teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.332
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

5 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    136
    136

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

8.538 profilmegtekintés
  1. Hello, működik! legalábbis havidíjasnál, Domino még folyamatban
  2. Hello, rákérdeztem, de nincs újdonság sajna, javítják
  3. Hello, nicsak, akkor nem csak nálam vannak ilyen beltérik?
  4. Hello, én is viszont én még nem kaptam meg a friss számlát, így nem látom, hogy mit írtak, mikorra várható?
  5. Hello @Lebowski, a beltériden (nem a tévén) menü/ beállítások/ általános/ elsődleges hang (vagy valami ilyesmi, mert valószínűleg típustól is függ)/ magyar ha sem a ki-bekapcs, sem ez nem segít, akkor viszont keresd a Tét, mert hiba lesz
  6. Szívesen megkértem a Tés kontaktom, hogy jelezze, ha megjavult, és akkor megírom majd itt
  7. Hello @anna175, jól gondoltad, ha a nagymamád a számok tulaja, akkor akárhányszor regisztráltatok akárhány telefonszámáról, csak az első regisztráció játszott
  8. Hello, én is az HBO-t kértem, nekem is mától megy (vagy csak ma vettem észre ). viszont a regisztrációnál az volt a mondás (írás), hogy 07.10-ig, máig aktiválják, így éjfélig még időben vannak
  9. Hello @tomzee, köszi, hogy megírtad (én még nem találkoztam ilyennel, ha mindenkinél így megy, az tényleg nem túl felhasználóbarát), továbbítom a Tés kontaktomnak
  10. Hello @CAnita, a btz által írtakon túli mellékzönge (vagy másképpen az alapok bolygatása), én az első eset után elvettem volna tőle az előfizetést. elérésre nálunk a gyereknek Domino van, ott annyit használ, amennyit töltök rá (pár ezer Ft), így gyorsan kiderülnek az ilyenek, és nincs nagy para. egyszer futott bele emeltdíjas ügybe (oké, az csak hasonló, de a mechanizmus ugyanaz), egyenleg huss, így tiltottam mindent, megbeszéltük, azóta nincs gond (de marad a Domino )
  11. Hello, átmeneti hiba
  12. Hello @geza, ha pontosabbat szeretnél, próbáld a Té chatet (bár attól tartok, ők is ezt használják, így nem nagyon jutsz közelebb). a Té oldalán böngészd pl. a telókat, és hamarosan megjelenik
  13. Hello @Kikitubbies, valószínűleg jól csinálod, csak egy hiba miatt pár napja nem megy a fizetés (és ezek alapján az összekapcsolás sem). a Té dolgozik rajta
  14. Hello, a leírtak alapján az van, amit szaboadam írt. ha a kábeles kapcsolat oké (ez a Tés rész), akkor valószínűleg router csere lesz mindkettőtöknél a megoldás. előtte azért nézzétek meg a használt wifi csatorna zsúfoltságát, szükség szerint módosítsátok, és hp86, nálad bejöhet, hogy az új helyen önmagában egy router nem lesz elég (nálam jelerősítővel megy, de azzal is harmatgyenge, így most térek át mesh-re, amiből szerintem 3-4 kell majd)
  15. Hello @geza, a Té honlapja alapján igen (a címed beadva ez jön fel: " A megadott címen van elérhető internet szolgáltatásunk, ugyanakkor tervezzük a 2000 Mbit/s sebességű internet kiépítését is. Addig is válassz a jelenleg elérhető szolgáltatásaink közül, mert később egyszerűen átválthatsz a magasabb szolgáltatásra! ")