adam900331

ZTE Speedport Entry 2i

Kérdés

Sziasztok!

Kb. 2 hete cseréltek nálam HG-t egy ZTE Speedport Entry 2i típusú eszközre. A helyi LAN-on van egy kamera rendszer, amit szeretnék távolról, internet felől is elérni, de sajnos idáig nem sikerült beállítanom ezt a lehetőséget. Hiába konfigurálom be a port forwardingot a kívánt port számmal(88-as TCP) és a belső IP címre, gyakorlatilag olyan mintha nem is lenne megadva semmi, nem működik. Próbáltam a kamera rendszer IP címét DMZ-be rakni, de azzal sem működik. A routerbe ott vannak ezek a lehetőségek, de nem működik. Hívtam a Telekomot is, ott azt mondták, hogy nem foglalkoznak ilyennel, működnie kell, Ha nem működik, akkor rakjak be egy saját routert és oldjam meg azzal. Nos miért vegyek egy új routert, mikor csak egy alap útválasztási funkciót akarnék beállítani a Telekomos eszközön, aminek ott is van a beállítási lehetősége?! Kérdeztem azt is, hogy nem-e tudnák lecserélni a firmware-t, de erre azt a választ kaptam, hogy mindig a legfirssebb van rajta. Még nem reseteltem az eszközt.

Hardware version: V1.0.1

Software version: V1.0.0_HU_T2P3

Boot version: V1.0.2

Tudnátok adni tanácsot mi lehet-e gond? Van másnak is ilyen negatív tapasztalata ezzel az eszközzel? Csatolok egy képet a port forwarding beállításáról.

Köszönöm!

 

Képkivágás1.JPG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

49 válasz erre a kérdésre

@adam900331

Ellenőrizd, hogy NAT-olt e a WAN oldali ip címed

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Az nem egy menüpont. Nézd meg milyen IP címet kapsz a szolgáltatótól

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, btz írta:

@adam900331

Az nem egy menüpont. Nézd meg milyen IP címet kapsz a szolgáltatótól

Igen, a szolgáltatótól kapott külső IP cím megvan.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Azaz. Meg kéne nézni, hogy az milyen cím. Publikus e vagy sem. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Dehogynem, én pont ilyet használok, több IP kamerával. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
13 perce, btz írta:

@adam900331

Dehogynem, én pont ilyet használok, több IP kamerával. 

És neked minden további gond nélkül működik? Tudnál mutatni egy konfigurációt, hogy mi, hogyan van beállítva? Mi az aktuális firmware verziója?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: adam900331

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Igen működik. 

V1.0.0_HU_T1P12 de nem ez lesz a gond, mert a szomszédnak viszont hoztak a te verzióddal is, neki is én állítottam be a dolgokat. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, btz írta:

@adam900331

Igen működik. 

V1.0.0_HU_T1P12 de nem ez lesz a gond, mert a szomszédnak viszont hoztak a te verzióddal is, neki is én állítottam be a dolgokat. 

Akkor meg nem értem, ha tolok neki egy full resetet gyári állapotba, akkor mi a tapasztalat? Elég csak a szolgáltatótól kapott adatokat megadni az internethez való csatlakozáshoz?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

A szolgáltatótól kapott internet hozzáférési felhasználónevet és jelszót kell csak visszaírni. Minden vissza ál gyári értékre. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
13 perce, btz írta:

@adam900331

A szolgáltatótól kapott internet hozzáférési felhasználónevet és jelszót kell csak visszaírni. Minden vissza ál gyári értékre. 

Hát sokkal előrébb nem lettem. Reseteltem, de a helyzet változatlan. Ha lenne rá lehetőségem megpróbálnám egy korábbi firmware verzióval. Esetleg nincs meg az a firmware ami a Te HG-eden van?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Sajnos nekem nincs meg. Szolgáltatói eszközökhöz nem szoktak ilyesmiket publikussá tenni. 

Biztos hogy az 192.168.1.4 a kamerád címe? Biztos, hogy a 88-as port kell? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 perce, btz írta:

@adam900331

Sajnos nekem nincs meg. Szolgáltatói eszközökhöz nem szoktak ilyesmiket publikussá tenni. 

Biztos hogy az 192.168.1.4 a kamerád címe? Biztos, hogy a 88-as port kell? 

100%, belső hálón elérhető a kamera.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Sajnos akkor több ötletem nincs. Megnézem majd a szomszédét megint, hogy működik e még nála. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Közben megnéztem, csak elfelejtem szólni, hogy megnéztem a szomszédnál is (akinek a tiéddel egyező az fw)  és ott is minden átirányítás megy. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 09. 26. at 22:24, btz írta:

@adam900331

Közben megnéztem, csak elfelejtem szólni, hogy megnéztem a szomszédnál is (akinek a tiéddel egyező az fw)  és ott is minden átirányítás megy. 

A port forwarding továbbra sem működött. További ötletem már nem volt, ezért a HGW LAN IP címét átírtam a gyári 192.168.1.254 IP címről 192.168.1.1-re majd megnéztem és ezután már működik a port forwarding szabály. Nem értem a logikát ebben, de a lényeg, hogy működik. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: adam900331
módosítás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@adam900331

Nem tudom hol lehet a logika. A szomszédnak a gyári 254-es IP-n van hagyva. Érdekes a dolog. Lehet csak egy restart kellett neki. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Valószínüleg a kamera volt beállítva rosszul és nem a router. A default gatewaynek kell megegyeznie a router IP címével, ez gyárilag 192.168.1.254. A kamerát fix IP-vel például így kell beállítani:

IP:192.168.1.4

Subnet Mask:255.255.255.0

Default gateway:192.168.1.254 (a lényeg, hogy ez a router IP címével egyezzen meg. Gyárilag a kamerán ez valószínűleg 192.168.1.1)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

sziasztok! korabban dlink modemmel csatlakoztunk a netre, ehhez adtak egy szurot( kis doboz tel es dsl felirattal) amit a telefonos feher kis dugaljba kellett dugni es utana a szurobol ment a vezetek a modembe,a masik meg y eloszton 2 telefonhoz. A speedport 2ihez szukseg van erre a szuro dobozkara? ha telefonkabelt egybol a speedportba dugom net az van, de a 2 telefon kabelet hiaba dugom be a routerbe, azok nem mukodnek (2 dect keszulek), vagy igy nem is fognak?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@norbi86

Lépj be az eszköz webmanagement felületére és a VOIP fülre kattintva ellenőrizd, hogy a status registred e, illetve a Telephony led világít e rajta. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

nem regisztralja oket, nem vilagit a telephony. a telefon foglalt hangjelzest ad...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@norbi86

Ok. Hagyd bedugva a telefonod a Phone1 portba. Hívd a 1414-et hogy állítsák be a vezetékes telefon szolgáltatásod VOIP-re, várd hogy világítson a Telephony led, ha ez meg van, akkor a management felületen is registred fog lenni, a készülékeden a szokásos vonalhangot kell hallanod.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most