Ugrás a tartalomhoz
  • 4

Új mobil vásárlása régi ügyfélként


vazsonyierik

Kérdés

Sziasztok!

Tudom itt nem fogtok tudni az üggyel mit csinálni, de azért fel teszem a kérdésem.
Az alap felállás, hogy van 3 előfizetésem amiből 2 arany és 1 platina.
Az egyik arany és az egyik platina számhoz tartozik készülék részlet is. 
Tegnap szerettem volna vásárolni új előfizetéssel, részletre egy iPhone -t.
Betettem a kosárba és szépen hozzá is adott mobil előleget, amivel nincs problémám, bár érdekes ennyi év után.
A mobil előleg pontosan megegyezett a telefon lista árával, ami nem kis összeg.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi is lehet a probléma amiért ilyen magas az előleg.
Ellenőrizte az előfizetői  múltamat még a háttér osztályt is bevonta a dologba, de sehogyan sem sikerült rájönniük, hogy miért állapít meg a rendszer ekkora összeget, hisz minden rendben van. Ő is végig futtatta a megrendelést az elején reális összeget ír kb. 30.000 Ft, de ahogy véglegesíti ő is a 300+ ezres előleget kapja. Nem tudtunk egyről a kettőre jutni és a tanács, hogy mennyek be egy üzletbe és ott majd az üzletvezető "lehet" tud segíteni. Erre sajnos most nincs időm, bár futok ott is majd egy kört, bár így elesek a 14 napos elállástól, ha esetleg meg is oldódik a probléma.
Ezen felbuzdulva meg is néztem pár mobilt, hogy hogyan is állapítja meg a rendszer az előleget és láss csodát, ha egy Samsung S8 -at teszek be ugyan ezekkel a feltételekkel, de egy összegben, tehát 0 Ft, akkor nincs semmi előleg nyugodtan mehet a rendelés. Ahogy részletre állítom, tehát 22 x 0 Ft (a vége természetesen így is 0 Ft) a kosárba azonnal hozzá csapja a telefon teljes árát mobil előlegként. Teljesen abszurd és logikátlan a dolog.
Én nem tudom elképzelni, hogy  nincs egy olyan ember, aki meg tudja mondani a miértjét. Mondják azt 2 törlesztőm van 3. nem lehet. Rendben megértem, de nem helyette megy a nagy hümmögés és annyiban marad a dolog. Persze értem én ne akarjak ennyi részletet.
A kérdésem igazából csak annyi, hogy most írjak egy panaszt a Telekomnak leírva a történetet és, akkor esetleg választ kapok a rejtélyre vagy teljesen felesleges és hagyjam annyiban? 

 

Üdv.

Erik
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 0

Én is had meséljem el nektek az én sztorimat a rendeléssel kapcsolatban.

Nekem itthon egy beteg kislányom van,így mindent online intézek.A rendeléseket is természetesen a fizetésekkel együtt.

Történt egyszer,hogy előfizut rendeltem készülékkel a címemre....illetve akartam,de a rendelő felület nem volt kitölthető.Magyarán nem volt rublika,amibe a címem be tudtam volna írni.Két külön böngészővel is próbáltam,sikertelenül,végül egy átvételi pontot kellett kiválasztanom,ahova érte kell menjek.

Eltelt egy hét....eltelt az az idő,amit megadtak az átvételre,többször jártam az átvételi ponton,de nem volt sehol a cucc.Nézem az oldalamat,látom,szállítás alatt van a státusz.Felhívtam őket,majd közölték,hogy hibára futott a rendelésem,rendeljem meg újra. Az egy dolog,hogy ez megesik,de miért nem tudnak erről értesíteni?Na itt már kezdett felmenni a pumpa,de ez még nem volt elég.Leadtam újra a rendelésem,ugyan az a szitu.Nem jön a telefon.Betelefonálok,közlik,törölve lett a rendelés valamiért....akkor már nagyon bosszantó volt.Ígéretet kaptam,hogy április 19-ére meg fog érkezni a készülék.Alig vártam,hogy itthon jöjjön már a váltás,és indúljak a boltba a telefonért.Aznap azért is volt emlékezetes,mert akkor volt az a nagy havazás,de estére már csak eső volt,gondoltam,mostmár minden rendben lesz.Nagyon idegesen indultam el,messzire nem is jutottam.Az autómmal megcsúsztam,összetörtem magam,és egy másik autót.

A beleset miatt természetesen nem a t mobill a felelős,de lehet,ha nem olyan idegállapotban indulok el,talán jobban le tudtam volna reagálni a csúszást.Ideges  voltam,és a telefonért indultam,ami természetesen nem volt az üzletben most sem.

Szerintem nekem,mint itthon ülő,és mindent gépen intéző anyukának más,jobban működő szolgáltatót kell választanom,mert nem hiányzik ez az egész.

Most is a 4 előfizetésemből az egyikre nincs kiírva,hogy meddig van,mint a többinél,csak egy sárga négyzet.A központban látják,de én nem fogom soha.Eltűntek szerződések,garancialevelek és számlák az oldalamról,amit ott szintén látnak,de én nem.Miért nem tudják ezt megcsinálni?

