Roli82

A Telekomnál október 20-tól elérhető a díjmentes mobilkészülék hálózat-függetlenítés - A mobilkészülékek nagy része már most SIM-lock mentesen kerül forgalomba a szolgáltatónál

Kérdés

A Telekom már a törvényben megjelölt határidő előtt, október 20-tól biztosítja a díjmentes hálózat-függetlenítést lakossági ügyfelei számára, és erre egy olyan megoldást biztosít, ami a nap 24 órájában rendelkezésére áll az ügyfeleknek, és amivel a sorban állást is elkerülhetik.

A lakossági szerződéses ügyfelek és a Domino kártyás ügyfelek egyaránt a 1414-es telefonszámon, az automata menüben tudják jelezni igényüket a hálózat-függetlenítésre, amihez csak a készülékük IMEI számát és egy mobilszámot kell megadniuk, ahova a típustól függő feloldó kódot és a feloldás menetéről szóló tájékoztató linket SMS-ben küldi a Telekom. Amennyiben a szükséges adatok rendelkezésre állnak, ezt az SMS-t az igény leadásától számított egy munkanapon belül, de minden esetben a lehető leghamarabb megkapja az ügyfél.

A Telekom üzleti ügyfelei szintén október 20-tól kérhetik a készülékeik díjmentes hálózat-függetlenítését a fent leírt módon a 1400 és 1435-ös telefonszámon, az automata menün keresztül.

A cégnél a mobilkészülékek döntő többségét már most is SIM lock nélkül értékesítik, és ez így is marad a jövőben is. A korábban vásárolt készülékek esetében a termék cikkszámában szerepelő „SL” betűk jelzik, ha nem hálózat-független készülékről van szó, a fenti folyamatot tehát csak ezekben az esetekben kell elindítani. A cikkszámot az ügyfelek a vásárláskor kapott számlán tudják ellenőrizni.

Fontos tudni, hogy Az iPhone 7 és korábbi verziók esetében technikai okok miatt a cikkszám még minden esetben tartalmazza az SL betűket, de ettől függetlenül már minden iPhone típust hálózat-függetlenül értékesít a Telekom.

Forrás

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Lumia 950 sikeres. Másik Windows Phone régebbi, arra nem tudtak kódot adni, felveszik a gyártóval a kapcsolatot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azóta hány fórumtársnak sikerült a függetlenítés?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1. Igen

2 Remélem nem. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A függetlenítés utáni állapotról lenne kérdésem.

Telefon Windows mobile

1. A függetlenítéshez kell egy másik szolgáltató kártyája és úgy kell beírni a kódot. Csak erre függetleníti a készüléket, vagy a harmadik szolgáltatóra is?

2 A szoftverfrissítések eddig a telekom felülvizsgálata, módosítása révén jöttek, a függetlenítés után a frissítésbe belenyúl-e a Telekom, illetve a függetlenítéssel eltünnek-e a Telekom spcifikációk?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Roli82, köszi, kipróbáltam az asszony telóján, és flottul ment minden (igaz, kódot még nem kaptam, mert "a feloldó kód még nem áll rendelkezésre, felvettük a kapcsolatot a készülékgyártóval") :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Persze kész vagyok vele ( S7 Edge / Tab S2 VE ).

Nem árt tudni, hogy az is függetlenítheti akinek aktív hűség ideje van.

Automata be is mondja hogy "díjmentesen hűségidőtől függetlenül" bla bla bla :D

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Roli82, próbáltad már? hétvégén szakítok rá időt, megnézem én is, így előzetesen csak arra vagyok kíváncsi, hogy mennyire stabil :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most