Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Webes és telefonos ügyintézés


Kalimera

Kérdés

Telefonon csak teljesen egyértelmű problémát lehet megoldani, mint például a hűség lejárata előtti meghosszabbítás. Minden más esetben kedves udvarias, de semmint mondó a válasz, vagyis lényegében értelmetlen volt hívni az ügyfélszolgálatot és várakozni hosszú perceket, ami gyakran félóránál is több lehet, közben végig kell hallgatni több lényegtelen információt.  Utána jön az elmaradhatatlan értékelés, ami nekem ingyenes és a végén a hívásomat szakítják meg, amiből úgy tűnik, mintha magam kezdeményeztem volna az értékelést. Az ideális ügyfélszolgálat olyan lenne, mint „A pusztító” c. filmben:

„Ön a rendőrség ügyintézőjével beszél, ha az automata ügyfélszolgálatot szeretné használni, kérem, nyomja meg a 9-es gombot.”

A webes ügyintézés is remek móka, mintha csak azon dolgoznának, hogy elrettentsék az ügyfeleket. Tele van:

Kis türelmet / Betöltés folyamatban / Kérjük, várj!

üzenetekkel, és a lehető legváltozatosabb ötletekkel, hogy most éppen miért nem lehet használni a rendszert. A mai gyöngyszem:

 xi2mypnoa4.jpg

Lesz itt egyszer valamilyen pozitív változás, vagy ehhez kell alkalmazkodni?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
47 perce, Kalimera írta:

Telefonon csak teljesen egyértelmű problémát lehet megoldani, mint például a hűség lejárata előtti meghosszabbítás. Minden más esetben kedves udvarias, de semmint mondó a válasz, vagyis lényegében értelmetlen volt hívni az ügyfélszolgálatot és várakozni hosszú perceket, ami gyakran félóránál is több lehet, közben végig kell hallgatni több lényegtelen információt.  Utána jön az elmaradhatatlan értékelés, ami nekem ingyenes és a végén a hívásomat szakítják meg, amiből úgy tűnik, mintha magam kezdeményeztem volna az értékelést. Az ideális ügyfélszolgálat olyan lenne, mint „A pusztító” c. filmben:

„Ön a rendőrség ügyintézőjével beszél, ha az automata ügyfélszolgálatot szeretné használni, kérem, nyomja meg a 9-es gombot.”

A webes ügyintézés is remek móka, mintha csak azon dolgoznának, hogy elrettentsék az ügyfeleket. Tele van:

Kis türelmet / Betöltés folyamatban / Kérjük, várj!

üzenetekkel, és a lehető legváltozatosabb ötletekkel, hogy most éppen miért nem lehet használni a rendszert. A mai gyöngyszem:

 xi2mypnoa4.jpg

Lesz itt egyszer valamilyen pozitív változás, vagy ehhez kell alkalmazkodni?

A rendszerek, sőt tartalmak, szolgáltatások  integrálásának ez is az egyik  hátránya, hogy kívülről úgy tűnik, hányaveti az egész weboldal.  Hidd el, a telefonos ügyintézők is sokszor kérik, hogy az illetékesek  javítsanak bizonyos dolgokat, mert ez közös érdek lenne, a munkájukat, illetve az ügyfelek ügyintézését könnyítené meg. Ennek ellenére lassan változnak a dolgok, sőt kívülről gyakran úgy tűnik, nem a jó irányba. Pedig  az elektronikus szolgáltatások hátterében minden esetben komoly informatikai és humán infrastruktúra van, aminek specializáltnak kellene lennie. Amíg a területek külön voltak választva, ez jobban érezhető volt. Most van egy nagy átlag, amit hozni kell,  mindenki ért mindenhez egy bizonyos szinten, így a speciálisabb problémák gyakran nem könnyen és gyorsan oldódnak meg, erre ez a fórum is élő példa.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...