Kalimera

Webes és telefonos ügyintézés

Kérdés

Telefonon csak teljesen egyértelmű problémát lehet megoldani, mint például a hűség lejárata előtti meghosszabbítás. Minden más esetben kedves udvarias, de semmint mondó a válasz, vagyis lényegében értelmetlen volt hívni az ügyfélszolgálatot és várakozni hosszú perceket, ami gyakran félóránál is több lehet, közben végig kell hallgatni több lényegtelen információt.  Utána jön az elmaradhatatlan értékelés, ami nekem ingyenes és a végén a hívásomat szakítják meg, amiből úgy tűnik, mintha magam kezdeményeztem volna az értékelést. Az ideális ügyfélszolgálat olyan lenne, mint „A pusztító” c. filmben:

„Ön a rendőrség ügyintézőjével beszél, ha az automata ügyfélszolgálatot szeretné használni, kérem, nyomja meg a 9-es gombot.”

A webes ügyintézés is remek móka, mintha csak azon dolgoznának, hogy elrettentsék az ügyfeleket. Tele van:

Kis türelmet / Betöltés folyamatban / Kérjük, várj!

üzenetekkel, és a lehető legváltozatosabb ötletekkel, hogy most éppen miért nem lehet használni a rendszert. A mai gyöngyszem:

 xi2mypnoa4.jpg

Lesz itt egyszer valamilyen pozitív változás, vagy ehhez kell alkalmazkodni?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Hétvégén volt egy hosszabb Web karbantartás.
Azóta jól működik.
Már csak ez az üzenet jelenik meg néha:

Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe!

Általában pár másodperc után rendben megjelennek az adatok.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
47 perce, Kalimera írta:

Telefonon csak teljesen egyértelmű problémát lehet megoldani, mint például a hűség lejárata előtti meghosszabbítás. Minden más esetben kedves udvarias, de semmint mondó a válasz, vagyis lényegében értelmetlen volt hívni az ügyfélszolgálatot és várakozni hosszú perceket, ami gyakran félóránál is több lehet, közben végig kell hallgatni több lényegtelen információt.  Utána jön az elmaradhatatlan értékelés, ami nekem ingyenes és a végén a hívásomat szakítják meg, amiből úgy tűnik, mintha magam kezdeményeztem volna az értékelést. Az ideális ügyfélszolgálat olyan lenne, mint „A pusztító” c. filmben:

„Ön a rendőrség ügyintézőjével beszél, ha az automata ügyfélszolgálatot szeretné használni, kérem, nyomja meg a 9-es gombot.”

A webes ügyintézés is remek móka, mintha csak azon dolgoznának, hogy elrettentsék az ügyfeleket. Tele van:

Kis türelmet / Betöltés folyamatban / Kérjük, várj!

üzenetekkel, és a lehető legváltozatosabb ötletekkel, hogy most éppen miért nem lehet használni a rendszert. A mai gyöngyszem:

 xi2mypnoa4.jpg

Lesz itt egyszer valamilyen pozitív változás, vagy ehhez kell alkalmazkodni?

A rendszerek, sőt tartalmak, szolgáltatások  integrálásának ez is az egyik  hátránya, hogy kívülről úgy tűnik, hányaveti az egész weboldal.  Hidd el, a telefonos ügyintézők is sokszor kérik, hogy az illetékesek  javítsanak bizonyos dolgokat, mert ez közös érdek lenne, a munkájukat, illetve az ügyfelek ügyintézését könnyítené meg. Ennek ellenére lassan változnak a dolgok, sőt kívülről gyakran úgy tűnik, nem a jó irányba. Pedig  az elektronikus szolgáltatások hátterében minden esetben komoly informatikai és humán infrastruktúra van, aminek specializáltnak kellene lennie. Amíg a területek külön voltak választva, ez jobban érezhető volt. Most van egy nagy átlag, amit hozni kell,  mindenki ért mindenhez egy bizonyos szinten, így a speciálisabb problémák gyakran nem könnyen és gyorsan oldódnak meg, erre ez a fórum is élő példa.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most