ÁrpádR

szkennelés (csatolás, melléklet) az online felületen

Kérdés

Külföldről, nem az Eu-ból szeretném a szolgáltatásaimat szüneteltetni.

Kérésem az online felületen elküldtem. A válasz szerint alá is kell írnom amit beszkennelve (csatolva) az online felületen tudok megtenni a szolgáltató szerint.

Nem találom  a szkennelési lehetőséget.

Valaki tud segíteni?

Köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

1 órája, ÁrpádR írta:

Köszönöm a segítséget végül telefonon megoldottam, az ügyintéző szerint sem lehetséges a csatolás a felületről.

Ez a hivatkozás nem vezet sehová...:(

Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén:

  • postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434
  • fax: (80) 443-323
  • szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk

Üdv

Mem az az első és az utolsó, ami (háttérszolgáltatáslént) nem működik a Telekomnál. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2019. 01. 03. at 16:01, teherwagon írta:

Igen, pár hónapja én is használtam, ezért és a Tés üzenet miatt gondolom, hogy valami átmeneti zűr :)

Soha nem voltam olyan merész, hogy ügyfélszolgálati levelezést online felületem intézzek. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Még jó, hogy van e-mail elérhetőség, nem úgy mint a propelleres és virágos szolgáltatónál, pedig a Telekom ügyfélszolgálata is szereti mindig azt hangsúlyozni, hogy az online felületen kell és lehet írni. :) Ez ugye például még asztali gépen is kényelmetlenebb mint a normál elektronikus levél, nem beszélve telefonról és tabletről. Főleg, ha egy olyan egyszerű műveletet nem képes a Telekom biztosítani mint a melléklet csatolása. Ez beleillik abba a folyamatba mint a Telekomos applikáció folyamatos butítása. Én talán egyszer használtam az online felületet, akkor sem emlékszem, hogy kaptam-e visszaigazolást. Arról nem beszélve, hogy az ilyen online formok biztonsága nem a legjobb. 

Tehat az a legjobb, ha a régóta jól bevált ugyfelszolgalat@telekom.hu-ra küldöd el a szkennelt aláírásodat, ez bevett gyakorlat szerződésmódosításnál, bár van olyan magyarországi szolgáltató, ahol ezt csak személyesen tudod megtenni. Esetleg ha neked megfelelő, választhatod a postai utat, de akkor tértivevényesen küldd el.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a segítséget végül telefonon megoldottam, az ügyintéző szerint sem lehetséges a csatolás a felületről.

Ez a hivatkozás nem vezet sehová...:(

Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén:

  • postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434
  • fax: (80) 443-323
  • szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk

Üdv

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen, pár hónapja én is használtam, ezért és a Tés üzenet miatt gondolom, hogy valami átmeneti zűr :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Régebben volt melléklet csatolási rész. 

De most néztem meg, hogy a szerződések és dokumentumok részleg sem működik rendesen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @ÁrpádR, szerintem van valami a Té oldalával (ezt támasztja alá az is, hogy nem láttad), a fenti linken megjelenik egy felugró ablak, hogy bocsi, ha mellékletet is szeretnénk küldeni, akkor az ugyfelszolgalat@telekom címre írjunk

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

bocs nem szkennelést akartam írni azt meg tudom oldani a gépemen, hanem a beszkennelt kérésem  CSATOLÁSÁT (feltöltését) nem látom hol tehetem meg.

idézem a levelüket:

Ön az üzemszünet rögzítését kérte.

Ügyfélszolgálatunkra érkezett levele nem tartalmazza az előfizető saját kezű aláírását, ezért kérését sajnos nem tudjuk teljesíteni.

Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén:

  • postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434
  • fax: (80) 443-323
  • szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk

Együttműködését és megértését köszönjük.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ÁrpádR

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@ÁrpádR

Online felületen csak a dokumebrumot tudod feltölteni. A szkennelést a gépeden kell megcsinálnod, nem az online felületen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most