Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Idegesítő online szolgáltatásmegrendelő


ntamas

Kérdés

Sziasztok!

Nehezen találok szavakat arra, amit a Telekom az online felületén művel.

Megrendelek egy 1 gigás csomagot, elkezdek netezni és folyamatosan azt írja a csodás kis rendszerük a szolgáltatások listájánál, hogy 1 gigabájtból 1 gigabájt maradt. Holott akkor már vagy 3 napja használtam a szolgáltatást. Egy hét után ma úgy döntöttem, hogy akkor leforgalmazom a maradék adatot. Ma is úgy indult, hogy a rendszer szerint még semmit nem használtam fel.

Azaz gyakorlatilag az 1 gigabájtnyi adatforgalom felhasználását nem tudtam nyomonkövetni, mert folyamatosan azt írta, hogy nem használtam fel semmit. Azaz úgy verhettek át, ahogy akartak.

Most egyszercsak megállt és azt látom az online felületen, hogy nemes egyszerűséggel, nemhogy nem írja, hogy felhasználtam bármennyit is és mondjuk maradt 0 mega, hanem egyenesen eltűnt ez a lenyíló rész. Gyakorlatilag átkerült a megrendelhető csomagok közé.

"legfeljebb 32 kbit/s le- és feltöltési sebességgel mobilinternetezhetsz tovább"

Hát ez nyilván semmit nem ér már, mert a leggagyibb weboldal emberi idő alatti betöltéséhez is kell minimum 1 megabit.

A másik amit egyszerűen nem értek, hogy az online felületen megrendelhető szolgáltatások kínálata miért kb. a harmada annak, ami a *111#-en keresztül elérhető?

Ha csak az 1 gigabájtos csomag lemondását vesszük:

Online felület: Nem mondhatom le csak személyesen, telefonon stb.. stb..

*111#: A szolgáltatás megrendelhető, lemondható simán.

Másik csodálatos példa: Régebben szükségem volt nagyobb mennyiségű SMS-re, ezért rendeltem egy SMS S csomagot.

Online felület: Nem is látható ilyen, csak az SMS M csomag, ami csak hálón belüli smseket tartalmaz.

*111#: Van SMS S csomag is és megrendelhető, lemondható.

Szóval valaki (akinek ez lenne a dolga) miért nem egységesíti már végre az online felületet és a *111#-et, hogy mindkét helyen ugyanazok a szolgáltatások legyenek megrendelhetők és lemondhatók? 2016-ban ez olyan óriási elvárás?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

@ntamas

Mivel nálam és pár másik felhasználónál (2 ismerősömtől kérdeztem meg) jól működik, ezért kéne letesztelni, hogy nem e a böngésződdel van a probléma, mert ha a rendszer nem működne normálisan, akkor nálam és más ismerősömnél is probléma lenne. De akiket megkérdeztem azok mind előfizetésesek, így még belejátszat az hogy a rendszerrel van mégiscsak a gond de dominókártyás fronton. Ezért fontos tényező a böngédző és az is, hogy milyen csomagod van. Ezért jó, hogy rákérdezett @zoli62. Fontos információ annak érdekében, hogy kiderüljön, hogy mi lehet a gond.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Jó de könyörgöm nincs erre tesztelő, aki egy Próba Domino usert tesztelni tud a különböző böngészőkben? Na mindegy, ez nekem magas, hogy egyik szolgáltató miért képes egy netes felületet normálisan megírni, egy másik pedig miért nem.

Az mindenesetre továbbra is érdekelne, hogy miért lehet több dolgot elintézni a *111#-en, mint az online felületen? Mert nekem ez is kissé furcsa. Az USSD-nél vagy 7-8 számot kell beírogatni mire eljutsz a megfelelő menüpontig, az online felület meg adná magát ilyen szempontból és sokkal kevésbé lenne megerőltető a használata a usereknek. Bár ha ez nem cél, akkor mindent értek. Csak az elvet nem, ami alapján az online felület készül.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A gond ott van amúgy, hogy eljutottunk arra a szintre hogy az ügyeinket lassan sehol  nem tudjuk elintézni.

  1. Webshop: Ne is próbáld, úgy is valamiért nem tudják majd átadni a megrendelésed.
  2. Telekom üzlet: Öngyilkosság, retar.dált idiótának néznek. Illetve hazudgálnak össze-vissza, hülyét csinálnak belőled. Szó szerint vitatkozni kell az eladóval, de ekkor csak azt éred el, hogy önhatalmúlag saját kedve szerint a te beleegyezésed nélkül módosít a szerződéseden, úgy ahogy neki jó, miközben az arcodba röhög.

Én nem tudom hol lehet amúgy normálisan rendelni akár szolgáltatást, telefont készüléket. Talán a futár az egyetlen ami jó, de ott megint az a gond hogy a sim kártya kódja és a megrendelés nem fog passzolni. Új bug.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...