Ugrás a tartalomhoz
  • 0

készülékcsere


Törölt_tag7054

Kérdés

Üdv!

2017. január 9-én cserélhetnék leghamarabb telefont az online ügyfélszolgálat adatai alapján (3 hónappal előbb).
Azt szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valami módja annak, hogy előbb váltsak kedvezményesen  készüléket (Huawei Mate 8 vagy p9/p9 plus)A jelenlegi telefonomat (Huawei p7) még next s díjcsomaggal választottam, jelenleg már a next m díjcsomagban vagyok, és erre a díjcsomagra vállalnám is az újabb két év hűséget.

A problémám az, hogy a telefonom mikrofonja elromlott, így sürgős lenne készüléket váltanom. Igaz van rajta biztosítás, de az a 2-3 hét amíg szervízben van, nem épp kifizetődő, tekintve, hogy az onnan számított 2-3 hét múlva már az online felület szerint is készüléket válthatnék.

Így a kérdésem arra irányulna, hogy a jelenlegi előfizetésemhez valamilyen módon tudok-e előbb kedvezményesen készüléket vásárolni?

Előre is köszönöm a választ!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Üdvözletem!

Olvassa Telekomos munkatárs ezt a topikot? Dél óta háromszor hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy töröljék egy rendelésem, mert módosítani nem lehet, így leadnám újra. Már nekem kezd kellemetlen lenni, hogy egy ilyen egyszerű művelet nem megy több, mint 9 óra alatt. Nem akarom egyik ügyintézőn sem elverni a port, gondolom nem ők tehetnek róla, de már nagyon fogytán a türelmem.

Ha valaki tudna ebben segíteni, kérem keressen meg akár privát üzenetben.

Köszönöm!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BBalazs
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nos, a fejlemények a következőek (előrebocsátom, hogy elkeserítő).

Házhozszállítási csoport ebben nem illetékes, mert az üzlet raktárkészlete került foglalásra. Tegnap csak 4x hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol folyamatosan csak annyit tudtak mondani, hogy ők is csak e-mailben tudják (gondolom inkább egy ügykezelő rendszeren belül, de mindegy is) jelezni a problémát a webshopos kollégák felé. Továbbá, hogy pár órán belül, vagy a mai nap folyamán törlik.

Reggel elhatároztam, hogy besétálok egy T-pontba, és személyesen töröltetem, de előtte erre rákérdezek a 1430-on. Hát így sem megy. Úgy látszik nagyon komoly hozzáférési szinthez van kötve a 'Törlés' gomb, nemzetbiztonsági kockázatot hordozhat magában. És mikor máskor közlik, hogy hát ehhez bizony az üzlet is kellene, ahol foglalták, mint szombaton. Amikor már esélyem sincs felhívni őket. Pénteken, munkaidőben ez senkinek nem jutott eszébe. Így a törlés várhatóan hétfőn lesz megoldva. Ez a káprázatos, nem a BF.

Gondolván, hogy ilyen a világon nincs, teszek egy próbát a chat-en keresztül. Még annyit, hogy ha már törlöm a rendelést, akkor családon belül lett volna egy kis csere, hozzám került volna egy Honor 8-as, így a törlés után én cserébe egy 7-est rendeltem volna. Szóval chat... Írtam a kollégának, hogy vagy intézkedjenek a törlésről, mert nem lehet az olyan bonyolult, vagy keressünk valami megoldást, én bármit elfogadok. Erre közli, hogy rendeljem meg új előfizetéssel. Igaz, tizeniksz éve vagyok előfizető, változatlan díjcsomaggal, de kössek ezért egy új előfizetést. Nem tudtam nem megkérdezni, hogy ezt komolyan gondolja-e, mert nem tudom eldönteni, hogy ezen az opción sírjak vagy nevessek. Ezen a ponton - sajnos nem túl elegánsan -, de búcsút is vettem az úriembertől.

Szummázva: az egészből nem lesz semmi. Nincs ember, aki rövid időn belül egy rendelést törölni tudna. 1430-at 5x hívtam, 5x kaptam mindig újabb információt. Természetesen utoljára azt, amit tegnap délben kellett volna. Tudom, 100x elhangzik, de nálam is felsejlik a gondolat, hogy ha ez 2016-ban kezelhetetlen feladat egy ekkora IT szolgáltató számára, akkor vajon egy komolyabb ügyben mire számíthatnék?

Be is fejezem, mert ismét csak felhúzom magam, annyit meg nem ér az egész.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

A szombat reggeli, ötödik hívásnál rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy van-e ennek értelme, ha már a kollégák 4x rögzítették a rendszerben (mert a chaten is ezt javasolták). Azt mondta felesleges.

Viszont már teljesen belefáradok a készülékcserébe. Tegnap este aktiváltam a SIM kártyámat. Hát nem rossz számot rögzítettek hozzá? Hívtam az ügyfélszolgálatot, mert így sem a banki, sem a céges bejelentkezés nem megy (biztonsági SMS-t így nem kapom meg). Küzdött vele fél órát, aztán közölte, hogy ez csak reggel egy T-pontban fog menni. Addig az a szerencsétlen is elérhetetlen maradt, illetve üzemen kívül volt a kártyája, amíg én ezt el nem intéztem ma reggel. Kész téboly. 

És még az új SIM kiadása sem ment egyszerűen, mert nekem természetesen nem adják ki, csak édesapámnak, akié a főkártya. Itt már minden húr elpattant, de beletörődve a nyomorba, nem adtam ki a dühömet, nem az ügyintéző tehet róla.

Nem elég zsúfoltak a hétköznapok, még tetézi a szolgáltató is a problémákat. Külön a Telekomnak ezt az egészet már le sem írom, korábbi tapasztalat, hogy nem hat meg senkit, egy hétköznapi előfizetővel pedig nem is foglalkoznak, még a törvényi előírások szintjén sem, egyel több vagy kevesebb: nem számít. Tudom, lehet szolgáltatót váltani...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...