ÁrpádR Posztolva ekkor: 2019. január 3. Megosztás Posztolva ekkor: 2019. január 3. Külföldről, nem az Eu-ból szeretném a szolgáltatásaimat szüneteltetni. Kérésem az online felületen elküldtem. A válasz szerint alá is kell írnom amit beszkennelve (csatolva) az online felületen tudok megtenni a szolgáltató szerint. Nem találom a szkennelési lehetőséget. Valaki tud segíteni? Köszönöm. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 btz Posztolva: 2019. január 3. Megosztás Posztolva: 2019. január 3. @ÁrpádR Online felületen csak a dokumebrumot tudod feltölteni. A szkennelést a gépeden kell megcsinálnod, nem az online felületen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 ÁrpádR Posztolva: 2019. január 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. január 3. (szerkesztve) bocs nem szkennelést akartam írni azt meg tudom oldani a gépemen, hanem a beszkennelt kérésem CSATOLÁSÁT (feltöltését) nem látom hol tehetem meg. idézem a levelüket: Ön az üzemszünet rögzítését kérte. Ügyfélszolgálatunkra érkezett levele nem tartalmazza az előfizető saját kezű aláírását, ezért kérését sajnos nem tudjuk teljesíteni. Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén: postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434 fax: (80) 443-323 szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk Együttműködését és megértését köszönjük. Szerkesztve ekkor: 2019. január 3. Szerkesztő: ÁrpádR Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 teherwagon Posztolva: 2019. január 3. Megosztás Posztolva: 2019. január 3. Hello @ÁrpádR, szerintem van valami a Té oldalával (ezt támasztja alá az is, hogy nem láttad), a fenti linken megjelenik egy felugró ablak, hogy bocsi, ha mellékletet is szeretnénk küldeni, akkor az ugyfelszolgalat@telekom címre írjunk Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 btz Posztolva: 2019. január 3. Megosztás Posztolva: 2019. január 3. Régebben volt melléklet csatolási rész. De most néztem meg, hogy a szerződések és dokumentumok részleg sem működik rendesen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 teherwagon Posztolva: 2019. január 3. Megosztás Posztolva: 2019. január 3. Igen, pár hónapja én is használtam, ezért és a Tés üzenet miatt gondolom, hogy valami átmeneti zűr Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ÁrpádR Posztolva: 2019. január 10. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. január 10. Köszönöm a segítséget végül telefonon megoldottam, az ügyintéző szerint sem lehetséges a csatolás a felületről. Ez a hivatkozás nem vezet sehová...:( Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén: postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434 fax: (80) 443-323 szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk Üdv Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2019. január 10. Megosztás Posztolva: 2019. január 10. (szerkesztve) Még jó, hogy van e-mail elérhetőség, nem úgy mint a propelleres és virágos szolgáltatónál, pedig a Telekom ügyfélszolgálata is szereti mindig azt hangsúlyozni, hogy az online felületen kell és lehet írni. Ez ugye például még asztali gépen is kényelmetlenebb mint a normál elektronikus levél, nem beszélve telefonról és tabletről. Főleg, ha egy olyan egyszerű műveletet nem képes a Telekom biztosítani mint a melléklet csatolása. Ez beleillik abba a folyamatba mint a Telekomos applikáció folyamatos butítása. Én talán egyszer használtam az online felületet, akkor sem emlékszem, hogy kaptam-e visszaigazolást. Arról nem beszélve, hogy az ilyen online formok biztonsága nem a legjobb. Tehat az a legjobb, ha a régóta jól bevált ugyfelszolgalat@telekom.hu-ra küldöd el a szkennelt aláírásodat, ez bevett gyakorlat szerződésmódosításnál, bár van olyan magyarországi szolgáltató, ahol ezt csak személyesen tudod megtenni. Esetleg ha neked megfelelő, választhatod a postai utat, de akkor tértivevényesen küldd el. Szerkesztve ekkor: 2019. január 10. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2019. január 10. Megosztás Posztolva: 2019. január 10. Ekkor: 2019. 01. 03. at 16:01, teherwagon írta: Igen, pár hónapja én is használtam, ezért és a Tés üzenet miatt gondolom, hogy valami átmeneti zűr Soha nem voltam olyan merész, hogy ügyfélszolgálati levelezést online felületem intézzek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2019. január 10. Megosztás Posztolva: 2019. január 10. 1 órája, ÁrpádR írta: Köszönöm a segítséget végül telefonon megoldottam, az ügyintéző szerint sem lehetséges a csatolás a felületről. Ez a hivatkozás nem vezet sehová...:( Kérjük, levelét ismételje meg, Online felületünkről írva, vagy aláírásával hitelesítve az alábbi módok egyikén: postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434 fax: (80) 443-323 szkennelt formában, az előfizető kézjegyével ellátott igény csatolásával, melyet online felületünkről küldhet el nekünk Üdv Mem az az első és az utolsó, ami (háttérszolgáltatáslént) nem működik a Telekomnál. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ÁrpádR
Külföldről, nem az Eu-ból szeretném a szolgáltatásaimat szüneteltetni.
Kérésem az online felületen elküldtem. A válasz szerint alá is kell írnom amit beszkennelve (csatolva) az online felületen tudok megtenni a szolgáltató szerint.
Nem találom a szkennelési lehetőséget.
Valaki tud segíteni?
Köszönöm.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
9 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.