Vendég

Karbantartás

Kérdés

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálati rendszereinkben és a honlapunkon karbantartást végzünk, ami

  • az ügyfélszolgálati rendszerek esetén 2017. március 23-án 22 órától várhatóan március 24-én reggel 8 óráig,
  • a honlapunkon pedig 2017. március 23-án 20 órától várhatóan március 24-én 14 óráig tart.

A munkálatok ideje alatt az önkiszolgáló ügyfélszolgálat és az automata rendszerünkben történő jelszavas és hangazonosítás nem lehetséges, továbbá munkatársaink is csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani. A honlapunkon egyes oldalak, funkciók korlátozottan elérhetőek.

Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

33 válasz erre a kérdésre

Befejeztük az ügyfélszolgálati rendszereink karbantartását.

Az online rendszereink, honlapunk karbantartása továbbra is folyamatban van, ez várhatóan 14 óráig tart.

Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

14 óra pöttyet elmúlt már. Van valami friss hír, hogy meddig tart még a karbantartás? Köszi 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Volt már 17 óra is, aztán lett "bízunk abban, hogy oldalunk mihamarabb elérhető lesz"

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az a legjobb, mondjuk aki "ismeri" a T féle karbantartásokat, az sejtette, hogy ez lesz. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lehet, hogy nem is olyan könnyű kérdés, vajon a mai napon befejeződik a karbantartás és utána hibátlanul használhatjuk az online ügyfél szolgáltatást?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, TheSupreme írta:

Az a legjobb, mondjuk aki "ismeri" a T féle karbantartásokat, az sejtette, hogy ez lesz. :)

Telekom alkalmazásba sikerült már bejelentkeznem ami meg külön érdekes hogy a régi csomagokat mutatta és hagyta is volna megrendelni. Mondjuk nem próbáltam ki mi történik ha megrendelésre nyomok. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, ohej írta:

Lehet, hogy nem is olyan könnyű kérdés, vajon a mai napon befejeződik a karbantartás és utána hibátlanul használhatjuk az online ügyfél szolgáltatást?

Azért nem könnyű kérdés mert nincs kitől megkérdeznünk :(  Hétfőn tudnánk leghamarabb megkérdezni addig meg remélem csak nem tart.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mindig így kezdődik a karbantartás: pár óra leállás az ígéret, utána napokig, hetekig, hónapokig nem lehet belépni online felületre.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem valami felkészült informatikai gárda lehet, ha nem tudja előre felmérni a feladat időigényét.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt egyébként lehet tudni, hogy jelenleg is dolgoznak az oldalon, tehát várható, hogy mondjuk ma rendberakják, vagy pénteken 17 órakor a fejlesztők szomorúan hazaballagtak, hogy ez nem jött össze, majd hétfőn...? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nem tudható, kitartást :) Viszont a Telekom alkalmazás már úgy ahogy üzemel, számla befizetés meg ilyenekre talán jó. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Most kaptam a fülest kitartást még egy kicsit emberek. !

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Úgy látom belépni már belehet, de egyenlőre még Technikai hiba üzenetek fogadnak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még nem az igazi

Képkivágás.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nah nekem sikerült belépném éppen, működőnek néz ki az önkiszolgáló felület.  Kivéve a shop, és a díjcsomag választó. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Alakulgat

alakul.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Move M ??? fuuuj az le kell váltani már nem menő :DD

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Anyám használja, jó az neki, csak drágábbra tudna váltani... :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ó jaaj és ha össze kötöd az otthonival ? Mert akkor kapsz rá 25% kedvezményt úgy se ?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Csak ebbe tud váltani

Mobil L + Net 400 MB -25% otthoni kedvezmény = 4875 Ft...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát akkor Move M aztán majd Domino.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem. Hüsi lejár és megy a kukába az előfizetés, van Dominója is, ezt az előfizetést tőlem kapta, mert nekem csak a készülék kellet és h ne álljon a fiókba a kártya így ő használja.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát jó D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Korábban már reklamáltam a sárga kocka miatt, de azt mondták, hogy a számlázási rendszerben jól szerepel a hűség. A karbantartás sem tette helyre.

 

 

 

 

t-home.thumb.jpg.3e15673b211666e5078617d4a0de633e.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most