Ugrás a tartalomhoz
  • 3

Adategyeztetés


KatEdi79

Kérdés

Sziasztok!

Korábban elvégeztem a SIM-kártyámmal kapcsolatos adategyeztetést. Az előfizetői adatok megadása után azt írták, hogy a megadott e-mail címre értesítést fogok kapni, akár sikeres, akár sikertelen volt az egyeztetés. Ezek után kaptam egy SMS-t, hogy aktiváltak részemre egy ingyenes hétvégi beszélgetést, hálózaton belül. Kérdéseim:

1. Ez azt jelenti, hogy az adategyeztetés sikeres volt?

2. A már aktivált és fent említett szolgáltatás minden hétvégére érvényes?

Köszönöm a válaszaitokat és további kellemes napot kívánok!

Edina

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Szia Edina!

1. Szerintem igen.

2. " Az adataid online elküldése utáni első munkanapon SMS-ben értesítünk a kedvezmény bekapcsolásáról. A korlátlan beszélgetés az ezt követő első teljes hétvégén vehető igénybe belföldön, alapdíjas Telekom mobil- és vezetékes számok hívása esetén. " Tehát nem minden hétvégére szól csak egyre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!
Nekem egy nagy gondom van az adategyeztetéssel, és ahol lakom a személyes üszin nem tudtak segíteni, A telefonoson pedig annyira megnőtt a várakozás, hogy nem lehet velük beszélni.
A gond: 2009-ben vettem egy Dominót a saját nevemre. Erről minden számla és mellékletei megvannak. Azonban a férjem használja a kártyát. De ugye az én nevemen van, mert eddig senkit sem érdekelt hivatalos szervet (csak engem, hogy az enyémen maradjon). Férjem hamarabb tudta meg ezt az egyeztetéscirkuszt, és jót akart, megcsinálta a neten. S mivel semmilyen azonosítót nem kér a rendszer, hát szépen a saját nevére regisztrálta. Azonban van egy kis csavar az életünkben, és nem szeretném, ha az ő előfizetésébe kerülne. Viszont a kártya nincs nálam, tehát nem tudok újra regisztrálni, hisz nem én kapom a kódot. Az üsziben nem tudtak segíteni? Valakinek valami ötlete?
Kicsit furának tartom, hogy ez eddig senkinek sem jutott eszébe, hogy ilyet nem lehet csinálni. Ez olyan, mintha albérletben laknék, használok valami szolgáltatást, közüzemet, ami nem az én nevemen van. De jön a szolgáltató, regisztráltat és onnantól én leszek a szerződött fél. Holott a szolgáltató nem velem szerződött akármikorrégebben. Használok egy autót, attól még nem leszek a tulajdonos... Így bármennyire meg akarta előzni a bm vagy a nem tudom ki a kártyákkal való visszaélést, mégis történhet ilyen.
Gyors válaszokat, ötleteke várok, kihez forduljak...
Köszönöm szépen!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Nina!

Én is hasonló cipőben járok. Én olyan kártyát használok, ami a húgom(Katona Gabriella) nevén van. Előzőleg a legkisebb húgom, Petra volt a kártya tulajdonosa, aki akkor még kiskorú volt, és nem vásárolhatta a kártyát a saját nevére. Amikor megtudtam ezt az egész adategyeztetéses dolgot, kétszer az én adataimat adtam meg. Később rájöttem, hogy hiába adtam meg az én adataimat, a kártya NEM az én nevemen van. Ezek után küldtem egy SMS-t Gabi húgomnak, aki felhívta anyukámat, és megkaptam a húgom személyi igazolványának a számát. Így már tudtam a kártya adatait egyeztetni.

Szóval, ha a férjed nevén van a kártya, az ő személyi igazolványának adatait kell megadnod, továbbá az ő születési adatait(helyszín, idő), édesanyja nevét, és egy érvényes e-mail címet. Remélem, tudtam segíteni?!

 

Edina

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a válaszokat. Nem a férjem nevén van, az enyémen van a kártya. Csak a férjem használja. De nem tudom elkérni tőle a kártyát, mert válunk. Válás után akartam visszakérni tőle. Ő ezt a regisztrációs cirkuszt hamarabb tudta, és most írta a nevére online felületen. És hiába vannak meg az eredeti számláim, mivel most ő regisztrált, az ő nevére fog kerülni. A miskolci irodában azt mondák, vegyem fel a kapcsolatot a jogi osztállyal. Ők itt mást nem tudnak tenni. Ugyanis mivel a férjem regisztrált, az ő nevére fog kerülni a kártyám, és nyilván akkor már nem fogom tudni visszaíratni. Nem találom sehol a Jogi Osztály elérhetőségét, az irodában pedig nem tudták megmondani. Az irodában még annyit mondtak, hogy regisztráljak újra. A gond csak az, hogy nincs nálam a kártya, tehát a kódot nem tudom visszaküldeni. De azt sem értem, hogy hogyan lehetne egy kártyához többször regisztrálni? Akkor a rendszer melyik regisztrációt fogja elfogadni? Hogy fog a rendszer dönteni, mi alapján? AZ egész cirkuszról elég kevés az információ szerintem. Utána néztem a hírközlési Felügyeletnél arra a rendeletre, amire hivatkoznak. Abban az szerepel, h a beérkezett adatok alapján a szolgáltató új szerződést köt a beküldő személlyel, és ez a szerződés felülírja a régit. Ez véleményem szerint nagy mocsokság. És kedves KatEdi79 nálunk is én vettem a gyerekeimnek kártyát, az egyik még kiskorú. És nem is értem, hogyan kerülhetne az ő nevére, ha vásárolni nem vásárolhatta meg a kártyát. Persze nyilván nem az ő nevére regisztrálunk, hanem az enyémre még. De mi van, ha vannak olyan szemfüles tinik, akik maguktól meg akarják oldani, hogy segítsenek a szülőknek. A rendeletben az is benne van, hogy ha nem megfelelőek az adatok (gondolom, pl ha kiskorú regisztrál), akkor nem kötnek szerződést, de akkor ez egy jó nagy macera az egész, egy jó nagy ügyfélszívatás. Szerintem. És tehát nem tudom, hogy én hogy tarthatom meg a válófélben lévő kártyámat...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A ***** oldalán sokkal korrektebb tájékoztatás van:

"Hatósági nyilvántartásban egyeztetjük adataidat.

  • Mi történik, ha minden adatod egyezik? Rögzítjük adataidat rendszerünkben, s további tennivalód nincs.
  • Mi történik, ha nem egyeznek az adatok?
    • Új előfizetői szerződést kötünk veled, és a nevedre kerül a SIM-kártyád, vagy 
    • A kártya használójaként rögzítünk, de ebben az esetben a SIM kártya tulajdonosának is jelen kell lennie, és el kell végeznie az adategyeztetést. "

E szerint tehát nem kell aggódnom? Hiába regisztrál valaki, ha nem ő az eredeti szerződő, akkor nem az ő nevére állítják ki az új szerződést?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Hello @nina1006, nem ismerem a pontos körülményeiteket, így csak a partvonalról. a szolgáltatók nem családterapeuták, alapvetően nincsenek felkészülve családi perpatvarokra (én megértem, hogy nehéz, de egy szolgáltató szabályok szerint működik, amik között nincs erre vonatkozó passzus). van egy törvényi háttér, amire minden szolgáltató kidolgozta a megoldást úgy, hogy az az ügyfeleiknek és nekik is a legkevésbé fájjon. jelen esetben a Ténél elvégezheted az adategyeztetést online, telefonon vagy Té üzletben, HA nálad a kártya. ez az egész a tényleges használók felderítését célozza, mivel évek alatt jónéhány Domino gazdát cserélhetett, így a bűnüldöző szerveink szükség esetén össze-vissza adatokat kaphattak csak a szolgáltatóktól. szóval a regisztráció miatt kényelmetlen nekünk és a szolgáltatóknak is, de el kell fogadnunk, hogy a biztonságunk érdekében rendnek kell lennie. ez az alap. erre jön rá a ti ügyetek, ami valljuk be, nem mindennapos. én a helyedben ezekkel próbálkoznék:

  • ha fontos neked a szám, használnád, de a férjed nem akarja visszaadni, akkor menj be egy Té üzletbe, és a papírjaid, meg a kártya papírjainak lobogtatásával kérj kártyacserét eltűnés miatt. ennek van egy pár ezres díja, de a szám ugyanaz lesz, és az egyenleg is megmarad
  • ha az fontos neked, hogy ne a férjed nevén legyen, akkor írd le ezt az egészet a Tének, és csatold a kártya papírjainak másolatát, biztosan segítenek (ettől függetlenül a kártya a férjednél marad, szóval nem úszod meg a visszakérését, és addig bármikor újra regisztrálhat saját névre, hiszen nála a kártya)
  • ha nem fontos a szám, csak ki akarsz szúrni a leendő exférjeddel, akkor szerintem engedd el, ne így állj rajta bosszút (ha nem ez van, akkor bocsi, csak nekem az írásodból észérv híján ez jött le)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Bocsi, nem tudom, hogy itt válaszol-e valaki, de ide is beírom:

 

Sziasztok. Fontos lenne választ kapnom!

Ma voltam bent az egyik budapesti irodában és nem sikerült sem ott, sem online felületen elvégezni az adategyeztetést... Gondolom azért, mert nem az én nevemmel volt a szerződés kötve, hiszen már évekkel ezelőtt, ajándékba kaptam a kártyát, egy másik telefonnal.

Mi lenne a teendőm? A telekomos kollégák sem tudtak segíteni, ilyenkor most mit tegyek? Nem szeretném a számot elveszíteni, mert mindenhol ez van beírva kapcsolati elérhetőségemnek.

Azt hittem, ez az egyeztetés arra van, hogy a jelenlegi tulajt megtudják. Akkor viszont nem lenne célszerű, ha engedélyezve lenne, hogy be tudjam írni az adataimat a rendszerbe, hiába más neve volt ott eddig? Biztos vagyok benne, hogy már öt éve (vagy még több is) használom a számot...

Valaki meg tudja írni, hogy mi kell ahhoz, hogy sikeres legyen az egyeztetés, de a számomat is meg tudjam tartani?

Órák óta próbálom a telefonos kollégákat is elérni, de nem kerülök sorra. Gondoltam bemegyek, de ott sem jártam sikerrel. Kellene valami segítség.

Köszi szépen,

OA

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...