Dominó feltöltő kártyámmal kapcsolatban szerdán (2017. május 10-én online elvégeztem az adategyeztetést. Állítólag sikeres volt az adategyeztetés, de erről a beígért SMS-t a mai napig nem kaptam meg. Ahogy olvastam, ennek egy munkanapon belül meg kellett volna érkeznie. Mi az oka a késedelemnek, ha sikeres volt az adategyeztetés? Hogyan tudom bizonyítani a későbbiekben, hogy én elvégeztem ezt a kötelezően előírt egyeztetést?
Kérdés
Törölt_tag8246
Dominó feltöltő kártyámmal kapcsolatban szerdán (2017. május 10-én online elvégeztem az adategyeztetést. Állítólag sikeres volt az adategyeztetés, de erről a beígért SMS-t a mai napig nem kaptam meg. Ahogy olvastam, ennek egy munkanapon belül meg kellett volna érkeznie. Mi az oka a késedelemnek, ha sikeres volt az adategyeztetés? Hogyan tudom bizonyítani a későbbiekben, hogy én elvégeztem ezt a kötelezően előírt egyeztetést?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.