Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Adategyeztetés


Deeger

Kérdés

Üdv.! -Megpróbáltam "online" elvégezni az adategyeztetést,minden adatot hiánytalanul és pontosan adtam meg,előszór a személyazonosító igazolvánnyal majd miután ez nem sikerült,a vezetői engedélyem adataival próbálkoztam,de sikertelenül.

"A megadott adatok nem egyeznek meg a központi nyilvántartás adataival!"

...ez elég "érdekes"!-Igaz,mindkét igazolvány idén lett frissítve...,de gondolom ez nem igazán számít.

Próbáltam telefonon is egyeztetni,de több mint 1órás hasztalan várakozás után,feladtam.

Segítséget kérek,mit és hogyan tegyek a "sikeres" adategyeztetést végett?...Válaszokat előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello @Rosalinda, nem is kell, ha leírod, hogy hol akadsz el, akkor próbálunk segíteni :D vagy hívd a Tét, és segítenek ők

  • Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd! Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

üdv nekem is ez volt a poblémám és sikerült megoldani. A probléma elég nevetséges.... ugyanis a várost nagybetüvel és utánna ( nagybetüvel az országot) ugyan így az Anyja neve is csupa nagybetű, úgy ahogyan az igazolványon szerepel. Remélem időben szoltam :) 

Épp most, Griswuld írta:

 

Én vagyok Isten büntetése.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Griswuld
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Üdv.! -A múlt héten sikerült megoldanom a problémát: "adat-egyeztettem"...,még pedig oly módon,hogy bementem egy Telekom-os kirendeltségbe és elvégezték helyettem,pár perc alatt.Valószínűleg nálam az lehetett a gond,hogy külföldről próbáltam elvégezni az online adategyeztetést...,az ügyfélszolgálatos szerint talán ezért nem sikerült. Szóval,ha bárkinek bármi gondja akad,egyszerűbb személyesen "befáradni" hozzájuk és készséggel segítenek! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Természetesen minden adatot jól adtam meg...,több tucatszor is,külön külön mindkét igazolvánnyal! -Nem  szükséges "atomfizikusnak" lenned,hogy kitöltsd ...,de sajnos a rendszer "olyan-amilyen"! Nagyon remélem,személyesen sikerül majd elintéznem,bár kétlem hogy más adatbázist használnának!

Köszönöm a válaszod!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello @KKalci,

2 órája, KKalci írta:

Agyrém és *****ság ez az egész adategyeztetés....

egyetértünk, mondhatni szívemből szóltál :D viszont ahogyan fent írtam Rosalindának, ez törvényi kötelezettség, így minden itthoni szolgáltatónál ez van, és mindegyik állambácsi adatbázisát használja (így ha akadás van, akkor mindegyiknél az van)

a többire: én tavaly és idén is gond nélkül adategyeztettem a család összes számát a Té honlapján. és ez nem attól függ, hogy mennyi ideje vagyok náluk (jó 20 éve, amikor még Westel900 voltak), vagy a Dominok melletti előfizujaim aranykártyásak-e. egy trükkje van, a személyid vagy a jogsid nélkül neki se állj, fejből nem fog menni. karakterpontosan kell ugyanis, pl. névnél kisbetű, nagybetű számít, születési adatoknál, címnél is pont úgy adj meg mindent, ahogyan a doksin szerepel (akkor is ha helyesírási baki, logikátlanság van rajta).

ha végképp nem megy (működőképes Dominoval mennie kell, nem tudok róla, hogy külföldről tiltották volna az elérést), és telefonon nem akarsz, akkor meg trükközz. kérj meg valakit, aki itthon van, hogy a telefonos segédleteddel prüntyügje ő be az adatokat

közben beugrott az alaptrükk is, a törvény szerint a családban marad megoldás ér, tehát szülő, gyerek, testvér a nevére veheti (ha közülük valaki itthon van, akkor nyugodtan választhatod ezt is a Té honlapján keresztül)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kieg
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hello mindenkinek!

Tavaly otthonjártamkor leadategyeztettem a család összes dominoját. Úgy vettem ki az eljáró T-com ügyintéző szavaiból, hogy ez egy egyszeri eljárás. Áprilisban még tudtam hazai bankok között átutalni a bankom által küldött sms kód használatával. Tegnap már csak az egyenleg lekérdezés működött a tengerentúlról...

