Dezsike

Készülékvásárlás hűséggel - kötbér?

Kérdés

Sziasztok!

Előfizetéses vagyok, de korábban készüléket nem vásároltam, csak az előfizetésre van hűségem amiből 41 nap van hátra. A készülékem megadta magát, ezért szeretnék venni egy újat. Ki is néztem egyet a Telekom webshopban, ami felajánlott a meglévő előfizetésem megújítása esetén egy igen kedvező konstrukciót. Viszont a megújított hűségidő vállalt költési szintje kb 4000 Ft-al alacsonyabb, mint a még jelenleg futó hűségidőé. Szimpla díjcsomagváltáskor ilyen beállítások esetén elő is ugrik, hogy 53000 Ft kötbér fizetendő, ha meglépem a váltást. A webshop viszont nem jelenített meg ilyen figyelmeztetést. Megléphető ez a rendelés kötbérfizetés nélkül, vagy ebben az esetben is számítani lehet kötbér terhelésére?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Megkérdeztem egy telekomnál dolgozó ismerősömet és Ő azt mondta, hogy ha hűségidőre vette hiába csak a részletet nem fizeti az előfizetését is felfüggesztik. Ha mégsem így lenne akkor milyen lehetőségeim vannak. Amennyiben nem fizeti a részletet és letiltják a telefont mit kell kifizetni, hogy ismét használható legyen. Gondolom az eredeti vevőre így is szükség van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
7 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Ebben az esetben csupán a készülék kerül letiltásra és a tartozás természetesen további kezelésre. ^Szilvi

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez baj mert ebben az esetben a vevőnek nem érdeke tovább fizetni a részletet ha már eladta.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
24 perce, Telekom szakértő írta:

Szia! Ebben az esetben csupán a készülék kerül letiltásra és a tartozás természetesen további kezelésre. ^Szilvi

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
8 perce, kisapa63 írta:

Köszönöm a választ de én arra az esetre is kíváncsi lennék amikor hűségre és részletre vásárolt készülék esetén csak a részletet nem fizeti akkor mi történik.

Szia! Ebben az esetben csupán a készülék kerül letiltásra és a tartozás természetesen további kezelésre. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm a választ de én arra az esetre is kíváncsi lennék amikor hűségre és részletre vásárolt készülék esetén csak a részletet nem fizeti akkor mi történik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! IMEI szám alapján sajnos ilyen jellegű információt nem tudunk kiadni. Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti a készülékrészleteket és ezért a telefon letiltásra kerül, akkor az összeg kiegyenlítését követően természetesen az eszköz visszakapcsolásra kerül.  Amennyiben előfizetéssel és arra vállalt hűséggel került megvásárlásra a készülék, és a havi számla, illetve a részletek sem kerülnek befizetésre akkor a szolgáltatást korlátozzuk, majd megszüntetjük és a telefont is letiltjuk. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, kisapa63 írta:

Nem akartam új témát létrehozni de valamennyire ehhez kapcsolódik. Kettő kérdésem is lenne. Az első, hogy imei szám alapján meg lehet-e tudni, hogy a készülékhez tartozik-e részletfizetési konstrukció. A másik ha a vevő nem fizeti a részleteket és ezért letiltják a telefont utólag van-e lehetőség visszakapcsoltatni? Illetve ha hűségidő vállalással vette részletre de csak a részleteket nem fizeti a havidíjat igen akkor csak a készüléket tiltják le vagy a előfizetői számot is felfüggesztik?

Szia! IMEI szám alapján sajnos ilyen jellegű információt nem tudunk kiadni. Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti a készülékrészleteket és ezért a telefon letiltásra kerül, akkor az összeg kiegyenlítését követően természetesen az eszköz visszakapcsolásra kerül.  Amennyiben előfizetéssel és arra vállalt hűséggel került megvásárlásra a készülék, és a havi számla, illetve a részletek sem kerülnek befizetésre akkor a szolgáltatást korlátozzuk, majd megszüntetjük és a telefont is letiltjuk. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem akartam új témát létrehozni de valamennyire ehhez kapcsolódik. Kettő kérdésem is lenne. Az első, hogy imei szám alapján meg lehet-e tudni, hogy a készülékhez tartozik-e részletfizetési konstrukció. A másik ha a vevő nem fizeti a részleteket és ezért letiltják a telefont utólag van-e lehetőség visszakapcsoltatni? Illetve ha hűségidő vállalással vette részletre de csak a részleteket nem fizeti a havidíjat igen akkor csak a készüléket tiltják le vagy a előfizetői számot is felfüggesztik?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Feltehetően a régi csomagodra kapsz a hűségért havidíjkedvezményt, ha hamarabb alacsonyabb csomagra váltasz, akkor megszeged a feltételeket.

Tarifacsomagtól függ, de üzletben 99%-ban biztos és talán telefonon is tudnak olyat, hogy rögzítik a készülék igényedet az olcsóbb csomagra vállalt hűséggel, s te megkapod a készüléket, majd ha letelik a mostani csomagod hűsége, átváltasz az olcsóbb csomagba.

Ha te megrendeled neten olcsóbbb csomagra, a kötbért kiszámlázzák, mindenképpen emberi beavatkozásra van szükség.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most