Nehezen találok szavakat arra, amit a Telekom az online felületén művel.
Megrendelek egy 1 gigás csomagot, elkezdek netezni és folyamatosan azt írja a csodás kis rendszerük a szolgáltatások listájánál, hogy 1 gigabájtból 1 gigabájt maradt. Holott akkor már vagy 3 napja használtam a szolgáltatást. Egy hét után ma úgy döntöttem, hogy akkor leforgalmazom a maradék adatot. Ma is úgy indult, hogy a rendszer szerint még semmit nem használtam fel.
Azaz gyakorlatilag az 1 gigabájtnyi adatforgalom felhasználását nem tudtam nyomonkövetni, mert folyamatosan azt írta, hogy nem használtam fel semmit. Azaz úgy verhettek át, ahogy akartak.
Most egyszercsak megállt és azt látom az online felületen, hogy nemes egyszerűséggel, nemhogy nem írja, hogy felhasználtam bármennyit is és mondjuk maradt 0 mega, hanem egyenesen eltűnt ez a lenyíló rész. Gyakorlatilag átkerült a megrendelhető csomagok közé.
"legfeljebb 32 kbit/s le- és feltöltési sebességgel mobilinternetezhetsz tovább"
Hát ez nyilván semmit nem ér már, mert a leggagyibb weboldal emberi idő alatti betöltéséhez is kell minimum 1 megabit.
A másik amit egyszerűen nem értek, hogy az online felületen megrendelhető szolgáltatások kínálata miért kb. a harmada annak, ami a *111#-en keresztül elérhető?
Ha csak az 1 gigabájtos csomag lemondását vesszük:
Online felület: Nem mondhatom le csak személyesen, telefonon stb.. stb..
*111#: A szolgáltatás megrendelhető, lemondható simán.
Másik csodálatos példa: Régebben szükségem volt nagyobb mennyiségű SMS-re, ezért rendeltem egy SMS S csomagot.
Online felület: Nem is látható ilyen, csak az SMS M csomag, ami csak hálón belüli smseket tartalmaz.
*111#: Van SMS S csomag is és megrendelhető, lemondható.
Szóval valaki (akinek ez lenne a dolga) miért nem egységesíti már végre az online felületet és a *111#-et, hogy mindkét helyen ugyanazok a szolgáltatások legyenek megrendelhetők és lemondhatók? 2016-ban ez olyan óriási elvárás?
Kérdés
ntamas
Sziasztok!
Nehezen találok szavakat arra, amit a Telekom az online felületén művel.
Megrendelek egy 1 gigás csomagot, elkezdek netezni és folyamatosan azt írja a csodás kis rendszerük a szolgáltatások listájánál, hogy 1 gigabájtból 1 gigabájt maradt. Holott akkor már vagy 3 napja használtam a szolgáltatást. Egy hét után ma úgy döntöttem, hogy akkor leforgalmazom a maradék adatot. Ma is úgy indult, hogy a rendszer szerint még semmit nem használtam fel.
Azaz gyakorlatilag az 1 gigabájtnyi adatforgalom felhasználását nem tudtam nyomonkövetni, mert folyamatosan azt írta, hogy nem használtam fel semmit. Azaz úgy verhettek át, ahogy akartak.
Most egyszercsak megállt és azt látom az online felületen, hogy nemes egyszerűséggel, nemhogy nem írja, hogy felhasználtam bármennyit is és mondjuk maradt 0 mega, hanem egyenesen eltűnt ez a lenyíló rész. Gyakorlatilag átkerült a megrendelhető csomagok közé.
"legfeljebb 32 kbit/s le- és feltöltési sebességgel mobilinternetezhetsz tovább"
Hát ez nyilván semmit nem ér már, mert a leggagyibb weboldal emberi idő alatti betöltéséhez is kell minimum 1 megabit.
A másik amit egyszerűen nem értek, hogy az online felületen megrendelhető szolgáltatások kínálata miért kb. a harmada annak, ami a *111#-en keresztül elérhető?
Ha csak az 1 gigabájtos csomag lemondását vesszük:
Online felület: Nem mondhatom le csak személyesen, telefonon stb.. stb..
*111#: A szolgáltatás megrendelhető, lemondható simán.
Másik csodálatos példa: Régebben szükségem volt nagyobb mennyiségű SMS-re, ezért rendeltem egy SMS S csomagot.
Online felület: Nem is látható ilyen, csak az SMS M csomag, ami csak hálón belüli smseket tartalmaz.
*111#: Van SMS S csomag is és megrendelhető, lemondható.
Szóval valaki (akinek ez lenne a dolga) miért nem egységesíti már végre az online felületet és a *111#-et, hogy mindkét helyen ugyanazok a szolgáltatások legyenek megrendelhetők és lemondhatók? 2016-ban ez olyan óriási elvárás?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
16 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.