teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.369
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

6 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    140
    140

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

9.164 profilmegtekintés
  1. Hello @KérdŐ, valószínűleg rendszerhiba vagy bénaság okozza (automatikusan átbillent valami vagy valaki véletlenül átbillentette, amikor még nem kellett volna) az előrendelés egy központi készletből megy, ott nincs olyan, hogy Józsi jófejségből félrerak pár darabot a vip ügyfeleinek. bár nem tudom, de elképzelhetőnek tartom, hogy üzletben rendelve, vásárolva (a hentes, a pék vagy a zöldséges törzsvásárlós megoldásai alapján szabadon) viszont lehet ilyen. mindenesetre az biztos, hogy az Apple (saját összeesküvés-elméletem, hogy szándékosan, a marketing részeként) rendszeresen kevesebbet ad az új telókból, mint amennyire igény van így az első pár hónapban sajna nem egyedi a várakozás a kiszemelt darabra (jómagam Androidot használok, tehát nem futottam bele, de itt a fórumon többször többen jelezték már)
  2. Hello, én a helyetekben kipróbálnám a 1252-t is (valami almárka, így hátha). ha ezzel sem megy, akkor sajna nincs tippem, és a Té, a Hitachi vagy a távirányító gyártó helpdeskjének se lesz (szerintem)
  3. Hello, én is örültem volna neki , de akkor bejött a papírforma, nincs rá megoldás (sat-on is jó lett volna, és most tervezem, hogy iptv-re váltok)
  4. airties

    Hello, erről jut eszembe, időközben én is felpattintottam az AirTies-t. arra még nem volt érkezésem, hogy térképszerűen lemérjem, mint az előző rendszereim, de elsőre meg vagyok vele elégedve. az emeleten a lefedettség és a sebesség is érezhetően jobb lett (párat azért mértem persze ), de az már most látszik, hogy a várakozásnak megfelelően nem elég a kettes csomag (változatlanul nem értem, hogy ki és miért találta ki, hogy ebből kettő a max). a földszintre kellene még kettő. ott is mértem párat, nem lett rosszabb, de jobb sem. mérek majd becsületesen, aztán valószínűleg nézek majd használtan plusz kettőt, azzal valószínűleg tökéletes lesz mindenhol (nem kicsi a ház, ha kicsi lenne, valószínűleg elég lenne a kettő)
  5. Hello @gejza53, ha néha nem jelenik meg, akkor a hívó nem küldi. ezzel nem tudsz mit kezdeni, ő állít(hat)ja. ha soha nem jelenik meg, akkor nincs hívószámkijelzésed. ezt a Telekom appban vagy a Té honlapján belépve vagy ügyfélszolgálaton is megrendelheted (emlékeim szerint díjcsomagfüggő hogy ingyenes vagy némi havidíja van)
  6. Szorítok Sophie. volt ilyesmi ügyem is velük egyébként, ami viszont számodra sajna inkább csak az átfutásban hasonlít. egy lemondást elfelejtettek kezelni, a cimbim nem nagyon nézegette a számlát, így későn, sok-sok hónap múlva szólt (családban, ismeretségi körben én szoktam felkarolni az ilyeneket). de aztán a lent javasolt módon intézve a Té elnézést kért, és azonnal jóváírt mindent. ott látszott, hogy lemondásig igen, utána már nem használták, tehát adott volt a sima happy end. de ott ugye szerződés oldalról is ez volt az elvárt, nálad meg a fair kezelésre lehet hivatkozni (remélem, hogy az ugyanúgy elég lesz, bár gyanítom, hogy ha bejönne a legjobb verzió, akkor is levonják a költségeket, áfát, ilyeneket, amiket állambácsi felé időközben be kellett csengetniük) meglátjuk, és annyi még, hogy a válaszra 30 napjuk van (azért többnyire gyorsabb, de ne számíts holnapi reakcióra)
  7. A Ténél pl. ilyen van. a nevében és a jellemzőknél is ott van, hogy eSIM-es vagy a gyerkőcös is jó (sőt, időseknek talán még jobb), abba szerintem normál SIM-et tehetsz, de annál nincs monitorozás funkció szóval a lényeg, hogy a leírásban legyen benne az eSIM vagy a SIM vagy a GSM (ha elakadsz, akkor gyere, segítünk)
  8. Hello @tajoeskl, önállóan csak akkor, ha eSIM-es, tehát ilyet keress. az lehet önálló előfizu vagy MultiSIM, de valaminek "adagolnia" kell a hívást, netet. egyébként csak akkor szuperál, ha wifit adsz neki, az meg kórházban ugye...
  9. Hello @malvin, vigasztaljon, hogy csak némi időt nyertél volna. a Té már olyan régen zárta a webtárhelyet (saccra 4-5-6 éve?), hogy bármikor kivezethetik (az ászf-jükben sem találtam már róla semmit, nemhogy a honlapjukon). így viszont kaptál Magenta kedvezményeket, ami értékben, funkcionalitásban bőven több, mint az 50 megás tárhely (emlékeim szerint ennyit adtak, helyette bármikor találsz másik ingyeneset)
  10. Hello @Sophie, szerződéses oldalról szerintem ez sakk-matt (rábólintott, aláírta, elhozta, egy évig fizette stb.), de hasonló ügyek kezelésében nagyságrendekkel rugalmasabb a Té, mint bármelyik másik cég, amivel eddig dolgom volt. így a helyedben én (apukád nevében) leírnám nekik a történteket (adatokkal, részletesen hol, mikor, mi volt és kiemelve a nem volt mobilinternet forgalom és ki sem bontotta a cuccot részeket, mert ha ez tényleg így van, akkor sokkal kedvezőbb a leányzó fekvése). meg persze azt, hogy milyen megoldást szeretne (szeretnél). majd írd meg, légyszi, hogy mi lett a vége, érdekel hangsúlyosan zárójelben én megbeszélném vele (mint ahogyan megtettem a hasonló korú szülőkkel, apósékkal), hogy bármilyen csuda ajánlatot kap bárkitől, kérjen egy szóróanyagot vagy legalább egy telefonszámot, és majd utólag te jelentkezel az illetőnél a döntéssel (ami nálunk szinte soha nem következik be, mert osztás-szorzás után majdnem mindig van jobb megoldás)
  11. Hello @Krinyo, egyelőre ezen a telón nem megy, illetve külföldön másik telóval sem. így magát a szolgáltatást lehet, hogy bekapcsolták, de nem fog működni
  12. Hello @marsall, azt gyanítom, hogy friss az összerendelés. ilyenkor szerintem a következőtől jeleníti meg az újonnan csatolt előfizu számláját
  13. használat

    Hello, meg ennek 4. pontja (a 7. hónaptól nézik, hogy megfeleltél-e)
  14. kábelnet

    Hello @Atesz, passz, talán szellőzés vagy szimplán megszokás. nekem az tetszene, ha olyan házakkal adnák, amit így is, meg úgy is lehet használni (bútorzat kérdése, azt meg azért cserélgeti az ember)
  15. Hello @kt0516, próbálkozz az abuse@telekom.hu címen. több tagtársnak segítettek már, írd le részletesen nekik, hogy mikor, hol, hogyan akad (viszont ne számíts válaszra, ha náluk van, akkor megoldják, és egyszer csak megy )