teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.256
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

5 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    129
    129

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

7.247 profilmegtekintés
  1. Hello @Niki35, a normál számlákban nézted? annak idején azokban volt
  2. Hello @Yooozi, bármi lehet, de az általad írtak alapján én a helyetekben egyeztetnék a Tével (kábé azonos helyen, full térerőn több típus ugyanazt produkálja, miközben máshol minden rendben, már ha a többiek is csak ott tapasztalják). ha a hálózati rész kizárva, akkor lehet gondolkodni, hogy mi lehet még
  3. Hello @Janenorman, mivel külföldön élsz, így a kályhától az adategyeztetés törvényi kötelezettség itthon, és évente kell megejteni. a Té honlapján vagy telefonon is intézhető, tehát emiatt nem kell hazajönnöd, de ha kicsúszol a határidőből (jegyezheted magadnak, hogy mikor kell, de előtte sms-ekben is figyelmeztetnek, csak ahogyan írtad, szeptemberben használtad utoljára, így ezeket nem kaptad meg), akkor szintén törvényi kötelezettség, hogy a szolgáltatóknak meg kell szüntetni a számot. no itt jön a bonyodalom, mert elvileg erre is van megoldás (fusd át a linkelt oldal "Mi a teendőm, ha nem regisztráltam határidőre, de szeretném megtartani a telefonszámomat?" részét), csak nem tudom, hogy ez külföldről járható-e. ha nem, akkor a továbbiakhoz kell egy beépített ember itthon, valakinek Té üzletben meg kellene vásárolnia a számot (de ez előfizuval megy, Domino kártyával tudtommal nem)
  4. Hello @HuszarK, sajnálom nagyon, de ügyfélként erre sajnos nem tudunk érdemben reagálni itt a fórumon. így tudod megírni a Tének, ha ilyen választ vársz. általánosságban pedig szerelő tudja megmondani, de lehet, hogy ő is csak bontással (társasházban szerintem oka lehet például, hogy valaki felújítás közben véletlenül szétfúrta) a leírtak alapján számomra nem egyértelmű, hogy mi történt, mit beszéltetek meg a szerelőkkel, mit nem, mi volt "üzemszerű", mi történt az érdekedben, a kérésednek megfelelően vagy éppen annak ellenére. képekkel körítve valószínűleg összeállna (mi az ajtófélfa törés, mi a magasban vezetés és ez hogyan jön a tapétázó ügyességéhez, illetve a könyvállvány miért nem szétszedhető egy optikai kábel miatt). igazából az sem derül ki a leírásodból, hogy ha bevezetékelték az új kábelt (amit csak akkor tesznek, ha az jó), akkor végül miért nem optikán kapod a szolgáltatásaid? az optika biztosan jobb a koaxnál, a réznél meg pláne, így a valót mondták neked (a wifi fejlesztés alatt nem tudom, hogy mit értesz, és miért kellene várnod rá). olyan meg nincs, hogy pont a legkevesebb adatot igénylő telefonvonallal spórolnak, szóval valami nagyon nem stimmel majd írd meg, légyszi, hogy mi lett a vége, kíváncsi vagyok
  5. Hello, nekem az az utolsó infóm, hogy ezek a telók maradnak Android 7-en
  6. Hello @Viktorkájé, és biztatnak valamivel? zárójelben a Kapitány dalával meg vigyázz, mert azt is megénekelte benne, hogy a TV öl
  7. Köszönik, javítják
  8. Most, hogy átfutottam az egész topikot, beugrott, hogy a pirosakkal kapcsolatban bizony igazam volt, tavaly nyáron elkaszálták őket
  9. Meg előtte megy SMS, csak akkor van ciki, ha nem használod, mert akkor hiába figyelmeztetnek (rokonok hordanak ilyeneket hozzám, hogy segítsek, mert nem boldogulnak vele, aztán kiderül, hogy miért) valamelyik reggel fél füllel hallottam a rádióban, hogy bankoknál és egyéb pénztárakban is bevezetik, mert az nekünk jó (szerencsére ott nem éves, csak egyszeri, de szerintem tök fölösleges, nyitásnál minden pénzintézet elkér minden adatot, lemásol mindent, és a számláidat nem adogatod tovább) ráadásul azt csak személyesen lehet (két bankom és két pénztári tagságom van, szóval 1-2 nap szabi megy majd csak erre)
  10. Hello @Kalimera, tudtommal nincs, viszont köszi a jelzést, továbbítom
  11. Hello @anrás230, sajna igen, ugyanis nem biztos, hogy csak a hűségidő lejárta után függetlenítenek (a Ténél biztosan kérheted korábban is, a többieknél nem tudom)
  12. Hello @laci5909, ezek alapján bétának sem viszont ahogyan a Tés mondta neked, még dolgoznak rajta
  13. Hello @Niki35, a számláknál kellene, nem a dokumentumoknál (nálam az ott lévő számlák részen csak az eszközvásárlások számlái vannak)
  14. Hello @tDr1v3r, ha húzódik a megoldás, akkor tipp, Té üzletben ilyen esetekben is menni szokott a vásárlás
  15. Hello @Lakatos norbert, ha nem véletlen, hogy a roaming témában kérdeztél, akkor pluszinfó, hogy külföldi emeltdíjas számra sehogyan. részletek még a Té honlapján, itt