Kérdés

Miért kell 2018.08. hónaptól  fizetni  2018.12-hónapig, az az 4 hónap alatt ki fizetni  6 havi díjat,  És a tetejébe még  a szolgáltatás is szünetelt  mondván  nincs fizetve a  havi díj.  

Ezért az adás vissza szolgáltatásáért plusz díjat kell fizetni.   A fogyasztó védelemhez fordultunk a panaszunkkal,  mert minden csekk megvan. 

Nyugdíjas emberekről van szó, akiket meg lehetett ijeszteni azzal ha nem fizeti  akkor ki kötik a szolgáltatást.   Amit így is meg tettek.   Persze ha ki fizeti akkor majd lesz adás.   Szerencsére igazolni tudja a  6.havi be fizetést.    SŐT A VISSZA  KÖTÉST IS  meg fizették. 2019.01.03-án Arról is van  be fizetési bizonylat. 

Ez azért érdekes nem? havonta  dupla díjat fizetni. 

Na  erre mit  válaszolnak vajon???  Ez hogy lehet?   De ha nem hiszik akkor  Felteszem  a csekkek másolatát is.  

Reméljük a fogyasztó védelemhez irt panasz  nem süket fülekre talál. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Sajnos itt a fórumon nincs lehetőségünk megállapítani számlaügyeid jogosságát, nem jogosságát. 

Számla reklamációval a 1414-en a konkrét tények ismeretében tudnak felvilágosítást adni neked. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, kaktusz5454@freemail.hu írta:

Miért kell 2018.08. hónaptól  fizetni  2018.12-hónapig, az az 4 hónap alatt ki fizetni  6 havi díjat,  És a tetejébe még  a szolgáltatás is szünetelt  mondván  nincs fizetve a  havi díj.  

Ezért az adás vissza szolgáltatásáért plusz díjat kell fizetni.   A fogyasztó védelemhez fordultunk a panaszunkkal,  mert minden csekk megvan. 

Nyugdíjas emberekről van szó, akiket meg lehetett ijeszteni azzal ha nem fizeti  akkor ki kötik a szolgáltatást.   Amit így is meg tettek.   Persze ha ki fizeti akkor majd lesz adás.   Szerencsére igazolni tudja a  6.havi be fizetést.    SŐT A VISSZA  KÖTÉST IS  meg fizették. 2019.01.03-án Arról is van  be fizetési bizonylat. 

Ez azért érdekes nem? havonta  dupla díjat fizetni. 

Na  erre mit  válaszolnak vajon???  Ez hogy lehet?   De ha nem hiszik akkor  Felteszem  a csekkek másolatát is.  

Reméljük a fogyasztó védelemhez irt panasz  nem süket fülekre talál. 

Fel kellene hívni a 06 1 2658077-es számot, ahol a tartozásokkal foglalkoznak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A telefon hívás már meg volt!  Azt mondták fizesse be aztán majd utána néznek.  A zene hallgatás sem maradt el kb negyed órába bele tellett az biztos.   Persze a telefon hívást is  fizetni kell mert ugye nem ingyen van.   Na meg persze  a meg dumálás az tökéletes.   

Arra NEM  válaszoltak mért kellet be fizetni  csekken 6 havi díjat  4 hónapra. + a vissza kötést.   

Meg próbáltam a csekkek másolatát is fel tenni még mi előtt azt hinnék  a nagy világba  irkálok ilyeneket.  De a lényeg az, hogy meg vannak, a bizonylatok.   És az utolsó csekken  a  vissza kötés is rajta van az az 10 250ft.  a havi díj  mellé. 

Elég fura de sajnos ez valóság.   Ha a vissza kötést külön csekken küldték volna akkor 7- csekk lenne. 

DSCF1340.JPG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem is gondoltam, hogy itt meg oldódnak a problémák.   Csak  ide is le írtam, hogy sajnos vannak fura esetek. 

És a telefon hívásokon már túl vagyunk.   Tudom, hogy hihetetlen de sajnos igaz!   A válasz az, hogy fizessen be minden csekket aztán majd meg nézzük utána.  Addig semmit se tehetünk.   

Jó válasz ugye?   Hat havi be fizetés  4, hónapra és az utolsón csekken  rajta van a plusz vissza kötési díj is.  Ha azt külön csekken küldik akkor az a hetedik.  

Ja és a lényeg az, hogy csoportos át utalással kell fizetni a bankkal kötött szerződés van.  (Minden rezsire cs átutalás van)

De a csekkek azok csak a tévére jönnek szépen  sorban.   Ki érti ezt?   Ezért fordultunk  a fogyasztó védelemhez,  mert itt valaki nagyon el b...... valamit. 

DSCF1340.JPG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @kaktusz5454@freemail.hu, ne érts félre, szorítok neked, de van egy pár gond a fentiekkel:

  • itt a fórumon ügyfelek vagyunk, mint te, tehát nem véletlen, hogy a 1414 hívását javasoltuk (ami szerintem szinte az összes hálózatból díjmentes). ők látják a háttéradatokat, és azok alapján pontosan el tudják mondani neked, hogy mi a helyzet (információt befizetéstől függetlenül kapsz, a befizetés csak a tartozás utáni visszakapcsolás feltétele lehet)
  • ez egy nyilvános fórum, ide nem érdemes személyes adatokat kirakni (nem mi fogunk visszaélni vele, hanem egy esetlegesen idetévedő adathalász)
  • a kép eléggé rossz minőségű, van rajta 5 csekkszelvény (én csak az egyiken látok befizetést igazoló pecsétet) és egy kitöltetlen utalási szelvény. ha augusztusban már volt szolgáltatásod, akkor augusztus-december az szerintem 5 hónap, így stimmel a csekkszelvények száma, csak az esedékességi és befizetési idők kérdésesek
  • a Té és minden más szolgáltató szerződési feltételeiben benne van, hogy mi számít nem fizetésnek, és nem fizetés esetén mi történik (kikapcsolás, szolgáltatóhoz beérkező vagy igazolt fizetés után visszakapcsolás, aminek díja van)
  • attól hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz, még nem lesz tévéd, ellenben ha a Tével tisztázod a dolgot, akkor igen (ha befizetted, amit kell, akkor visszakapcsolnak, és ha előtte vagy utána kiderül, hogy tévedtek, akkor jóváírnak)

szóval hívd a 1414-et légyszi, és ha általános kérdésben tudunk segíteni, akkor kérdezz, szívesen segítünk

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most