Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Készülékvásárlás hűséggel - kötbér?


Dezsike

Kérdés

Sziasztok!

Előfizetéses vagyok, de korábban készüléket nem vásároltam, csak az előfizetésre van hűségem amiből 41 nap van hátra. A készülékem megadta magát, ezért szeretnék venni egy újat. Ki is néztem egyet a Telekom webshopban, ami felajánlott a meglévő előfizetésem megújítása esetén egy igen kedvező konstrukciót. Viszont a megújított hűségidő vállalt költési szintje kb 4000 Ft-al alacsonyabb, mint a még jelenleg futó hűségidőé. Szimpla díjcsomagváltáskor ilyen beállítások esetén elő is ugrik, hogy 53000 Ft kötbér fizetendő, ha meglépem a váltást. A webshop viszont nem jelenített meg ilyen figyelmeztetést. Megléphető ez a rendelés kötbérfizetés nélkül, vagy ebben az esetben is számítani lehet kötbér terhelésére?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Feltehetően a régi csomagodra kapsz a hűségért havidíjkedvezményt, ha hamarabb alacsonyabb csomagra váltasz, akkor megszeged a feltételeket.

Tarifacsomagtól függ, de üzletben 99%-ban biztos és talán telefonon is tudnak olyat, hogy rögzítik a készülék igényedet az olcsóbb csomagra vállalt hűséggel, s te megkapod a készüléket, majd ha letelik a mostani csomagod hűsége, átváltasz az olcsóbb csomagba.

Ha te megrendeled neten olcsóbbb csomagra, a kötbért kiszámlázzák, mindenképpen emberi beavatkozásra van szükség.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem akartam új témát létrehozni de valamennyire ehhez kapcsolódik. Kettő kérdésem is lenne. Az első, hogy imei szám alapján meg lehet-e tudni, hogy a készülékhez tartozik-e részletfizetési konstrukció. A másik ha a vevő nem fizeti a részleteket és ezért letiltják a telefont utólag van-e lehetőség visszakapcsoltatni? Illetve ha hűségidő vállalással vette részletre de csak a részleteket nem fizeti a havidíjat igen akkor csak a készüléket tiltják le vagy a előfizetői számot is felfüggesztik?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
2 órája, kisapa63 írta:

Nem akartam új témát létrehozni de valamennyire ehhez kapcsolódik. Kettő kérdésem is lenne. Az első, hogy imei szám alapján meg lehet-e tudni, hogy a készülékhez tartozik-e részletfizetési konstrukció. A másik ha a vevő nem fizeti a részleteket és ezért letiltják a telefont utólag van-e lehetőség visszakapcsoltatni? Illetve ha hűségidő vállalással vette részletre de csak a részleteket nem fizeti a havidíjat igen akkor csak a készüléket tiltják le vagy a előfizetői számot is felfüggesztik?

Szia! IMEI szám alapján sajnos ilyen jellegű információt nem tudunk kiadni. Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti a készülékrészleteket és ezért a telefon letiltásra kerül, akkor az összeg kiegyenlítését követően természetesen az eszköz visszakapcsolásra kerül.  Amennyiben előfizetéssel és arra vállalt hűséggel került megvásárlásra a készülék, és a havi számla, illetve a részletek sem kerülnek befizetésre akkor a szolgáltatást korlátozzuk, majd megszüntetjük és a telefont is letiltjuk. ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! IMEI szám alapján sajnos ilyen jellegű információt nem tudunk kiadni. Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti a készülékrészleteket és ezért a telefon letiltásra kerül, akkor az összeg kiegyenlítését követően természetesen az eszköz visszakapcsolásra kerül.  Amennyiben előfizetéssel és arra vállalt hűséggel került megvásárlásra a készülék, és a havi számla, illetve a részletek sem kerülnek befizetésre akkor a szolgáltatást korlátozzuk, majd megszüntetjük és a telefont is letiltjuk. ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
8 perce, kisapa63 írta:

Köszönöm a választ de én arra az esetre is kíváncsi lennék amikor hűségre és részletre vásárolt készülék esetén csak a részletet nem fizeti akkor mi történik.

Szia! Ebben az esetben csupán a készülék kerül letiltásra és a tartozás természetesen további kezelésre. ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Megkérdeztem egy telekomnál dolgozó ismerősömet és Ő azt mondta, hogy ha hűségidőre vette hiába csak a részletet nem fizeti az előfizetését is felfüggesztik. Ha mégsem így lenne akkor milyen lehetőségeim vannak. Amennyiben nem fizeti a részletet és letiltják a telefont mit kell kifizetni, hogy ismét használható legyen. Gondolom az eredeti vevőre így is szükség van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...