedet (mobiltelefonszámodat) és rögzítjük a bejelentésedet! Együttműködésedet köszönjük! Várjuk visszajelzésedet. ^Zoltán
  5. Amennyiben a későbbiekben MultiSIM szolgáltatásunk Domino feltöltőkártyákra is ki tudjuk terjeszteni értesíteni fogjuk ügyfeleinket a megszokott ügyfélértesítési csatornáinkon keresztül. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  6. Telekom szakértő

    Xbox game pass

    Szia @zoobr86 Ha a Google Playstore-on keresztül próbálsz vásárolni ott felkínálja helyesen a lehetőséget? Mert ha igen, akkor érdemes lenne a Microsofttal egyeztetni, hogy ezt a lehetőséget vizsgálják felül és engedjék, hogy elérhetővé váljon. ^Oszkár
  7. Telekom szakértő

    Lassú bekapcsolás

    Szia @hogy Amennyiben még nem hajtottál végre egy hosszabb áramtalanítást kérjük, tedd meg. Ha ezt követően sem tapasztalsz változást, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartói mobilszámodat, illetve egy részletes leírást a tapasztaltakról. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  8. Telekom szakértő

    Flottas csomag

    Szia xabacs! A kért adatokat privát üzeneten keresztül küld el nekünk ezen a felületen, hogy illetéktelenek ne láthassák, mert ha posztolva írsz, azt bárki olvashatja. ^Barna
  9. Kedves Zs.anti! Amennyiben a MultiSim szolgáltatásunkra gondolsz, azt kizárólag csak előfizetés mellé tudod igényelni, Dominora sajnos nem. ^Barna
  10. Hi G K! Please write your MT ID and mobile phone number and we will forward your fault report to our technical colleagues. ^Kata
  11. Telekom szakértő

    Smartbox műsorújsága

    Kedves Ferenc! A betűméret nem állítható, azonban folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatást, bízunk benne, hogy egy következő verzióval már sokkal elégedettebb leszel. ^Erika
  12. Kedves Ilona Erzsébet! Promóciónkban kártyafüggetlen készüléket adunk, azonban csak ügyfeleink részére tudjuk biztosítani. Megértésedet köszönjük! ^Erika
  13. Telekom szakértő

    Flottas csomag

    Kérjük, ellenőrizd, hogy az app legfrissebb verziióját használod-e, illetve a készüléked minden frissítését letöltötted-e. Ha mégsem így lenne, küldd el az alábbi adatokat, és továbbítjuk kivizsgálásra a hibát: Hívószám, Platform (Android/iOS), Operációs rendszer verzió, Jailbroken/rootolt? (Igen/Nem), Telekom Alkalmazás verzió, Észlelés időpontja (pl. 2020.11.06. 15-16 óra között), Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI, milyen azonosítóval léptél be, ha facebook-kal akkor kell a hozzá tartozó e-mail cím is. ^Kata
  14. Telekom szakértő

    Flottas csomag

    Kedves Xabacs! Az app-on belül, a Menübe belépve keresd a Beállításokat és azon belül az Előfizetések-et, abba belépve kezelhetők az előfizetéseid, ott van a kuka ikon-ja. ^Kata
  15. Telekom szakértő

    Flottas csomag

    Szia Xabacs! Igen, abba a fiókba kell bejelentkezned, amit kezelni akarsz. ^Kata
×
×
  • Új...