Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Adategyeztetés utáni SMS


Törölt_tag8246

Kérdés

Dominó feltöltő kártyámmal kapcsolatban szerdán (2017. május 10-én online elvégeztem az adategyeztetést. Állítólag sikeres volt az adategyeztetés, de erről a beígért SMS-t a mai napig nem kaptam meg. Ahogy olvastam, ennek egy munkanapon belül meg kellett volna érkeznie. Mi az oka a késedelemnek, ha sikeres volt az adategyeztetés? Hogyan tudom bizonyítani a későbbiekben, hogy én elvégeztem ezt a kötelezően előírt egyeztetést? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

@Kbobe

Sajnos sokan jelzik hogy az egyeztetés utáni SMS nem jött meg. (Az azonosító kódos megjött?)

Érdeklődj telefonon, hogy biztos sikeres volt e (általában az)

Kérj írásos igazolást, ha úgy érzed nagyon fontos ennek későbbi bizonygatása.

Ha sikeres volt a dolog, nem tiltanak le a hálózatról.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...