Szerencsére reggelre itt volt a T-com válasz. Lejárt az online felületen megejthető adategyeztetés, ezért csak telefonon keresztül mehet a dolog. A megadott telszám természetesen külföldről nem volt hívható a dominos zsebifonról. A vonalas hívás viszont átment, de eleinte hallani sem akartak az élőszavas adategyeztetésről. Aztán a tények ismeretében végül segítőkészeknek bizonyultak.

Újra működik tehát a szerkentyű, de csak azért, mert van magyar útlevelünk is...  külföldi útlevél esetén, a személyes megjelenés az egyik T-com kirendeltségnél kötelező. Ezt jó tudni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hátizé...
...nem először csinálom végig az adategyeztetést, merthogy kösz, de minek legyek előfizetéses, amikor fél évig is kitart egy 3500 Ft-os feltöltésem, az előfizetés meg havonta lenne még XS díjcsomagnál is 600 Ft - 6*600=3600 - plusz a percdíjam is alacsonyabb a mostani Domino-ban, mint az XS-ben foglalt... szóval szerintem nincs értelme előfizetésre váltanom, rosszabbul járok.
A korábbi években nem is volt vele gond, de tavaly már októberben elkezdte küldözgetni a rendszer a "január 16-án éjfélkor lejár..." üzeneteket.
Kissé bosszantó.
Második hiba, hogy január 16 éjfél az bizony nem január 16. 0 óra 0 perc 0 másodperckor van, hanem 23:59:59 után pontosan 1 másodperccel. A január 16. 0 óra 0 perc 0 másodperc az ugyanis január 15-e éjfél.
Kérdem tehát, akkor január 16-án délután fél 1 körül mi a búbánatos fenének nem lehet egyeztetni?

Harmadik hiba: érkezett SMS, benne egy kóddal, de semmi olyan infó, hogy arra szükség lenne. Korábbi években nem is volt. Hát töröltem, mert minek küldözgetnek nekem SMS-t, amikor tudom, hogy éjfélig van időm. De mint utólag kiderült, kellett volna az az SMS. Kösz. Azért ez nem ártott volna beleírni. Törölt SMS-t persze csak root-olt telefonon lehet külső alkalmazással visszaállítani, téglásítani meg nem kívántam a még egy hónapos sem eszközt, így ez az út bukta.

Lássuk, mit tehetek még?
Személyesen? Pandémia van, inkább kihagyom a tömeggel való találkozót.

Telefonon?
Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd! Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot!
Aha, persze: az adategyeztetéshez szükséges hivatkozás címét sms-ben elküldtük.
Megint csak nem vagyok kint a vízből.

1414, utolsó mentsvár. Robothang, mit szeretnék. Kicsit zavaró, de tőszavakban lehet vele beszélgetni. Végül az ügyfélszolgálatos hölgy segítségével, isten áldja, sikeres volt az egész procedúra.

Mivel más lehetőség nincs, itt jelezném, hogy van még mit fejleszteni a dolgon.
Egyfelől kérem, ne kényszerítőzzenek. Nem véletlenül nem vagyunk előfizetésesek és nem is akarunk azok lenni, hiába kezdenek minket SMS-ekkkel bombázni hónapokkal a lejárat előtt. Tudom, maguknak nem üzlet a Domino, de nekem meg az előfizetés nem az.
Másodsorban ha az adott SMS-ben fontos információ van, azt kicsit nyomatékosabban kellene közölni. Mint írtam, már nem első alkalommal és nem az első Dominós telefonon végzek adategyeztetést, de eddig erre az 5 jegyű kódra nem volt precedens, és mint írtam, figyelemfelhívás sem, hogy az kelleni fog.
Harmadrészt ha lehetséges az adategyeztetés telefonon is, akkor ne csak a hivatkozás elküldése történjen meg, mert azzal semmire nem jutunk.

Remélem, valaki olvassa majd ezt a bejegyzést, mert látom, már igen régen készült az utolsó...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Agyrém és *****ság ez az egész adategyeztetés.... ugyanez történt velem is, már elveszítettem a türelmem. Mivel külföldön vagyok számot  veszítek, aranykártyás ügyfél ide vagy oda. Még Westel volt az indulásnál a szolgáltatóm, azóta csak ők cserélődtek meg a szerződések, úgy ahogy ők akarták. Most lehet, hogy én cserélek. A Telekomról sajnos nem tudok semmi jót mondani, rugalmatlanok, nem segítőkészek, tehetetlenek. Nem működik semmi, nem elérhető senki. Amikor gondod van egyedül maradsz az automatikus, süket üzenetekkel, aztán bemész személyesen ügyet intézni a végén. Ha be tudsz menni... Én nem tudok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...