Erősen gondolkodom a szolgáltatóváltáson.Igaz,most csak egy előfizum jár le,de nem hiszem,hogy meghosszabbítom azért,hogy néha kapjak hétfőnként egy kupont a burgerkingbe egy hamburgerre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

@vazsonyierik

Szerintem a 3 előleget a rendszer rizikósnak érzi ezért nem engedi 0 önerővel, kiírhatná, de nem így van.

Ha bemész egy T-Pontba ott látva az ügyfélmúltadat tudnak dönteni, hogy "megkockáztatják", hogy  3 részlet fusson, a rendszer nem végez ilyen kockázatelemzést, neki a 3 részlet már "túlköltekezés".

Ha ráér a dolog írhatsz e-mailt is, egyedi elbírálás alapján lehet, hogy felhívnak s telefonon megbeszélitek a megrendelés részleteit, s nem kell bemenned T-Pontba, de ez hosszabb ügyintézési időt jelent.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Mostmár biztosan figyelembe veszik ,hogy kinek,hány telefonja van részletre,de eddig ez nem volt.Nekem a 4 előfizetésre 5 darab telefon lett felvéve mind részletre.Ebből kettőt már kifizettem,most jár le a harmadik.Mindet 0 forintra hoztam ki.Szóval eddig ezt nem nézték,csak volt egy bizonyos darabszám,hogy egy magánszemély hány előfizetést köthet,hány telefont vehet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
On 2017. 10. 13. at 10:27 AM, dptrsk said:

@vazsonyierik

Szerintem a 3 előleget a rendszer rizikósnak érzi ezért nem engedi 0 önerővel, kiírhatná, de nem így van.

Ha bemész egy T-Pontba ott látva az ügyfélmúltadat tudnak dönteni, hogy "megkockáztatják", hogy  3 részlet fusson, a rendszer nem végez ilyen kockázatelemzést, neki a 3 részlet már "túlköltekezés".

Ha ráér a dolog írhatsz e-mailt is, egyedi elbírálás alapján lehet, hogy felhívnak s telefonon megbeszélitek a megrendelés részleteit, s nem kell bemenned T-Pontba, de ez hosszabb ügyintézési időt jelent.

Természetesen ezt a részét megértettem, tudom nem lehet mindent automatizálni, de pont ezért hívtak fel egyedi bírálattal, hogy nem 303k csak 30k. Még rá is kérdeztem a telefonba és kis nevetéssel megspékelve mondta, hogy természetesen nem. A rendszerben kiállított számla alapján 30k-t kellett volna fizetnem, de a webshop nem engedte kiadni a telefont csak 303k -ért annak ellenére, hogy ilyen számla nem is létezett a rendszerbe. Mindegy is, már megoldódott.

Előző hét pénteken felhívott a T-Pontból az a kedves ügyintéző aki még csütörtökön foglalkozott velem, hogy mindent elintézett már csak aláírnom kell mennem a papírokat. Maximálisan elégedett voltam a munkájával, mert végtelenül megértő és segítőkész volt, úgyhogy le a kalappal előtte. Kaptam 10k -s jóváírást + 5k tartozékot is választhattam úgy hogy elégedetten távoztam bár nem kellett volna nekem egyik se ha hamarabb elintéződik az ügy. Sajnos ettől függetlenül még mindig azt kell mondanom, hogy a webshop kritikán aluli és mellette sok telefonos ügyfélszolgálatosnak fogalma nincsen a folyamatokról, hogy mi miért is történik (itt is tisztelet a kivételnek). Úgy ámblokk annyit kérnék tőlük, hogy ne nézzenek hülyének és ne rázzanak le a végtelenül átlátszó dumával. Ha nem tud azonnal válaszolni azzal sincs gond, mondja azt, hogy 1-2 napon belül felkeres és megpróbálja megoldani a dolgot, vagy legalábbis tájékoztatni a teendőkről. 

Még 1 teljes év se telt el, hogy utoljára rendeltem telefont online, de ahhoz képest akkor fényévekkel gördülékenyebben üzemelt a webshop.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Roppant érdekes dolog ez nekem.

Végre vehetek új készüléket a régi előfizumhoz.Korábban kérdeztem az ügyintézőt,hogy az is előleges lesz e,és azt mondta,igen.Eddig ha online rendeltem,szépen ki is írta,hogy előleg fizetése szűkséges.

Na,most megint online rendeltem,ugyanúgy kamatmentes részletre,és nem írta sehol az előleget.Kiváncsi leszek,ha felhívnak,hogy kell e fizetnem,vagy nem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elvileg a T üzletpoltikája most az, hogy a rengeteg régi, illetve speciális díjcsomagra hűséghosszabbítással új készüléket online nem rendelhetsz. Ez május óta változott. Gondolom emiatt meg személyes értékesítésnél a régi ügyfeleket is egy kalap alá veszik az újakkal, ezért kérnek forgalmi előleget is. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Itt a hivatalos válasz arra, miért kell régi hűséges előfizetőknek is forgalmi előleget fizetni készülékcsere esetén.

"Szia Zoltán! Azért vezettük be, hogy gyorsabban tudjuk teljesíteni a megrendeléseket, elnézésedet kérjük, ha ezzel kellemetlenségeket okoztunk! Módosítottunk a feltételeken, kérlek, hogy most próbáld megrendelni azt a készüléket, amit szeretnél." Mindenki próbálja ki.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...