István

Karbantartás

Kérdés

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálati rendszereinkben és a honlapunkon karbantartást végzünk, ami

  • az ügyfélszolgálati rendszerek esetén 2017. március 23-án 22 órától várhatóan március 24-én reggel 8 óráig,
  • a honlapunkon pedig 2017. március 23-án 20 órától várhatóan március 24-én 14 óráig tart.

A munkálatok ideje alatt az önkiszolgáló ügyfélszolgálat és az automata rendszerünkben történő jelszavas és hangazonosítás nem lehetséges, továbbá munkatársaink is csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani. A honlapunkon egyes oldalak, funkciók korlátozottan elérhetőek.

Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

33 válasz erre a kérdésre

Igen de mobil oldalon a dokumentumok még mindig hiányosak nálam. Nem mintha hiányozna bármelyik is :D Szerződésem meg van . Másik előfizetés amire mobil is van ott rendbe van minden.  Szolgáltatás testre szabás se megy :(

Képkivágás.PNG

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 03. 26. at 12:10, Ferenc Szûcs írta:

Korábban már reklamáltam a sárga kocka miatt, de azt mondták, hogy a számlázási rendszerben jól szerepel a hűség. A karbantartás sem tette helyre.

t-home.thumb.jpg.3e15673b211666e5078617d4a0de633e.jpg

Szia!

Ezt mára javították, elméletileg jónak kellene lennie. Majd nézz rá!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
10 perce, anonymus írta:

18.kerület központi hibával küzd tegnap este óta, nagyobb mennyiségű előfizetőt érint. Ha tippelnem kéne kora délután javításra fog kerülni, de biztos ami biztos alapon jelentsd hibára a 1412 számon vagy weblapon My Telekomban. 

A 18. kerületben nincs net, iptv és telefon tegnap este óta.

Próbáltuk, de hibás azonosítást jelzett

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

+ még ez is:

2017. március 28-án 08:00 és 16:00 között: Budapest XVIII. kerület egyes részein áramszolgáltatói munkálatok miatt kiesés várható.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

18.kerület központi hibával küzd tegnap este óta, nagyobb mennyiségű előfizetőt érint. Ha tippelnem kéne kora délután javításra fog kerülni, de biztos ami biztos alapon jelentsd hibára a 1412 számon vagy weblapon My Telekomban. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A 18. kerületben nincs net, iptv és telefon tegnap este óta.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Életre kelt a shop.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Karbantartás inkább a mobil oldalt érinti és nem az otthonit. 

- Ha a számlán helyesen szerepel a hűség időd akkor több teendőd nincs ezzel.  

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Korábban már reklamáltam a sárga kocka miatt, de azt mondták, hogy a számlázási rendszerben jól szerepel a hűség. A karbantartás sem tette helyre.

 

 

 

 

t-home.thumb.jpg.3e15673b211666e5078617d4a0de633e.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát jó D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem. Hüsi lejár és megy a kukába az előfizetés, van Dominója is, ezt az előfizetést tőlem kapta, mert nekem csak a készülék kellet és h ne álljon a fiókba a kártya így ő használja.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát akkor Move M aztán majd Domino.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Csak ebbe tud váltani

Mobil L + Net 400 MB -25% otthoni kedvezmény = 4875 Ft...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ó jaaj és ha össze kötöd az otthonival ? Mert akkor kapsz rá 25% kedvezményt úgy se ?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Anyám használja, jó az neki, csak drágábbra tudna váltani... :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Move M ??? fuuuj az le kell váltani már nem menő :DD

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Alakulgat

alakul.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nah nekem sikerült belépném éppen, működőnek néz ki az önkiszolgáló felület.  Kivéve a shop, és a díjcsomag választó. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még nem az igazi

Képkivágás.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Úgy látom belépni már belehet, de egyenlőre még Technikai hiba üzenetek fogadnak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Most kaptam a fülest kitartást még egy kicsit emberek. !

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nem tudható, kitartást :) Viszont a Telekom alkalmazás már úgy ahogy üzemel, számla befizetés meg ilyenekre talán jó. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt egyébként lehet tudni, hogy jelenleg is dolgoznak az oldalon, tehát várható, hogy mondjuk ma rendberakják, vagy pénteken 17 órakor a fejlesztők szomorúan hazaballagtak, hogy ez nem jött össze, majd hétfőn...? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem valami felkészült informatikai gárda lehet, ha nem tudja előre felmérni a feladat időigényét.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mindig így kezdődik a karbantartás: pár óra leállás az ígéret, utána napokig, hetekig, hónapokig nem lehet belépni online felületre.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most